pierrakakis
Βρείτε τι θα απαντήσει ο υπουργός Παιδείας στις παρακάτω ερωτήσεις

“…Κάνουμε έναν εξορθολογισμό για να παρέχουμε καλύτερα εκπαιδευτικά αποτελέσματα σε κάθε μαθήτρια και σε κάθε μαθητή. ...Χρειαζόμαστε αυτόν τον εξορθολογισμό για να πετύχουμε καλύτερα εκπαιδευτικά αποτελέσματα”

Αυτά τα λόγια χρησιμοποίησε ο κ. Πιερρακάκης για να απαντήσει σε ερώτηση του δημοσιογράφου που αφορούσε τις αντιδράσεις των εκπαιδευτικών για τις συγχωνεύσεως τμημάτων και τη μη έγκριση ολιγομελών τμημάτων.

Τι απαντάει όμως ο κ. Πιερρακάκης στον μαθητή που επέλεξε το ΕΠΑ.Λ. Καστοριάς για να φοιτήσει στον τομέα Υγείας - Πρόνοιας - Ευεξίας και συγκεκριμένα στην ειδικότητα Βοηθός Οδοντοτεχνίτη και όταν έφτασε η πολυπόθητη στιγμή να φοιτήσει στη Γ Λυκείου και να διδαχθεί τα μαθήματα της ειδικότητας τον ενημερώνουν ότι επειδή η ειδικότητα που επέλεξε δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλής και δεν επιλέχθηκε από “ικανό” αριθμό μαθητών ότι δε θα λειτουργήσει.

Ποιά απάντηση θα του έδινε στο πλαίσιο του “εξορθολογισμού” που διατείνεται:

Α. Να επιλέξει μια άλλη ειδικότητα αντί αυτής που επιθυμούσε και για την οποία επέλεξε να φοιτήσει στο ΕΠΑ.Λ.

Β. Να μετεγγραφεί σε σχολείο όμορης Περιφερειακής Ενότητας άρα και να μετακομίσει προκειμένου να φοιτήσει στην ειδικότητα που επιθυμεί.

Γ. Να διακόψει το δημόσιο σχολείο ή/και να φοιτήσει σε μία ιδιωτική σχολή.

Τι απαντάει ο κ. Πιερρακάκης στον μαθητή από χωριό του Δήμου Άργους Ορεστικού που επέλεξε το ΕΠΑ.Λ. Άργους Ορεστικού για να φοιτήσει στον τομέα Μηχανολογίας και συγκεκριμένα στην ειδικότητα Τεχνικός Οχημάτων και όταν έφτασε η στιγμή να φοιτήσει στη Γ Λυκείου και να διδαχθεί τα μαθήματα της ειδικότητας τον ενημερώνουν ότι η ειδικότητα που επέλεξε δε θα λειτουργήσει στο σχολείο του.

Ποιά απάντηση θα του έδινε στο πλαίσιο του “εξορθολογισμού” που διατείνεται:

Α. Να επιλέξει μια άλλη ειδικότητα αντί αυτής που επιθυμούσε για να συνεχίσει να φοιτά στο σχολείο του και με τους συμμαθητές του.

Β. Να μετεγγραφεί στο ΕΠΑ.Λ. Καστοριάς οπότε να διανύει καθημερινά διπλάσια απόσταση (30 km) και να κάνει το διπλάσιο χρόνο για να φτάσει στο σχολείο.

Γ. Να διακόψει το δημόσιο σχολείο ή/και να φοιτήσει σε μία ιδιωτική σχολή.

Τι απαντάει ο κ. Πιερρακάκης στους μαθητές δύο τμημάτων που συγχωνεύονται σε ένα;

Α. Όσο περισσότεροι τόσο καλύτερο το εκπαιδευτικό αποτέλεσμα.

Β. Ανήκετε στο τυχερό 2%(;) των τμημάτων που συγχωνεύονται.

Γ. Μην είστε αχάριστοι θα μπορούσατε να είσαστε και 27 ή 29 σε ένα τμήμα ή και να αλλάξετε σχολείο.

 

Από μια ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Καστοριάς

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έρχεται «βαρύς» καύσωνας στην Αττική: Πάνω από 42°C τις επόμενες ημέρες

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/76

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αντωναρος
Μπαράζ αποχωρήσεων από το κόμμα Κασσελάκη: Μετά τον Καρανίκα ετοιμάζεται και ο Αντώναρος
Κατηγορεί τον Κασσελάκη ότι όταν ήρθε η ώρα της κρίσης, διέταξε το μεγάλο κουκούλωμα
Μπαράζ αποχωρήσεων από το κόμμα Κασσελάκη: Μετά τον Καρανίκα ετοιμάζεται και ο Αντώναρος
ΖΑΧΑΡΑΚΗ
Σοφία Ζαχαράκη: Χρηματοδότηση για λεωφορεία ειδικών σχολείων και αναβάθμιση φοιτητικών εστιών
Σοφία Ζαχαράκη: Δύο τομές για την παιδεία με χρηματοδότηση από ευρωπαϊκά ταμεία
Σοφία Ζαχαράκη: Χρηματοδότηση για λεωφορεία ειδικών σχολείων και αναβάθμιση φοιτητικών εστιών
paideias
Ανοιχτές θέσεις εκπαιδευτικών σε Ελληνόφωνα και Αγγλόφωνα τμήματα στην Κρήτη για το 2025-2026
Πρόσκληση εκπαιδευτικών για Ελληνόφωνα και Αγγλόφωνα Τμήματα στην Κρήτη
Ανοιχτές θέσεις εκπαιδευτικών σε Ελληνόφωνα και Αγγλόφωνα τμήματα στην Κρήτη για το 2025-2026