Thumbnail
Επί ποιων κενών θα γίνουν τώρα οι αιτήσεις/τοποθετήσεις από συναδέλφους μιας και αυτά που εμφανίζονται την τρέχουσα περίοδο είναι πλασματικά και τα πραγματικά θα φανούν με την ολοκλήρωση εγγραφών και επαναληπτικών εξετάσεων;

Τη δέσμευση ότι οι τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά θα γίνουν στο ορθό, ύστερα από την διαμόρφωση των τμημάτων στα σχολεία με τα πραγματικά δεδομένα και ότι οι μαθητές -τριες θα έχουν εκπαιδευτικούς από την αρχή της χρονιάς και όχι μετά από μήνες, ζητούν να λάβει το Υπουργείο Παιδείας οι εκπαιδευτικοί της Α' ΕΛΜΕ Δυτ.Αττικής.

Οπως τονίζουν μεταξύ άλλων σε ανακοίνωσή τους, έτσι όπως εξελίσσεται  η κατάσταση, δεν είναι γνωστά τα πραγματικά κενά ώστε να γίνουν τώρα οι αιτήσεις/τοποθετήσεις από συναδέλφους μιας και αυτά που εμφανίζονται την τρέχουσα περίοδο είναι πλασματικά και τα πραγματικά θα φανούν με την ολοκλήρωση εγγραφών και επαναληπτικών εξετάσεων και τα οποία τα σχολεία είχαν εμπεριστατωμένα εκτιμήσει κατά τον μήνα Ιούνιο

Η ανακοίνωση της Α' ΕΛΜΕ Δυτ.Αττικής

Με αφορμή και τις πρόσφατες  “εντολές” αναμόρφωσης των τμημάτων των σχολείων στις αρχές Αυγούστου, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη εκκρεμείς εγγραφές, μετεγγραφές, μετεξεταστέοι -ες, γνωματεύσεις για ειδικές εκπαιδευτικές-μαθησιακές ανάγκες, καθώς και οι χωροταξικές ιδιαιτερότητες των σχολείων κ.ά είναι δεδομένο λοιπόν ότι: 

α. Ο αριθμός των μαθητών των σχολείων αναπόφευκτα θα αλλάξει ύστερα από την ολοκλήρωση των εγγραφών και τις επαναληπτικές εξετάσεις του Σεπτεμβρίου

β. Αυτές τις ημέρες καλούνται συνάδελφοι να υποβάλουν αίτηση προκειμένου να τοποθετηθούν σε λειτουργικά κενά.

γ. Πρέπει να αποσταλεί ο αριθμός αναπληρωτών που χρειάζεται η Γ Αθήνας.

Γεννιούνται λοιπόν οι εύλογες απορίες μας όπως:

Επί ποιων κενών θα γίνουν τώρα οι αιτήσεις/τοποθετήσεις από συναδέλφους μιας και αυτά που εμφανίζονται την τρέχουσα περίοδο είναι πλασματικά και τα πραγματικά θα φανούν με την ολοκλήρωση εγγραφών και επαναληπτικών εξετάσεων και τα οποία τα σχολεία είχαν εμπεριστατωμένα εκτιμήσει κατά τον μήνα Ιούνιο;  Πώς θα διασφαλιστεί η δίκαιη, βάσει της παλαιότητας και των μορίων των εκπαιδευτικών, ικανοποίηση των αιτημάτων απόσπασης, εφόσον με τα οριζόμενα χρονικά περιθώρια δεν θα τοποθετηθούν σε σχολεία που επιθυμούσαν, επειδή αυτή την στιγμή δεν εμφανίζουν κενά (αν και στην πραγματικότητα είναι υπαρκτά); Πώς θα διορθώνονται τυχόν αναντιστοιχίες με τα δεδομένα του Σεπτέμβρη; Πώς θα γίνει και θα διασφαλίζεται η έγκαιρη τοποθέτηση εκπαιδευτικών στα τμήματα που υποχρεωτικά θα διαμορφωθούν τον Σεπτέμβριο, όταν ο υπολογισμός των αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό γίνεται σήμερα βάσει πλασματικών και όχι πραγματικών δεδομένων ως προς τον αριθμό των μαθητών και συνακόλουθα των τμημάτων; 

Θεωρούμε ότι οι παραπάνω επισημάνσεις θα πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψιν και να δοθούν οι απαιτούμενες απαντήσεις και λύσεις στα προβλήματα που είναι δεδομένο ότι θα προκύψουν και στις οποίες ευελπιστούμε να υπάρχει η δέσμευση ότι οι τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά θα γίνουν στο ορθό, ύστερα από την διαμόρφωση των τμημάτων στα σχολεία με τα πραγματικά δεδομένα και ότι οι μαθητές -τριες θα έχουν εκπαιδευτικούς από την αρχή της χρονιάς και όχι μετά από μήνες! 

Εμείς ως σωματείο διεκδικούμε πάντα οι τοποθετήσεις μονίμων και αναπληρωτών να γίνονται από τα υπηρεσιακά συμβούλια επί των πραγματικών κενών και έχουμε δεσμευτεί ότι θα υπερασπιζόμαστε τις διαφανείς τοποθετήσεις και την ανάγκη επανατοποθετησεων όποτε αυτό χρειαστεί.

Το ΔΣ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ
Ποια είναι η θέση των Πανεπιστημιακών για τη δημιουργία νέου Υπουργείου Έρευνας και Ανώτατης Εκπαίδευσης
Η ανακοίνωση της Κίνησης Πανεπιστημιακής Αναβάθμισης ΔΤ ΚΙΠΑΝ 
Ποια είναι η θέση των Πανεπιστημιακών για τη δημιουργία νέου Υπουργείου Έρευνας και Ανώτατης Εκπαίδευσης
Διοίκηση στην εκπαίδευση
Διοίκηση στην εκπαίδευση: Γιατί σήμερα χρειάζονται νέοι «ηγέτες» στα σχολεία
Όταν η διοίκηση δεν είναι απλώς «τίτλος», αλλά ο παράγοντας που καθορίζει το κλίμα, τις σχέσεις και τελικά τη μάθηση μέσα στο σχολείο.
Διοίκηση στην εκπαίδευση: Γιατί σήμερα χρειάζονται νέοι «ηγέτες» στα σχολεία
seismos
Σεισμός 4,7 Ρίχτερ στα Καλάβρυτα ταρακούνησε την Πελοπόννησο - Αισθητός και στην Αττική
Δυνατός σεισμός ταρακούνησε τα Καλάβρυτα, αλλά και την Πάτρα – Τι αναφέρει το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο στην εκτίμησή του.
Σεισμός 4,7 Ρίχτερ στα Καλάβρυτα ταρακούνησε την Πελοπόννησο - Αισθητός και στην Αττική