εθαεε ρεθυμνο
Πρέπει να εμπλουτίσουν τα προγράμματά τους και να αξιοποιήσουν τα τεχνολογικά εργαλεία ώστε να εφοδιάζουν τις/τους αποφοίτους τους με σύγχρονες ψηφιακές δεξιότητες που θα τους δίνουν τη δυνατότητα απασχόλησης σε νέα περιβάλλοντα

Ο Πρόεδρος της ΕΘΑΑΕ, Καθ. Περικλής Α. Μήτκας και ο Καθ. Άγγελος Χανιώτης, μέλος του Ανώτατου Συμβουλίου της ΕΘΑΑΕ, συμμετείχαν στο συνέδριο με τίτλο «Οι Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες στον 21ο αιώνα» που πραγματοποιήθηκε στις 21 και 22 Μαΐου 2024 στις εγκαταστάσεις του Πανεπιστημίου Κρήτης στο Ρέθυμνο. Η διημερίδα, στην οποία συμμετείχαν μέλη των οικείων επιστημονικών περιοχών και εκπρόσωποι φορέων έρευνας και εκπαίδευσης, είχε σκοπό αφενός την ανάλυση του ρόλου και των διαστάσεων των κοινωνικών και ανθρωπιστικών επιστημών στη σύγχρονη εποχή και αφετέρου την διερεύνηση νέων κατευθύνσεων και διεπιστημονικών συνεργασιών.

Ο κ. Χανιώτης, Καθηγητής Αρχαίας Ιστορίας και Κλασικών Σπουδών στο Institute of Advanced Studies του Πανεπιστημίου Princeton, ήταν προσκεκλημένος την πρώτη ημέρα του συνεδρίου, ως κεντρικός ομιλητής με θέμα «Το παρόν του παρελθόντος: Προβλήματα, προκλήσεις, προοπτικές». Αναφέρθηκε στα σύγχρονα ζητήματα και προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ανθρωπιστικές επιστήμες και οι τομείς της ιστορίας και αρχαιολογίας και στις προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει η ακαδημαϊκή κοινότητα και οι φοιτητές/τριες και απόφοιτοι τμημάτων ανθρωπιστικών σπουδών, αλλά και στην ανάγκη στροφής προς τις αποκαλούμενες ψηφιακές ανθρωπιστικές σπουδές.

Ο κ. Μήτκας συμμετείχε σε Στρογγυλό Τραπέζι με εκπροσώπους θεσμικών φορέων και συνομίλησε για το παρόν και το μέλλον των κοινωνικών και ανθρωπιστικών σπουδών με τους Αρίστο Δοξιάδη, Αντιπρόεδρο του ΕΣΕΤΕΚ, Λάζαρο Βρυζίδη, Πρόεδρο του ΕΚΤ, Ξένια Χρυσοχόου, Πρόεδρο του ΕΛΙΔΕΚ, με συντονίστρια την κ. Βασιλική Γεωργιάδου, Διευθύντρια και Πρόεδρο ΔΣ του ΕΚΚΕ.

Ο Πρόεδρος της ΕΘΑΑΕ αναφέρθηκε στις προκλήσεις της ψηφιακής εποχής και τόνισε την ανάγκη να εκσυγχρονιστούν τα προγράμματα σπουδών των τμημάτων των ανθρωπιστικών, κυρίως, επιστημών με στόχο τη διεύρυνση των επιλογών των αποφοίτων στην αγορά εργασίας.

Τα τμήματα ανθρωπιστικών σπουδών πρέπει να εμπλουτίσουν τα προγράμματά τους και να αξιοποιήσουν τα τεχνολογικά εργαλεία ώστε να εφοδιάζουν τις/τους αποφοίτους τους με σύγχρονες ψηφιακές δεξιότητες που θα τους δίνουν τη δυνατότητα απασχόλησης σε νέα περιβάλλοντα και να καταστήσουν σαφές ότι οι εργασιακές προοπτικές των αποφοίτων δεν πρέπει να περιορίζονται στον χώρο της σχολικής εκπαίδευσης. Ο κ. Μήτκας έκανε επίσης μια συνοπτική παρουσίαση των κριτηρίων που εφαρμόζει η ΕΘΑΑΕ για την κατανομή της χρηματοδότησης στα ΑΕΙ και ακολούθησε συζήτηση για την ιδιαιτερότητα, ιδίως των ανθρωπιστικών επιστημών, στα θέματα της απήχησης της ερευνητικής δραστηριότητας των μελών τους.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

προκ
Καταγγελία: «Μας πετάνε έξω από το σχολείο μας για να βάλουν τα παιδιά σε… προκάτ κλουβιά!»
Η απόφαση που προκαλεί σοκ: Παιδιά στέλνονται σε πρόχειρες προκάτ αίθουσες σε χώρο που δεν επαρκεί, εγείροντας φόβους για την ασφάλειά τους
Καταγγελία: «Μας πετάνε έξω από το σχολείο μας για να βάλουν τα παιδιά σε… προκάτ κλουβιά!»
προσχολική αγωγή
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση του νομοθετικού πλαισίου και των δράσεων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στα πλαίσια...
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
plimmyrise_nipiagogeio
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του Υπ. Παιδείας
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο