Thumbnail
Κάλυψη όλων των οργανικών κενών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

H Πανελλήνια Ενωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΕΑΔ) εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με το αίτημα για πλήρη κάλυψη των οργανικών κενών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό και καλεί το ΥΠΑΙΘΑ να μεριμνήσει για την κάλυψη όλων των οργανικών κενών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό.

Η ανακοίνωση

Υποχρέωση κάθε ευνομούμενης Πολιτείας είναι να παρέχει το αγαθό της εκπαίδευσης σε όλους τους μαθητές ανεξαιρέτως και σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Ειδικότερα, η πλήρης στελέχωση των σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με μόνιμο και σταθερό εκπαιδευτικό προσωπικό αποτελεί αδήριτη ανάγκη, καθώς μόνο έτσι διασφαλίζονται τα μορφωτικά δικαιώματα όλων των μαθητών και οικοδομούνται ουσιαστικές σχέσεις μαζί τους.

Μάλιστα, σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από έκρηξη φαινομένων βίας και επιθετικότητας κυρίως στους εφήβους, η υποστελέχωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έρχεται να προστεθεί ως ένας από τους παράγοντες που επιτείνει αυτά τα φαινόμενα, από τη στιγμή που η ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης με τα παιδιά και τους γονείς τους απαιτεί την ύπαρξη μόνιμων εκπαιδευτικών στα σχολεία.

Το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας (Π.Ε.Α.Δ.) καλεί το Υπουργείο Παιδείας:

1. Να μεριμνήσει για την κάλυψη όλων των οργανικών κενών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό.

2. Να ζητήσει από τα συναρμόδια Υπουργεία Εσωτερικών και Οικονομικών τις απαιτούμενες πιστώσεις για μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, ώστε ο συνολικός αριθμός των θέσεων προς πλήρωση να είναι κατά πολύ μεγαλύτερος από τον αριθμό των συνταξιοδοτήσεων.

3. Να προβεί σε δίκαιη κατανομή των θέσεων με βάση τις πραγματικές ανάγκες κάθε κλάδου/βαθμίδας.

Τα οργανικά κενά ανά κλάδο/ειδικότητα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έχουν αποτυπωθεί στη φετινή εγκύκλιο των μετατάξεων και είναι τα εξής:

ΠΕ01: 71

ΠΕ02: 522

ΠΕ03: 451

ΠΕ04.01: 121

ΠΕ04.02: 133

ΠΕ04.04: 119

ΠΕ04.05: 39

ΠΕ05: 69

ΠΕ06: 100

ΠΕ07: 11

ΠΕ08: 27

ΠΕ11: 58

ΠΕ33: 25

ΠΕ34: 2

ΠΕ78: 39

ΠΕ79.01: 25

ΠΕ79.02: 1

ΠΕ80: 92

ΠΕ81: 29

ΠΕ82: 121

ΠΕ83: 70

ΠΕ84: 41

ΠΕ85: 12

ΠΕ86: 89

ΠΕ87.01: 27

ΠΕ87.02: 46

ΠΕ87.03: 13

ΠΕ87.04: 7

ΠΕ87.07: 2

ΠΕ87.08: 13

ΠΕ87.09: 22

ΠΕ87.10: 1

ΠΕ88.01: 38

ΠΕ88.02: 13

ΠΕ88.03: 6

ΠΕ88.04: 9

ΠΕ88.05: 1

ΠΕ89.01: 28

ΠΕ90: 16

ΤΕ01.19 8

ΤΕ01.04: 2

ΤΕ01.06: 2

ΤΕ01.07: 1

ΤΕ01.13: 1

ΤΕ02.02: 6

ΤΕ02.04: 1

ΤΕ16: 2

ΔΕ01.17: 8

ΔΕ02.01: 35

ΔΕ02.02: 33

Ευελπιστούμε πως το Υπουργείο Παιδείας θα ανταποκριθεί στο πάγιο αίτημα για κάλυψη όλων των οργανικών κενών στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με μόνιμο και σταθερό εκπαιδευτικό προσωπικό και θα εξασφαλίσει ίσες ευκαιρίες παροχής υπηρεσιών εκπαίδευσης σε όλους τους μαθητές.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δασκάλα
Υπουργείο Παιδείας: Αποζημίωση - μαμούθ 53.650 ευρώ σε εκπαιδευτικό για παράλειψη διορισμού
Τελεσίδικη απόφαση υποχρεώνει το κράτος να καταβάλει πάνω από 53.000 ευρώ σε εκπαιδευτικό - Το χρονικό της «παράλειψης διορισμού» και η δικαίωση δύο...
Υπουργείο Παιδείας: Αποζημίωση - μαμούθ 53.650 ευρώ σε εκπαιδευτικό για παράλειψη διορισμού
Εκπαιδευτικοί
Ένας εκπαιδευτικός αλλά... δύο, τρία ή περισσότερα σχολεία
Πως επιδρά στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς αλλά και μέσα στην τάξη η εξάντληση των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε περισσότερα από ένα σχολεία
Ένας εκπαιδευτικός αλλά... δύο, τρία ή περισσότερα σχολεία
Σχολεία
Από το δημόσιο σχολείο στη «σχολική μονάδα»: Το νέο διοικητικό μοντέλο και τα διεθνή παραδείγματα

Η συζήτηση για την «αυτονομία» των σχολικών μονάδων και τον αναβαθμισμένο ρόλο των διευθυντών επανέρχεται...

Από το δημόσιο σχολείο στη «σχολική μονάδα»: Το νέο διοικητικό μοντέλο και τα διεθνή παραδείγματα
Εθνικό Απολυτήριο: Κλειστά σχολεία στις 16/12 – Μαθητές σε καταλήψεις για «μπλόκο» στις τριπλές Πανελλαδικές
Εθνικό Απολυτήριο: Κλειστά σχολεία στις 16/12 – Μαθητές σε καταλήψεις για «μπλόκο» στις τριπλές Πανελλαδικές
Δυναμικές κινητοποιήσεις στις 16 Δεκεμβρίου: Οι μαθητές ετοιμάζουν καταλήψεις, αποχές και μαζικές δράσεις ενάντια στο Εθνικό Απολυτήριο
Εθνικό Απολυτήριο: Κλειστά σχολεία στις 16/12 – Μαθητές σε καταλήψεις για «μπλόκο» στις τριπλές Πανελλαδικές