Ποια οργανικά κενά διατίθενται για τις μετατάξεις εκπαιδευτικού προσωπικού σε άλλους εκπαιδευτικούς κλάδους της γενικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης και σε ΚΕΔΑΣΥ

Τα οργανικά κενά και πλεονάσματα εκπαιδευτικού προσωπικού Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης προσδιορίζονται με σαφήνεια βάσει των διατάξεων του άρθρου 4 του ΠΔ 50/96 (ΦΕΚ 45τ.Α ́), όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 4 του ΠΔ 100/97 (ΦΕΚ 94τ.Α ́), και του άρθρου 7 του Ν. 3848/2010 (ΦΕΚ 71τ.Α ́), προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι μεταθέσεις μόνιμων εκπαιδευτικών από περιοχή σε περιοχή.

Σύμφωνα με τις προαναφερόμενες διατάξεις, οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης καταχωρίζουν αρμοδίως σε ηλεκτρονικό σύστημα τις συστημένες οργανικές θέσεις, τους οργανικά ανήκοντες, καθώς και τα κενά/πλεονάσματα εκπαιδευτικού προσωπικού, οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης υποβάλλουν ηλεκτρονικά τις προτάσεις τους και το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΠΕ) τη γνώμη του επί των στοιχείων, ώστε να καταρτιστεί ο τελικός πίνακας οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατά περιοχή μετάθεσης και κατά κλάδο.

Σχετικά με τα οργανικά κενά και πλεονάσματα εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σημειώνεται ότι αυτά προσδιορίζονται με σαφήνεια βάσει των προαναφερόμενων διατάξεων, προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι μεταθέσεις μόνιμων εκπαιδευτικών από περιοχή σε περιοχή. 

Οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης δηλώνουν αρμοδίως τα οργανικά κενά/πλεονάσματα προσωπικού κατά κλάδο και ειδικότητα, οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης υποβάλλουν τις προτάσεις τους και το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΔΕ) τη γνώμη του επί των στοιχείων, ώστε να καταρτιστούν πίνακες οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού κατά περιοχή μετάθεσης και κατά κλάδο και ειδικότητα.

Ο υπολογισμός οργανικών κενών και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, πραγματοποιείται σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις και τις οδηγίες που αναφέρονται σε εγκυκλίους που εκδίδονται κάθε έτος από την αρμόδια υπηρεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. Ειδικότερα, για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ο υπολογισμός κενών/πλεονασμάτων γίνεται με βάση τις πρώτες αναθέσεις μαθημάτων, λαμβάνοντας υπόψη τους οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικούς και τις οργανικές ανάγκες των σχολικών μονάδων ανάλογα με τον αριθμό των φοιτώντων μαθητών και των προβλεπόμενων τμημάτων. 

Για τον υπολογισμό οργανικών κενών και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης λαμβάνονται υπόψη τόσο οι αυτοδίκαιες αποχωρήσεις εκπαιδευτικών από την υπηρεσία όσο και οι παραιτήσεις εκπαιδευτικών, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 4 Π.Δ. 50/1996 (ΦΕΚ 45τ.Α ́) και του άρθρου 46, παρ. 1 του Ν. 4777/2021 (ΦΕΚ 25τΑ ́).

Μετατάξεις

Επισημαίνεται, ότι τα εναπομείναντα - μετά τις μεταθέσεις - οργανικά κενά, διατίθενται για τις μετατάξεις εκπαιδευτικού προσωπικού σε άλλους εκπαιδευτικούς κλάδους της γενικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης και σε ΚΕΔΑΣΥ (παρ. 1 και 3 του άρθρου 15 του Ν. 4823/2021 – ΦΕΚ 136τ.Α ́) και συμπεριλαμβάνονται σε σχετική πρόσκληση που εκδίδεται από την αρμόδια υπηρεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber