ekpaideytikos
Το υβρίδιο του εκπαιδευτικού «βαλίτσα» υπό διαρκή μετακόμιση και αλλαγή «περιβάλλοντος» - Φυσική εξόντωση και οικονομική εξαθλίωση

Σε ένα πρόσφατο άρθρο του με τίτλο «Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: η επινόηση του βασανιστηρίου» ο καθηγητής Παιδαγωγικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Γιώργος Μαυρογιώργος αναρωτιέται «εάν υπάρχει πιο ταπεινωτική και πιο εξευτελιστική/ επώδυνη/ βάρβαρη/ εφιαλτική/ εξατομικευμένη/ ανταγωνιστική (: ο θάνατός σου η ζωή μου)/ σωφρονιστική εμπειρία βασανιστηρίου από το να είσαι σε καθεστώς αναμονής προκειμένου να εγγράφεσαι κάθε χρόνο σε μια λίστα κατάταξης και αναμονής για μία θέση προσωρινής απασχόλησης κι αυτό να επαναλαμβάνεται για πολλά χρόνια!».

Πράγματι, εάν ο διορισμός στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση αποτελεί το «φωτεινό αντικείμενο του πόθου» για χιλιάδες αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, οι συνεχείς μετακινήσεις εκτός τόπου μόνιμης κατοικίας κάθε χρόνο από Εβρο έως Κρήτη και από Ιθάκη μέχρι Ικαρία, ισοδυναμεί με μια πολύχρονη περιπέτεια, μια σύγχρονη «Οδύσσεια».

 

Μιλάμε για το υβρίδιο του εκπαιδευτικού «βαλίτσα» υπό διαρκή μετακόμιση και αλλαγή «περιβάλλοντος». Εκτός από τη φυσική εξόντωση και την οικονομική εξαθλίωση, αυτό σημαίνει να αγνοεί ο εκπαιδευτικός ακόμα και τα ονόματα των μαθητών του.

Διαβάστε την παρακάτω επιστολή που έστειλε στο alfavita.gr αναπληρώτρια με δυο μικρά παιδιά που ζει στην Πάρο.

Είμαι αναπληρώτρια πλήρους ωραρίου ΠΕ05, Γαλλικής γλώσσας και φιλολογίας στη Δ Κυκλάδων. Είμαι μόνιμη κάτοικος Πάρου, από όπου και κατάγομαι και ζω στη Πάρο με το σύζυγό και τα 2 μικρά παιδιά μας. Στην Πάρο νοικιάζουμε σπίτι, πηγαίνουν τα παιδιά μας σχολείο, δουλεύει ο σύζυγος και βρίσκεται η ευρύτερη οικογένεια. Τα περισσότερα, αν όχι όλα σχολεία της Πάρου είναι κενά από Γαλλικά. Προσωπικά,είμαι πρώτη στη λίστα προσληφθέντων αναπληρωτών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στη Δ Κυκλάδων (όλες κι όλες είμαστε δύο). Παρόλα αυτά δόθηκε 1 και μοναδικό κενό στη Μύκονο. Και εγώ καλούμαι μέσα σε 2μερες να αναλάβω υπηρεσία στη Μύκονο. Να τραβολογάω τα παιδιά μου ή να τα εγκαταλείψω για λίγους μήνες καθώς δεν υπάρχει συγκοινωνία Πάρου-Μυκόνου μέσα στο χειμώνα και φυσικά να χωριστώ από τον άντρα μου. Δηλαδή να χωριστεί η οικογένειά μου, να υποβληθούμε όλοι οικογενειακώς σε αυτήν την ταλαιπωρία. Γιατί; Γιατί δεν δόθηκαν τα κενά της Πάρου! Όχι γιατί δεν υπήρχαν! 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

35.000 στην ουρά: Τελευταία ευκαιρία για το online εύκολο Proficiency ΧΩΡΙΣ προφορικά, έκθεση έως 26 Ιουνίου

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

asep
169 εκπαιδευτικοί, φοιτητές, εργαζόμενοι καταγγέλλουν την αποσιώπηση της μάχης των εξεταστικών από την ιστορία της ΔΟΕ
Η μάχη των εξεταστικών του ’98 ανήκει στις λαμπρές ιστορικές στιγμές του κλάδου, δεν εξαφανίζεται από καμία «ιστορική» γομολάστιχα παραχάραξης
169 εκπαιδευτικοί, φοιτητές, εργαζόμενοι καταγγέλλουν την αποσιώπηση της μάχης των εξεταστικών από την ιστορία της ΔΟΕ