Thumbnail
Νέα παράσταση διαμαρτυρίας θεατρολόγων στις 31/3 με αίτημα τη σύσταση οργανικών θέσεων

Νέο κάλεσμα για κινητοποίηση στο υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, απευθύνει ο Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων (Π.Ε.ΣΥ.Θ.), με αίτημα τη σύσταση οργανικών θέσεων.

Όπως καταγγέλλει ο ΠΕΣΥΘ, δεν ελήφθη καμία ουσιαστική πρωτοβουλία εκ μέρους του ΥΠΑΙΘ στην κατεύθυνση της σύστασης νέων οργανικών θέσεων, πέραν της πρόθεσης για χαρτογράφηση των κενών και την καταγραφή τους από τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Υπενθυμίζεται πως στον κλάδο των θεατρολόγων δεν πραγματοποιήθηκαν, πλην ενός στην Ειδική Αγωγή, διορισμοί με την απάντηση πως δεν υπήρχαν οργανικά κενά. Παρόλα αυτά υπάρχουν πολλές ανάγκες στον κλάδο.

Οι θεατρολόγοι διεκδικούν την επαναφορά του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής στην Ε᾽ και ΣΤ᾽ τάξεις του Δημοτικού Σχολείου, την επαναφορά των Καλλιτεχνικών Μαθημάτων και της Κοινωνικής Επιστήμης στο Λύκειο, την εισαγωγή του Θεάτρου στο Γυμνάσιο και τη σύσταση περισσότερων Καλλιτεχνικών και Μουσικών Σχολείων, ώστε να έχουν πρόσβαση στη διδασκαλία των Τεχνών.

Παράλληλα, καλούν τη Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (Δ.Ο.Ε.), τους Σ.Ε.Π.Ε. και τις ΕΛΜΕ να προκηρύξουν διευκολυντικές στάσεις εργασίας.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Μετά από τις επίμονες εκκλήσεις και παραστάσεις διαμαρτυρίας μας, σε συμπόρευση και με άλλους Συλλόγους και Σωματεία, δεν ελήφθη καμία ουσιαστική πρωτοβουλία εκ μέρους του ΥΠΑΙΘ στην κατεύθυνση της σύστασης νέων οργανικών θέσεων, πέραν της πρόθεσης για χαρτογράφηση των κενών και την καταγραφή τους από τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Παρ᾽ όλο, λοιπόν, που το ΥΠΑΙΘ ζήτησε από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να καταγράψουν τις προτάσεις τους σε σχέση με τη σύσταση νέων οργανικών θέσεων και παρ᾽ όλο που στη συντριπτική τους πλειοψηφία –και εκτός μεμονωμένων περιπτώσεων– οι Διευθύνσεις πρότειναν τη σύσταση ενός ικανού αριθμού οργανικών, άλλοι συνάδελφοί μας παραμένουν εγκλωβισμένοι μακριά από τους τόπους κατοικίας τους χωρίς τη δυνατότητα μετάθεσης, άλλοι αδιόριστοι έπειτα από χρόνια εργασίας και προσφοράς ως αναπληρωτές, και άλλοι άνεργοι, με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει στις αδιανόητες συνθήκες ζωής που βιώνουμε όλοι. Θυμίζουμε δε ότι στον κλάδο μας, των θεατρολόγων, δεν πραγματοποιήθηκαν – πλην ενός, στην Ειδική Αγωγή–, διορισμοί την τελευταία φορά, με την απάντηση πως δεν υπήρχαν οργανικά κενά (!!!), τη στιγμή που υπάρχουν τόσες ανάγκες. Για όλους τους παραπάνω λόγους, σας καλούμε σε κατεπείγουσα συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο ΥΠΑΙΘ, την Παρασκευή, 31/3 και ώρα 14:30, για να
διεκδικήσουμε ακόμη μία φορά την άμεση σύσταση νέων οργανικών θέσεων 

• Ώστε να πραγματοποιηθούν μόνιμοι διορισμοί και να καλυφθούν όλα τα

κενά σε όλους τους κλάδους και ειδικότητες, με γνώμονα το μέγιστο
παιδαγωγικό όφελος

• για να μπορέσουν να μετατεθούν όσοι συνάδελφοί μας το επιθυμούν – για
το λόγο αυτό, ζητούμε, όταν συσταθούν οι νέες οργανικές θέσεις, να
πραγματοποιηθούν συμπληρωματικές μεταθέσεις, ώστε να ικανοποιηθούν
όλα τα αιτήματα

• για να σταματήσει το αντιπαιδαγωγικό και αντιεπιστημονικό καθεστώς των
αναθέσεων – κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει το αντικείμενο που σπούδασε
και είναι καθ᾽ ύλην αρμόδιος να το διδάξει

Παράλληλα, διεκδικούμε:

• Την επαναφορά του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής στην Ε᾽ και ΣΤ᾽ τάξεις
του Δημοτικού Σχολείου, το μοναδικό μάθημα που αφαιρέθηκε εντελώς από
τις τάξεις αυτές

• Την επαναφορά των Καλλιτεχνικών Μαθημάτων και της Κοινωνικής
Επιστήμης στο Λύκειο – πολλώ δε μάλλον μετά τις δικαστικές αποφάσεις οι
οποίες οφείλουν να γίνουν σεβαστές

• Την εισαγωγή του Θεάτρου στο Γυμνάσιο –από το οποίο δεν υπάρχει ούτε
ως ίχνος–, ως τρίτος πυλώνας της Αισθητικής Αγωγής

• Τη σύσταση περισσότερων Καλλιτεχνικών και Μουσικών Σχολείων, ώστε να
έχουν πρόσβαση στη διδασκαλία των Τεχνών που αγαπούν πολλοί μαθητές
και μαθήτριες που αναγκαστικά μένουν εκτός.

Καλούμε σε στήριξη και συμπόρευση τα Μέλη μας, την Ένωση Εκπαιδευτικών
Εικαστικών Μαθημάτων – ΕΝ.ΕΚ.Ε.Μ., το Επιμελητήριο Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος
– Ε.Ε.Τ.Ε., την Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Πανεπιστημιακής
Εκπαίδευσης – Π.Ε.ΚΑ.ΓΕ.Π.Ε., την Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής –
Π.Ε.ΚΑ.Π., τον Σύλλογο Αποφοίτων Τμήματος Μουσικών Σπουδών Ιονίου
Πανεπιστημίου, το Συντονιστικό Καθηγητών Φυσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας &
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τον Πανελλήνιο Σύλλογο Αναπληρωτών
Εκπαιδευτικών Αγγλικής Γλώσσας

Επίσης καλούμε σε συμμετοχή και στήριξη των αιτημάτων μας την Ανώτατη
Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδας (A.Σ.Γ.Μ.Ε.), την Ομοσπονδία Γονέων και
Κηδεμόνων Περιφέρειας Αττικής, την Πανελλήνια Ένωση Γονέων Μουσικών και
Καλλιτεχνικών Σχολείων, τον Σύλλογο Αποφοίτων Τμήματος Θεάτρου Α.Π.Θ., τους
φοιτητές και φοιτήτριες των Τμημάτων μας

Παρακαλούμε τη Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (Δ.Ο.Ε.), τους Σ.Ε.Π.Ε. και τις ΕΛΜΕ να προκηρύξουν διευκολυντικές στάσεις εργασίας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Μάθε τι σημαίνει το όνομά σου στα αρχαία ελληνικά

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

xylodarmos
Κακοποίησαν τις συζύγους τους: Δύο συλλήψεις – Ο ένας την έριξε στο έδαφος και ο άλλος τη χτύπησε
Δύο άνδρες επιτέθηκαν στις συζύγους τους και συνελήφθησαν
Κακοποίησαν τις συζύγους τους: Δύο συλλήψεις – Ο ένας την έριξε στο έδαφος και ο άλλος τη χτύπησε
tilekpaideusi
Έρευνα: Η τηλεκπαίδευση ενίσχυσε τις εκπαιδευτικές και μορφωτικές ανισότητες
Έρευνα ΚΕΜΕΤΕ για την τηλεκπαίδευση κατά την περίοδο της πανδημίας - Μορφωτικές ανισότητες και συνέπειες στα εργασιακά δικαιώματα»
Έρευνα: Η τηλεκπαίδευση ενίσχυσε τις εκπαιδευτικές και μορφωτικές ανισότητες