taksi-mathites-sxoleia-ekpaideusi1
ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ / INTIME NEWS
Σοκ στα Τρίκαλα - Εργάτης πραγματοποιούσε εργασίες σε σχολείο και παρενοχλούσε μαθήτριες

Νέο περιστατικό παρενόχλησης ανήλικων, σημειώθηκε σε σχολείο των Τρικάλων, από εργάτη που πραγματοποιούσε εργασίες στη σχολική μονάδα. 

Σύμφωνα με πληροφορίες, το συμβάν σημειώθηκε το πρωί της Τετάρτης 22 Μαρτίου σε σχολείο της πόλης, όπου εργάτης φέρεται να απηύθυνε σεξιστικά σχόλια σε αρκετές μαθήτριες οι οποίες αμέσως έσπευσαν να ενημερώσουν τη διευθύντρια, και μαζί με την κοινωνική λειτουργό ακολούθησαν όσα προβλέπονται με καταγγελία στις αστυνομικές Αρχές.

Ο διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων Αλέξανδρος Καπανιάρης, μιλώντας στο Trikalanews.gr  για το περιστατικό, ανέφερε ότι πρόκειται για εργαζόμενο σε συνεργείο το οποίο είχε αναλάβει εργασίες στο πλαίσιο προγράμματος ενεργειακής αναβάθμισης στο εν λόγω σχολείο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

προσχολική αγωγή
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση του νομοθετικού πλαισίου και των δράσεων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στα πλαίσια...
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
plimmyrise_nipiagogeio
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του Υπ. Παιδείας
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο