Αξιολόγηση
Το σχολείο πρέπει να είναι χώρος χαράς και δημιουργίας, καλλιέργειας και ελευθερίας. Η εκπαίδευση είναι κοινωνικό δικαίωμα κι όχι εμπόρευμα, είναι ελευθερία και όχι χειραγώγηση

Αγαπητοί γονείς,

Είμαστε αυτές και αυτοί που αγωνιζόμαστε μαζί σας για ένα καλύτερο αύριο.

Είμαστε εμείς που τόσα χρόνια τρέχουμε με μια βαλίτσα στο χέρι απ’ άκρη σε άκρη σε όλη την Ελλάδα, οποιαδήποτε στιγμή μέσα στη σχολική χρονιά για να λειτουργήσουν τα σχολεία. Είμαστε εμείς που είδαμε τα πτυχία μας να γίνονται κουρελόχαρτα και μαζέψαμε ένα σωρό «προσόντα» για να αποδείξουμε την αξία μας και να έχουμε δικαίωμα στην εργασία.

Είμαστε εμείς που βγαίνουμε μπροστά για να υπερασπιστούμε το δημόσιο σχολείο που θα δουλεύουμε τα επόμενα χρόνια της ζωής μας, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και των μαθητριών μας και την παιδαγωγική ελευθερία που απορρέει από τον ρόλο μας ως εκπαιδευτικών.

Στον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση σας θέλουμε μαζί μας.

Η αξιολόγηση δεν θα κάνει το σχολείο καλύτερο.

Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δεν έφερε ποτέ και πουθενά βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου.

Αν η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας είχαν πρόθεση να στηρίξουν τη λειτουργία των σχολείων και να βοηθήσουν στην «αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου» θα είχαν ικανοποιήσει τις δίκαιες διεκδικήσεις μας. Η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας είναι οι μόνοι υπεύθυνοι που τα σχολεία μας δεν έχουν δασκάλους σε κάθε τάξη από την αρχή της χρονιάς, που μειώνεται κάθε χρόνο η χρηματοδότησή τους, που έχουν ακατάλληλα κτήρια και ελλιπείς υποδομές.

Βασικός στόχος της αξιολόγησης είναι το φτηνό, ανταγωνιστικό σχολείο της αγοράς, η μεταφορά της ευθύνης για όλα τα προβλήματα στους ίδιους τους γονείς, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, ο αποκλεισμός μεγάλου μέρους του μαθητικού πληθυσμού από το δημόσιο αγαθό της μόρφωσης.

Το σχολείο που θέλουν να διαμορφώσουν είναι ένα σχολείο το οποίο θα βαθμολογείται και θα συγκρίνεται με άλλα, θα αναζητά από μόνο του πόρους και χρηματοδοτήσεις από ιδιώτες. Είναι ένα σχολείο στο οποίο θα υπάρχουν εξετάσεις σε πανελλαδική κλίμακα και τα αποτελέσματα αυτών θα χρησιμοποιούνται για να κατηγοριοποιούν τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τα σχολεία. Στο σχολείο αυτό οι μαθητές μετατρέπονται σε εμπορεύματα, αντιμετωπίζονται ως προϊόντα, κατατάσσονται, ελέγχονται, επιτηρούνται και ανάγονται σε ένα νούμερο, βαθμό εξέτασης. Η ζωή τους, οι κουλτούρες των οικογενειών τους, οι εκπαιδευτικές τους διαφορές και οι κοινωνικοοικονομικές συνθήκες δεν σημαίνουν τίποτα, κόντρα σε κάθε παιδαγωγική θεωρία.

Το σχολείο πρέπει να είναι χώρος χαράς και δημιουργίας, καλλιέργειας και ελευθερίας. Η εκπαίδευση είναι κοινωνικό δικαίωμα κι όχι εμπόρευμα, είναι ελευθερία και όχι χειραγώγηση.

Τα σχολεία μας χρειάζονται:

  • μείωση των μαθητών ανά τμήμα
  • αύξηση της χρηματοδότησης
  • σύγχρονα κτίρια και εξοπλισμό
  • μείωση ορίων συνταξιοδότησης
  • πολύπλευρη υποστήριξη για τους μαθητές και τις μαθήτριές μας
  • μόνιμους και μαζικούς διορισμούς με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία

Αγωνιζόμαστε για την ανατροπή της πολιτικής που στοχεύει στην προσαρμογή όλων μας σε μια εξαιρετικά καταστροφική προοπτική. Στεκόμαστε απέναντι στην υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου.

Στον αγώνα αυτόν σας θέλουμε μαζί μας.

Συντονιστικό Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μαζωνακης
"Κεραυνοί" Μαζωνάκη μέσα από το «Δρομοκαΐτειο»: Δεν πάσχω από κανένα ψυχικό νόσημα, υπήρξε άθλια μεθόδευση
Ο Γιώργος Μαζωνάκης «σπάει» τη σιωπή του μέσα από το «Δρομοκαΐτειο»: «Δεν πάσχω από κανένα ψυχικό νόσημα που να με καθιστά επικίνδυνο»
"Κεραυνοί" Μαζωνάκη μέσα από το «Δρομοκαΐτειο»: Δεν πάσχω από κανένα ψυχικό νόσημα, υπήρξε άθλια μεθόδευση
ekav
Τραγωδία: Νεκρός 56χρονος πατέρας τριών παιδιών σε τροχαίο με μηχανή
Η απώλεια ενός πατέρα τριών παιδιών υπενθυμίζει με τον πιο σκληρό τρόπο ότι τα τροχαία δεν είναι «στατιστικές», αλλά ζωές που χάνονται ξαφνικά.
Τραγωδία: Νεκρός 56χρονος πατέρας τριών παιδιών σε τροχαίο με μηχανή
καρελ
Αποζημίωση 10.500 ευρώ σε οικογένεια μαθητή για παραβίαση θρησκευτικής ελευθερίας στο σχολείο
Η αποκάλυψη της θρησκευτικής συνείδησης ως προϋπόθεση για απαλλαγή κρίθηκε παράνομη, με το σκεπτικό ότι οι γονείς και το ανήλικο παιδί υπέστησαν...
Αποζημίωση 10.500 ευρώ σε οικογένεια μαθητή για παραβίαση θρησκευτικής ελευθερίας στο σχολείο