Σχετικά με τους νέους Πίνακες Kατάταξης των υποψήφιων Eκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής
Οποιαδήποτε σκέψη για νομοθέτηση παράτασης της ισχύος των υφιστάμενων πινάκων για ένα ακόμη έτος είναι άδικη, απαράδεκτη και αδικαιολόγητη.

Όπως είναι γνωστό, με το άρθρο 64 του ν.4692/2020 καταργήθηκε η διάταξη του άρθρου 66 του ν.4589/2019 που αφορούσε στην τριετή διάρκεια ισχύος των αξιολογικών πινάκων κατάταξης των υποψήφιων προς πρόσληψη και διορισμό εκπαιδευτικών και οι πίνακες ισχύουν, πλέον, για δύο έτη.

Οι υπάρχοντες οριστικοί πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ τον Ιούνιο του 2020 και, κατά συνέπεια, λήγει η διάρκεια ισχύος τους το τρέχον έτος.

Το Υπουργείο Παιδείας, παρά το γεγονός ότι η πολιτική του ηγεσία ήταν αυτή που μείωσε τη διάρκεια ισχύος τους, δεν έχει προχωρήσει σε καμία ενέργεια για την κατάρτιση νέων πινάκων στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, επιδεικνύοντας ασυγχώρητη ολιγωρία.

Είναι χαρακτηριστικό ότι στην πρόσφατη συνάντηση με τη ΔΟΕ (5 Ιανουαρίου 2022), η απάντησή στο ερώτημα γιατί δεν έχει ξεκινήσει η διαδικασία κατάρτισης νέων πινάκων, όπως ορίζει ο νόμος, ήταν πως δεν υπάρχει κάτι ανακοινώσιμο και πως έχει γίνει ερώτημα στο ΑΣΕΠ, το οποίο έχει μεγάλο φόρτο εργασίας!!!

Οι προθεσμίες πλέον είναι ασφυκτικές και είναι σαφής η αναγκαιότητα άμεσων ενεργειών για την έκδοση νέας προκήρυξης και την κατάρτιση νέων πινάκων κατάταξης των υποψήφιων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Το Υπουργείο Παιδείας, θα πρέπει να γνωρίζει πως δεν μπορεί να κρυφτεί πίσω από το ψευτοεπιχείρημα πως ο υπερβολικός φόρτος εργασίας του ΑΣΕΠ δεν επιτρέπει την κατάρτιση των πινάκων και να επιχειρήσει να μετακυλήσει τις ευθύνες σε τρίτους.

Ανακοίνωση για το θέμα εξέδωσε η Δημοκρατική Συνεργασία Εκπαιδευτικών Π.Ε (ΔΗ.ΣΥ) αναφορικά με την κατάρτιση νέων πινάκων στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση.

Η Ανακοίνωση 

Άμεση κατάρτιση νέων πινάκων κατάταξης εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Η ολιγωρία του Υπουργείου Παιδείας είναι απαράδεκτη! Χιλιάδες εκπαιδευτικοί κινδυνεύουν να οδηγηθούν στην ανεργία!

Με το άρθρο 64 του ν.4692/2020 καταργήθηκε η διάταξη του άρθρου 66 του ν.4589/2019 (ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ) που αφορούσε στην τριετή διάρκεια ισχύος των αξιολογικών πινάκων κατάταξης των υποψήφιων προς πρόσληψη και διορισμό εκπαιδευτικών και οι πίνακες ισχύουν, πλέον, για δύο έτη.

Οι υπάρχοντες οριστικοί πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ τον Ιούνιο του 2020 και, κατά συνέπεια, λήγει η διάρκεια ισχύος τους το τρέχον έτος.

Το Υπουργείο Παιδείας, παρά το γεγονός ότι η πολιτική του ηγεσία ήταν αυτή που μείωσε -ορθώς- τη διάρκεια ισχύος τους, δεν έχει προχωρήσει σε καμία ενέργεια για την κατάρτιση νέων πινάκων στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, επιδεικνύοντας ασυγχώρητη ολιγωρία. Είναι χαρακτηριστικό ότι στην πρόσφατη συνάντηση με τη ΔΟΕ (5 Ιανουαρίου 2022), η απάντησή στο ερώτημα γιατί δεν έχει ξεκινήσει η διαδικασία κατάρτισης νέων πινάκων, όπως ορίζει ο νόμος, ήταν πως δεν υπάρχει κάτι ανακοινώσιμο και πως έχει γίνει ερώτημα στο ΑΣΕΠ, το οποίο έχει μεγάλο φόρτο εργασίας!!!

Οι προθεσμίες πλέον είναι ασφυκτικές και είναι σαφής η αναγκαιότητα άμεσων ενεργειών για την έκδοση νέας προκήρυξης και την κατάρτιση νέων πινάκων κατάταξης των υποψήφιων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Το Υπουργείο Παιδείας, θα πρέπει να γνωρίζει πως δεν μπορεί να κρυφτεί πίσω από το ψευτοεπιχείρημα πως ο υπερβολικός φόρτος εργασίας του ΑΣΕΠ δεν επιτρέπει την κατάρτιση των πινάκων και να επιχειρήσει να μετακυλήσει τις ευθύνες σε τρίτους.

Η στελέχωση των Ανεξάρτητων Αρχών αποτελεί ευθύνη της Κυβέρνησης. Όταν το Υπουργείο νομοθετούσε, γνώριζε τα δεδομένα και οφείλει να εφαρμόσει τον Νόμο.

Θα πρέπει να γνωρίζει πως:

• δεν μπορεί να παίζει με τους προγραμματισμούς ζωής χιλιάδων εκπαιδευτικών, οι οποίοι εδώ και δύο χρόνια, παρά το γεγονός ότι αποφοίτησαν από τις Σχολές τους, δεν έχουν τη δυνατότητα ένταξης στους πίνακες οι οποίοι είναι «κλειδωμένοι»!

• δεν μπορεί να αδιαφορεί για το γεγονός ότι χιλιάδες εκπαιδευτικοί είναι για δύο χρόνια άνεργοι, εξ αιτίας ενός λάθους αξίας τριών ευρώ, στην πληρωμή του σχετικού παράβολου για την ένταξή τους στους υφιστάμενους πίνακες!

• δεν μπορεί να μην ενδιαφέρεται για το γεγονός ότι χιλιάδες εκπαιδευτικοί έχουν αποκτήσει την τελευταία διετία, με κόπο και οικονομικό κόστος, επιπλέον τίτλους σπουδών, τους οποίους δεν έχουν τη δυνατότητα να καταθέσουν προκειμένου να μοριοδοτηθούν, καθώς οι πίνακες είναι «κλειδωμένοι»! Οποιαδήποτε σκέψη για νομοθέτηση παράτασης της ισχύος των υφιστάμενων πινάκων για ένα ακόμη έτος είναι άδικη, απαράδεκτη και αδικαιολόγητη. Μια τέτοια ενέργεια θα έχει οδυνηρές συνέπειες για χιλιάδες νέους ανθρώπους, οι οποίοι εξ αιτίας της μη εφαρμογής ψηφισμένων νόμων και χωρίς οι ίδιοι να έχουν καμία απολύτως ευθύνη, θα βρεθούν για μία ακόμη χρονιά στην ανεργία.

Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης καλεί την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να ξεκινήσει άμεσα τη διαδικασία, έτσι ώστε να υπάρχει η δυνατότητα από το ΑΣΕΠ να προβεί σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες για την κατάρτιση των νέων πινάκων.

Δημοκρατική Συνεργασία Εκπαιδευτικών 
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

20160812_20pragm_arxaia_0.jpg
Όσα λες είναι ἔπεα πτερόεντα. Μάθε ότι αρχή άνδρα δείκνυσι : Τι σημαίνει ο συνδυασμός αυτός νεοελληνικής και αρχαίας ελληνικής γλώσσας;
Με τον όρο αρχαία ελληνική γλώσσα αναφερόμαστε τη μορφή της ελληνικής γλώσσας, που ομιλούνταν κατά τους αρχαϊκούς χρόνους και την κλασική αρχαιότητα...
Όσα λες είναι ἔπεα πτερόεντα. Μάθε ότι αρχή άνδρα δείκνυσι : Τι σημαίνει ο συνδυασμός αυτός νεοελληνικής και αρχαίας ελληνικής γλώσσας;