taksi-mathites-sxoleia-ekpaideusi
ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ / INTIME NEWS
Ο Σύλλογος Διδασκόντων και το 15μελές του ΓΕΛ Βαθέος Αυλίδας Β. Εύβοιας καταγγέλουν ότι η ανακατανομή των μαθητών της Β' Λυκείου επηρεάζει συνολικά τους μαθητές του σχολείου

Μία άνευ προηγουμένου ταλαιπωρία βιώνουν οι μαθητές, οι γονείς τους και οι εκπαιδευτικοί του ΓΕΛ Βαθέος Αυλίδας μετά την απόφαση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β. Ευβοίας για συγχώνευση τμημάτων της Α' Λυκείου και ανακατανομή των μαθητών της Β' Λυκείου που θα στεγάζονται πλέον σε άλλη αίθουσα.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων και το δεκαπενταμελές συμβούλιο μαθητών του σχολείου καταγγέλουν ότι πέραν των υγειονομικών πρωτοκόλλων που παραβιάζονται με τη μετακίνηση των μαθητών από αίθουσα σε αίθουσα και ανάμειξη των μαθητών μέσα στο χώρο του σχολείου, η εν λόγω μεταστέγαση των μαθητών της Β' Λυκείου θα επηρεάσει αρνητικά τόσο τους μαθητές της Α' όσο και της Γ' Λυκείου.

Η ανακοίνωση

Με την υπ. αριθμόν 8277/13-10-2021 απόφαση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ευβοίας κ. Δούνα,  επιβλήθηκε η συγχώνευση τμημάτων της Α΄ Λυκείου από τέσσερα (4) σε τρία (3) και η ανακατανομή των μαθητών της Β΄ τάξης οι οποίοι θα στεγάζονται πλέον στο σχολικό εργαστήριο φυσικών επιστημών (Σ.Ε.Φ.Ε), το οποίο ως εκ τούτου αλλάζει χρήση.

Σύμφωνα με την υπ.  Αριθ. Πρωτ. 194936/Δ2- 13-11-2017, που βρίσκεται σε ισχύ  με ΘΕΜΑ: «Μη αλλαγή χρήσης των Σχολικών Εργαστηρίων Φυσικών Επιστημών (Σ.Ε.Φ.Ε.) σχολικών μονάδων Δ/θμιας  Εκπ/σης», υπενθυμίζεται ότι σχετικά με τη χρήση των χώρων όπου στεγάζονται τα Σ.Ε.Φ.Ε. των σχολικών μονάδων Δ/θμιας  Εκπ/σης, εξακολουθούν να είναι σε ισχύ:
1. Η Υπουργική Απόφαση με αρ. πρωτ. Φ.300.4/Ε1/1049/27-06-1984  
2. Η εγκύκλιος με αρ. πρωτ. Γ2/2388/23-06-2000
3. Η εγκύκλιος με αρ. πρωτ. 131733/Γ7/22-11-2005
4. Η εγκύκλιος με αρ. πρωτ. 175710/Γ7/19-11-2013 (κατά το μέρος που αφορά στη χρήση των εργαστηριακών αιθουσών)

Με την εφαρμογή της άνωθεν απόφασης το ΣΕΦΕ μετατρέπεται σε αίθουσα διδασκαλίας στερώντας έτσι τη δυνατότητα των μαθητών της Α΄ και Γ΄ Λυκείου να παρακολουθούν τη διεξαγωγή εργαστηριακών ασκήσεων, προκαθορισμένων από την ύλη των μαθημάτων της τράπεζας θεμάτων και των πανελληνίων εξετάσεων αντίστοιχα.

Η αλλαγή χρήσης του Σ.Ε.Φ.Ε. συνιστά εκπαιδευτική ανισότητα, αφού οι μαθητές της Α΄ και Γ΄ τάξης θα έχουν άνιση μεταχείριση σε επίπεδο εξετάσεων, καθώς επίσης και παραβίαση του νόμου περί μη αλλαγής χρήσης των Σχολικών Ε.Φ.Ε., ο οποίος έχει ισχύ έως και σήμερα. Σύμφωνα  με το ΦΕΚ 4677 τ. Β΄/11/10/2021 Αριθμ. Φ.251/126826/Α5 (1), που καθορίζει τον τρόπο εξέτασης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση υποψηφίων Γενικού Λυκείου από το ακαδημαϊκό έτος 2022-23 και εφεξής και σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4186/2013 (Α’ 193), όπως τροποποιήθηκε με τον ν. 4610/2019 (Α’ 70), με το άρθρο 7 του ν. 4692/2020 (Α’ 111) και εκ νέου με τον ν. 4777/2021 (Α’ 25)  ΣΕΛΙΔΑ 61810 ΣΤ. ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ β που αφορά την εξέταση  των μαθημάτων «Φυσική» και «Χημεία» της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας, ισχύουν τα εξής:  το δεύτερο θέμα αποτελείται από ερωτήσεις, με τις οποίες ελέγχεται η κατανόηση της θεωρίας και η κριτική  ικανότητα των υποψηφίων και συγχρόνως οι νοητικές δεξιότητες που απέκτησαν κατά την εκτέλεση των εργαστηριακών ασκήσεων ή άλλων δραστηριοτήτων που έγιναν στο πλαίσιο του μαθήματος.

Ταυτόχρονα, παραβιάζονται τα υγειονομικά πρωτόκολλα του COVID 19 σχετικά με τη μη μετακίνηση των μαθητών από αίθουσα σε αίθουσα και ανάμειξη των μαθητών μέσα στο χώρο του σχολείου, όπως πλέον θα επιβάλλεται σε τμήματα της Β΄ και Γ΄ τάξης. Η ανάμειξη διαφορετικών τμημάτων στην ίδια αίθουσα αποτελεί παράγοντα που επαυξάνει τον κίνδυνο διασποράς του κορονοϊού σε περίπτωση που ασυμπτωματικός /ή μαθητής/τρια γίνει άθελά του εστία μετάδοσης. Μια τέτοια εξέλιξη θα μπορούσε να δημιουργήσει σοβαρότατα προβλήματα τόσο στους ίδιους , σε μέλη των οικογενειών τους  και στους εκπ/κους που πιθανόν θα μολυνθούν.

Επιπλέον, η απόφαση έρχεται μετά την παρέλευση ενός και πλέον  μηνός  από την έναρξη των μαθημάτων κάτι που διαταράσσει την ομαλή λειτουργία του σχολείου και αναστατώνει τη «δια ζώσης» σχολική ζωή , η οποία μετά την τραυματική εμπειρία της προηγούμενης χρονιάς παλεύει να βρει το ρυθμό της και να καλύψει τα γνωστικά και συναισθηματικά κενά που άφησε πίσω της η εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Αν μάλιστα ληφθεί υπ’ όψιν ότι από φέτος θα ισχύσει η Τράπεζα Θεμάτων για την Α΄ και Β΄ Λυκείου, γίνεται αντιληπτό ότι η συγκεκριμένη απόφαση την συγκεκριμένη χρονική στιγμή υπονομεύει την προσπάθεια εκπαιδευτικών και μαθητών να προετοιμαστούν κατάλληλα για τις απαιτήσεις του νέου συστήματος.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλαδικές 2024: Τι σημαίνει η ήπια αύξηση του αριθμού εισακτέων που ανακοίνωσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Φλωρεντία
Μαγικό ταξίδι στην Τοσκάνη της Ιταλίας: Μέρη που κόβουν την ανάσα (Video)
Η ομορφιά της Τοσκάνης στο «πιάτο» - Δείτε βίντεο υψηλής ευκρίνειας από τη Φλωρεντία, τη Σαν Τζιμινιάνιο, το Μοντεριτζιόνι και το Κολόντι
Μαγικό ταξίδι στην Τοσκάνη της Ιταλίας: Μέρη που κόβουν την ανάσα (Video)
sxoleio
Γονείς: «Αγανάκτηση και οργή για τα σχολεία χωρίς πιστοποιημένο ηλεκτρολογικό έλεγχο»
«Η παραπάνω αποκάλυψη φέρνει ξανά στο προσκήνιο τις δραματικές εκκλήσεις των οργανώσεων Γονέων, των συλλόγων εκπαιδευτικών, των μαθητών, σε όλη την...
Γονείς: «Αγανάκτηση και οργή για τα σχολεία χωρίς πιστοποιημένο ηλεκτρολογικό έλεγχο»