Με αποφάσεις τους οι φοιτητικοί σύλλογοι καλούν σε πανεκπαιδευτική κινητοποίηση την Τρίτη στις 7/9 στη 13.00 στο Υπουργείο Παιδείας για την κατάργηση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής.
«Φοιτητές, μαθητές, γονείς παλεύουν ενάντια στην πολιτική της κυβέρνησης που «πετάει» 40.000 μαθητές εκτός πανεπιστημίων! Όλοι εκεί» αναφέρουν στο κάλεσμά τους.