Μαθητές: Μην γίνουν φέτος οι ενδοσχολικές εξετάσεις
«Δεν είναι μόνο δικό μου αίτημα, δική μου θέληση, αλλά όλης της μαθητικής κοινότητας: ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΦΕΤΟΣ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ. Aφήστε μας να χαρούμε όσο απέμεινε από τη σχολική χρονιά, να μην «πάμε» στο καλοκαίρι κουρασμένοι και να επιστρέψουμε δριμύτεροι την επόμενη χρονιά»

Μαθητής της Α' Λυκείου, εκφράζει το αίτημα για μη διεξαγωγή των ενδοσχολικών εξετάσεων και μοιράζεται σκέψεις για την τηλεκπαίδευση:

Είναι πολύ θετικό το ότι το Υπουργείο εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να ματαιωθούν οι ενδοσχολικές εξετάσεις -όπως πέρυσι- και φέτος. 

Η τηλεκπαίδευση λειτούργησε μεν καλά, αλλά δημιούργησε τις μεγαλύτερες ανισότητες στην εκπαίδευση που είχαν δημιουργηθεί ποτέ: Κάποιοι μαθητές από υπολογιστή, κάποιοι από τάμπλετ, κάποιοι από κινητό, κάποιοι από σταθερό τηλέφωνο. Κάποιοι με σταθερή σύνδεση διαδικτύου, κάποιοι χωρίς. Επίσης, ανεξήγητα τεχνικά προβλήματα της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης: Κάθε μέρα τις περισσότερες φορές, ειδικά κατά το κλείσιμο των Λυκείων το Μάρτιο. 

Τώρα, επιστρέψαμε στις τάξεις. Κατά τη γνώμη μου, αυτό είναι το καλύτερο. Είμαστε όλοι στο σχολείο και συνεπώς η εκπαιδευτική διαδικασία συνεχίζεται -για τους περισσότερους από εμάς- όπως είχαμε όλοι συνηθίσει την «προ-covid» εποχή. Εντούτοις, οι μαθητές που είναι θετικοί στον ιό δεν έρχονται σχολείο. Σαφώς και είναι ό,τι καλύτερο για την αναχαίτιση της πανδημίας και την προστασία της σχολικής κοινότητας. Αλλά, και αυτό εντείνει τις ανισότητες: Το ένα τμήμα της ίδιας τάξης κάνει μάθημα δια ζώσης, ενώ το άλλο από απόσταση.

Θεωρώ, λοιπόν, ότι, όπως άλλωστε πιθανά θα γίνει, το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων πρέπει να προχωρήσει σε παράταση του σχολικού έτους, προκειμένου να καλυφθεί το μεγαλύτερο μέρος των κενών όλων των μαθητών, γιατί ΥΠΑΡΧΟΥΝ. Ναι, η τηλεκπαίδευση ήταν ένα χρήσιμο εργαλείο, αλλά δεν επέτρεψε την πλήρη εκπλήρωση των διδακτικών στόχων. Αυτό, όμως, προϋποθέτει το να μην πραγματοποιηθούν φέτος οι εξετάσεις, είτε με την Τράπεζα Θεμάτων είτε χωρίς. Σε τέτοιες δύσκολες συνθήκες δεν είναι δυνατόν να επιμένουμε ως κράτος στο εξεταστικό μέρος της εκπαίδευσης, πρέπει να προβάλλουμε το ότι το σχολείο αποτελεί μια διέξοδο χαράς και ανακούφισης από αυτή την ταλαιπωρία που όλοι βιώνουμε. Αυτό δε γίνεται βέβαια αν υπάρχουν οι εξετάσεις, γιατί όλοι γνωρίζουν ότι απ' τον Απρίλη και μετά κανείς παρακολουθεί μαθήματα μόνο για να γράψει καλά, όχι για να αποκτήσει πραγματικές γνώσεις και να κοινωνικοποιηθεί.

Σαφώς, οι εξετάσεις είναι μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας, παρότι είναι μια επιβάρυνση. Ωστόσο σε περιόδους που η ζωή κυλά ως επί το πλείστον κανονικά. 

Δεν είναι μόνο δικό μου αίτημα, δική μου θέληση, αλλά όλης της μαθητικής κοινότητας: ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΦΕΤΟΣ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ. Και, αφήστε μας να χαρούμε όσο απέμεινε από τη σχολική χρονιά, να μην «πάμε» στο καλοκαίρι κουρασμένοι και να επιστρέψουμε δριμύτεροι την επόμενη χρονιά. 

Με εκτίμηση,

Μαθητής Α' Λυκείου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ολτεε
ΕΠΑΛ: Επανεξετάζεται ο τρόπος των εγγραφών - Πιστοποίηση αποφοίτων μαθητείας δυό φορές το χρόνο
Τι συζήτησε το ΔΣ της ΟΛΤΕΕ με την υφυπουργό Παιδείας κ.I.Λυτρίβη
ΕΠΑΛ: Επανεξετάζεται ο τρόπος των εγγραφών - Πιστοποίηση αποφοίτων μαθητείας δυό φορές το χρόνο
τεχν
Ανάγκη για αντιμετώπιση των 300.000 κενών θέσεων εργασίας σε τεχνικές ειδικότητες
Ο Υφυπουργός Εργασίας, Κωνσταντίνος Καραγκούνης, ανέφερε ότι στην Ελλάδα υπάρχουν πάνω από 300.000 κενές θέσεις σε τεχνικές ειδικότητες,...
Ανάγκη για αντιμετώπιση των 300.000 κενών θέσεων εργασίας σε τεχνικές ειδικότητες