Smart Path: Διάκριση για το 6ο Γενικό Λύκειο Τρικάλων
Την 3η θέση κατέλαβε το 6ο ΓΕΛ Τρικάλων, στον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Generation Next - Οι μαθητές δημιούργησαν την εφαρμογή “Smart Path” (Έξυπνο Μονοπάτι), χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες του App Inventor, με σκοπό να βοηθήσουν ανθρώπους με κινητικά προβλήματα

Την 3η θέση κατέλαβε το 6ο ΓΕΛ Τρικάλων, στον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Generation Next, με τους μαθητές και μαθήτριες: Κωστάκη Μαρία, Μηλιώτη Απόστολο, Τεντολούρη Κατερίνα και Τσίπρα Βαγγέλη. 

Οι μαθητές δημιούργησαν την εφαρμογή “Smart Path” (Έξυπνο Μονοπάτι), χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες του App Inventor (δωρεάν οπτικό περιβάλλον προγραμματισμού), με σκοπό να βοηθήσουν ανθρώπους με κινητικά προβλήματα.  

Αναλυτικά:

Την 3η θέση κατέλαβε το 6ο ΓΕΛ Τρικάλων, στον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Generation Next, με τους μαθητές και μαθήτριες: Κωστάκη Μαρία, Μηλιώτη Απόστολο, Τεντολούρη Κατερίνα και Τσίπρα Βαγγέλη. 

Το Generation Next είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα ανάπτυξης δεξιοτήτων, με ελεύθερη πρόσβαση στις νέες τεχνολογίες και την επιστήμη για όλους.  

Οι μαθητές μας δημιούργησαν την εφαρμογή “Smart Path” (Έξυπνο Μονοπάτι), χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες του App Inventor (δωρεάν οπτικό περιβάλλον προγραμματισμού), με σκοπό να βοηθήσουν τους συνανθρώπους μας με κινητικά προβλήματα.  

Ύστερα από μελέτη της σχετικής βιβλιογραφίας αλλά και διά ζώσης παρατήρηση των πεζοδρομίων, οι μαθητές μας κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι τρεις (-3-) είναι οι παράμετροι που χαρακτηρίζουν την προσβασιμότητα ενός πεζοδρομίου: α) το πλάτος του, β) η ύπαρξη ράμπας στις διαβάσεις και γ) η ποιότητα της επιφάνειας του πεζοδρομίου.   

Με τη χρήση, λοιπόν, της Smart Path εφαρμογής, οι συμπολίτες μας που αντιμετωπίζουν προβλήματα μετακίνησης θα έχουν τη δυνατότητα να χαρτογραφούν τα πεζοδρόμια στα οποία μετακινούνται και να τα χαρακτηρίζουν ως προς την καταλληλότητά τους, με βάση τις παραπάνω παραμέτρους. Οι καταχωρίσεις θα αποθηκεύονται σε μια βάση δεδομένων, έτσι ώστε ο επόμενος χρήστης να βλέπει τα εμπόδια που θα συναντά κατά τη μετακίνησή του, αλλά και να χαρακτηρίζει και ο ίδιος τη διαδρομή με βάση τα δικές του ανάγκες κίνησης. 

Μ’ αυτόν τον τρόπο, η μετακίνηση των συνανθρώπων μας που αντιμετωπίζουν κινητικά προβλήματα θα γίνει πιο εύκολη και πιο ασφαλής. 

Επιπλέον, οι τουρίστες που θα επισκέπτονται τα Τρίκαλα, θα έχουν τη δυνατότητα να πληροφορούνται μέσω της εφαρμογής για την προσβασιμότητα των διαδρομών, που θέλουν να ακολουθήσουν και να σχεδιάζουν με άνεση και ασφάλεια την περιήγησή τους στην πόλη. Αρκετά σημαντικό είναι ότι τα αποτελέσματα από τις καταχωρίσεις των διαδρομών θα μπορούν παράλληλα να καταχωρίζονται και στα κέντρα διαχείρισης των “έξυπνων πόλεων”, ώστε να αντλούνται άμεσα στοιχεία για την επισκευή και βελτίωση των πεζοδρομίων. 

Λεπτομέρειες για την εφαρμογή μας μπορείτε να δείτε:

https://www.youtube.com/channel/UCA33bMqjttT5jZdQUYEhn3Q/videos  

Ευχαριστούμε τον μη-κερδοσκοπικό οργανισμό SciCo (Science Communication) για την επιστημονική, ηθική και υλική υποστήριξη κατά τη διάρκεια υλοποίησης των κατασκευών μας. Επίσης θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον προϊστάμενο κ. Πουλιανίτη Βασίλειο και την κ. Μπερσίμη Μαρία από το τμήμα Χωροταξίας και Πολεοδομικού Σχεδιασμού του Δήμου Τρικκαίων για τη βοήθεια και τις οδηγίες που μας παρείχαν. 

Τέλος θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα τον κ. Μπουλογεώργο Ραφαήλ, τελειόφοιτο του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών του Α.Π.Θ. και απόφοιτο του σχολείου μας, ο οποίος ενθουσιάστηκε με την ιδέα των μαθητών μας και τους βοήθησε, με την αγόγγυστη προθυμία και την επιστημοσύνη του, να ολοκληρώσουν επιτυχώς τη διαδικασία.  

Ο Διευθυντής, κ. Μυλωνάς Αριστείδης και ο Σύλλογος των καθηγητών του 6ου ΓΕΛ  συγχαίρουν  θερμά τον Υπεύθυνο εκπαιδευτικό Πληροφορικής, κ Μπάνο Δημήτρη καθώς και τους μαθητές για το καινοτόμο χαρακτήρα της μάθησης και κυρίως για τον ανθρωπιστικό προσανατολισμό των τεχνολογικών εφαρμογών. 

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

Οι δύο ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ για τις κρίσεις στελεχών εκπαίδευσης

Κυρώσεις σε εκπαιδευτικούς που δεν κάνουν self test

Άνοιγμα σχολείων: Τι πρέπει να γνωρίζουν μαθητές και εκπαιδευτικοί

Μόρια για Προσλήψεις - ΑΣΕΠ - Μεταπτυχιακά με ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ LTE του GoLearn - ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening

ΜΑΘΗΜΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: Η νέα 7μηνη ή 9μηνη Μοριοδοτούμενη ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ εκπαιδευτικών ΜΟΝΟ 240 ή 220 ΕΥΡΩ

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ του Παν.Αιγαίου ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ για ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ 97% ΕΠΙΤΥΧΙΑ

σχετικά άρθρα

Κορονοϊός: Η καρδιακή ανεπάρκεια ως επιπλοκή της λοίμωξης
Η συσχέτιση μεταξύ της ύπαρξης παραγόντων κινδύνου ή προϋπάρχουσας καρδιαγγεακής νόσου με αυξημένο κίνδυνο επιπλοκών και θνητότητας σε ασθενείς με...
Κορονοϊός: Η καρδιακή ανεπάρκεια ως επιπλοκή της λοίμωξης
Αναπληρωτές: Σύσταση οργανικών θέσεων για όλους τους κλάδους
Επιστολή αναπληρωτών εκπαιδευτικών Θεατρικής Αγωγής (ΠΕ91), Εικαστικών (ΠΕ08) και Μουσικής (ΠΕ79) που φέτος εργάζονται στο νομό Μεσσηνίας προς το...
Αναπληρωτές: Σύσταση οργανικών θέσεων για όλους τους κλάδους
Αγρίνιο: Σύλληψη 20χρονου επιδειξία έπειτα από καταγγελία δυο κοριτσιών
O 20χρονος, σύμφωνα με καταγγελία δυο ανήλικων κοριτσιών, ηλικίας 16 και 14 ετών, προέβη με άσεμνες χειρονομίες, σε προσβολή της γενετήσιας...
Αγρίνιο: Σύλληψη 20χρονου επιδειξία έπειτα από καταγγελία δυο κοριτσιών