Απειλητικό τηλεφώνημα έγινε νωρίς το πρωί της Παρασκευής σε δύο γυμνάσια της Νεάπολης, στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με το thesstoday.gr, ο άγνωστος ανέφερε ότι έχει τοποθετηθεί εκρηκτικός μηχανισμός στα 4ο και 5ο γυμνάσια Νεάπολης, στην περιοχή Στρεμπενιώτη.
Στο σημείο έχουν φτάσει αστυνομικές δυνάμεις για την εκκένωση και την έρευνα του χώρου.