Η βάση του παραλόγου: Έξω από το Πανεπιστήμιο με 12,7, μέσα με 7, 2!
"Πρόκειται για "νομικό ταλιμπανισμό" για κατεδάφιση κάθε στοιχειου λογικής από ένα επιτελείο άσχετων με την εκπαιδευτική πραγματικότητα φανατικών νεοφιλεύθερων "ιεραπόστολων"   με "πρωθιέρεια" την υπουργό Παιδείας"

Στο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας που συζητείται στη Βουλή, θα οδηγηθούμε στον παρακάτω εκπαιδευτικό παραλογισμό για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια. Να μην εισάγονται σε κάποιο πεδίο υποψήφιοι με βαθμολογία 12,7  και να εισάγονται σε άλλο πεδίο  με 7,2! 

Πώς "καταφέρνει" αυτό το παράδοξο το νομοσχέδιο; 

Με τον προβλεπόμενο  διοικητικό καθορισμό "βάσης του 80% επί του μέσου όρου του κάθε επιστημονικού πεδίου" εκ μέρους του υπουργείου Παιδείας.

Ας δούμε τη λειτουργία του "κόφτη 80%", που τα Πανεπιστήμια υποχρεούνται να εφαρμόσουν μετά  τη ψήφιση του νόμου, ως  κατώτερο όριο εισαγωγής των υποψηφίων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Μέσος όρος πεδίου(Κόφτης)

16 (12,8)

15 (12)

14 (11,2)

13 (10,4)

12 (9,6)

11 (8,8)

10 (8)

  9 (7, 2)

Με μέσο όρο πεδίου από 13-16,  κόβονται παιδιά που θα  εισάγονταν στα Πανεπιστήμια όταν   (αν) ίσχυε   η  "βάση του 10". Τώρα μένει εκτός ακόμη και υποψήφιος με 12,7, που σήμερα εισάγεται άνετα σε πλήθος Πανεπιστημιακών Τμημάτων.

Με μέσο όρο πεδίου από 9-12 εισάγονται υποψήφιοι με βαθμολογία κάτω από 10,  που μέχρι τώρα η ρητορική της ΝΔ υποστήριζε  ότι δεν πρέπει να εισάγονται στα Πανεπιστήμια, αφού τέτοιοι βαθμοί ισιδυναμούν με "λευκή κόλλα". Τώρα , μπορεί να εισαχθεί υποψήφιος ακόμη και με 7,2.

Τραγέλαφος!

Έξω από το Πανεπιστήμιο με 12,7 μέσα με 7,2.

Απόλυτος παραλογισμός ή "αριστεία"; 

Αναμφίβολα το πρώτο.

Αυτός είναι ο βασικός λόγος που  αυτό το νομοσχέδιο - έκτρωμα πρέπει να αποσυρθεί.

Πρόκειται για "νομικό ταλιμπανισμό" για κατεδάφιση κάθε στοιχειου λογικής από ένα επιτελείο άσχετων με την εκπαιδευτική πραγματικότητα φανατικών νεοφιλεύθερων "ιεραπόστολων"   με "πρωθιέρεια" την υπουργό Παιδείας. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/9

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideytikos
Πώς μπορεί να επιλυθεί το ζήτημα διορισμού των προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών στη δημόσια εκπαίδευση
«Είναι σκόπιμο να αποσαφηνιστεί, ότι ο σκοπός των προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών είναι να καλυφθούν έκτακτες ανάγκες, δηλαδή κενά που...
Πώς μπορεί να επιλυθεί το ζήτημα διορισμού των προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών στη δημόσια εκπαίδευση
daskala
Εκπαιδευτικοί: «Η απεργία ως απάντηση σε συγχωνεύσεις και διώξεις»
«Να απαντήσουμε στις συγχωνεύσεις, τις διώξεις και στον αυταρχισμό με απεργιακές κινητοποιήσεις», λένε οι εκπαιδευτικοί
Εκπαιδευτικοί: «Η απεργία ως απάντηση σε συγχωνεύσεις και διώξεις»