«Πλήρης αποτυχία της κ. Κεραμέως σε ό,τι έχει κάνει τους τελευταίους μήνες»
Για νομοσχέδιο που οδηγεί «σε πολύ μεγάλη αύξηση της μαθητικής διαρροής, με την επανακαθιέρωση της Τράπεζας Θεμάτων, παράλληλα με την αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων στο Γυμνάσιο και το Λύκειο», κάνει λόγο ο αντιπρόεδρος της ΟΛΜΕ, Θόδωρος Μαλαγάρης

Την αποφασιστικότητα των εκπαιδευτικών προκειμένου να μην επιτρέψουν να περάσει το εν λόγω νομοσχέδιο υπογραμμίζει ο αντιπρόεδρος της ΟΛΜΕ, Θόδωρος Μαλαγάρης. «Το νομοσχέδιο αυτό είναι για εμάς άκρως αντιεκπαιδευτικό, άκρως αντιδραστικό αλλά και πλήρως αναχρονιστικό. Επί της ουσίας μιλάμε για ένα νομοσχέδιο νεοφιλελεύθερης κοπής» αναφέρει χαρακτηριστικά, ενώ παράλληλα προσθέτει: «Στην πραγματικότητα θα οδηγήσει σε πολύ μεγάλη αύξηση της μαθητικής διαρροής, με την επανακαθιέρωση της Τράπεζας Θεμάτων, παράλληλα με την αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων στο Γυμνάσιο και το Λύκειο», επισημαίνει μιλώντας στο tvxs.gr.

Προχωρώντας, ένα βήμα παρακάτω ο κύριος Μαλαγάρης επισημαίνει: «Εννοείται ότι υπάρχει ταξικό πρόσημο στο νομοσχέδιο, καθώς εκείνοι που θα πληγούν κατά κύριο λόγο είναι οι μαθητές που προέρχονται από ασθενή οικονομικά στρώματα. Αυτοί λοιπόν δεν θα μπορέσουν να τύχουν της παράλληλης υποστήριξης σε αντίθεση με τους πιο εύρωστους συμμαθητές τους. Θα πρέπει να συμπληρώσουμε εδώ πως δεν υπάρχουν εκείνες οι απαραίτητες δημόσιες υποστηρικτικές δομές, που θα άμβλυναν κάπως την κατάσταση των κοινωνικών ανισοτήτων. Μιλάω για το γεγονός ότι δεν έχουμε πρόσθετη ενισχυτική διδασκαλία στο Λύκειο. Οι δομές που λειτούργησαν στο παρελθόν είναι πλέον τελείως αποδυναμωμένες, η μια στην πραγματικότητα έχει πλήρως καταργηθεί».

Εκτοξεύει μάλιστα έντονες βολές κατά της υπουργού Παιδείας σημειώνοντας ότι  «η κυρία Κεραμέως είναι για εμάς μια πάρα πολύ δυσάρεστη έκπληξη. Έχει αποτύχει πλήρως με ό,τι έχει κάνει τους τελευταίους μήνες. Εκτός των άλλων, έχει επιδείξει και αντιδημοκρατικές διαθέσεις. Δεν μπορείς για παράδειγμα να κατεβάζεις ένα τέτοιο νομοσχέδιο μέσα σε καταστάσεις καραντίνας. Δεν μπορείς να προβαίνει σε τέτοιες ρυθμίσεις για ζωντανή μετάδοση μαθημάτων, οι οποίες παραβιάζουν κάθε έννοια προσωπικών δεδομένων μαθητών εκπαιδευτικών κλπ. Προφανώς όλα αυτά δεν έχουν καμια σχέση με την αντίληψη για τη σύγχρονη εκπαίδευση».

Κλείνοντας, θέτει μια σειρά από καίρια ερωτήματα αναφορικά με τις πραγματικές στοχεύσεις της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας.

«Τι επιδιώκει μια δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση; Δεν πρέπει να επιδιώκει να μορφώσει τα παιδιά και να τα βοηθήσει να ενταχθούν ομαλά στο κοινωνικό τους περιβάλλον;  Για να γίνει αυτό θα πρέπει να υπάρχει η διαδικασία της διαπαιδαγώγησης παράλληλα με εκείνη της μάθησης. Αν εσύ όμως οδηγείς μαθητές εκτός σχολείου πώς θα πετύχεις αυτούς του στοιχειώδεις στόχους; Αν διώχνεις δηλαδή μαθητές και μάλιστα σε πρώιμη ηλικία, ακόμη κι από το γυμνάσιο ή το Λύκειο -μιλάμε για τα στοιχειώδη πράγματα δηλαδή- τι επιδιώκεις; Να δημιουργήσεις αρίστους; Τι επιδιώκεις άραγε με την επαναφορά της διαγωγής και των πολυήμερων αποβολών; Να στιγματίσεις παιδιά για μια ζωή;» διερωτάται ο αντιπρόεδρος της ΟΛΜΕ.

Πληροφορίες από tvxs.gr

σχετικά άρθρα

Β. Δημάκης: Έχει τη δυνατότητα να σπουδάσει ισχυρίζεται το υπ. Προστασίας του Πολίτη
Β. Δημάκης: Έχει τη δυνατότητα να σπουδάσει ισχυρίζεται το υπ. Προστασίας του Πολίτη
«Οι προϋποθέσεις για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και την συνέχιση των σπουδών του κρατούμενου Δημάκη πληρούνται στο έπακρο»
Β. Δημάκης: Έχει τη δυνατότητα να σπουδάσει ισχυρίζεται το υπ. Προστασίας του Πολίτη