sxoleio kameres
Γράφει ο εκπαιδευτικός Κώστας Πετρίδης

Τελικά το είπε και το έκανε: σε πραγματικό χρόνο η μετάδοση του μαθήματος.

Ήλπιζα ότι κάποιος σύμβουλός της θα της εξηγούσε ότι σε κανένα σχολείο της Ελλάδας δεν υπάρχει η τεχνική υποστήριξη για να συμβεί αυτό.

Όσο για την ιστορία των προσωπικών δεδομένων, μου κάνει εντύπωση πώς  όταν το ΣτΕ απαγορεύει τις κάμερες ακόμα και για λόγους ασφαλείας ή όταν δεν μπορούμε να βγάλουμε μία φωτογραφία από μία εκδήλωση του σχολείου γιατί θα "εκθέσουμε" τον μαθητή στο διαδίκτυο, πώς εν μία νυκτί αυτό παρακάμπτεται και ξεχνιέται....

Όμως εγώ θέλω να εκφράσω την μεγάλη μου απορία πώς κανείς δεν σας είπε ότι αυτό το μέτρο είναι άκρως αντιπαιδαγωγικό έως καταστροφικό.

Κυρία υπουργέ, ίσως δε γνωρίζετε ότι το μάθημα μέσα στη τάξη είναι μία μυσταγωγία μία σχέση μοναδική που δημιουργεί ο κάθε εκπαιδευτικός με τους μαθητές του.

Μέσα σε  ένα κλίμα οικειότητας  στο οποίο θα αναπτυχθεί η εκπαιδευτική διαδικασία, η ανταλλαγή απόψεων, η κοινωνικοποίηση , η εμπιστοσύνη.

Η ύπαρξη μιας κάμερας  (ή ό,τι άλλο είναι τέλος πάντων. Θα το μάθουμε και αυτό τελευταίοι από την τηλεόραση ) όλα αυτά, κυρία υπουργέ, θα τα εξαφανίσει.

Εκτός αν επιθυμείτε την αποστείρωση του μαθήματος, τη στημένη διαδικασία.

Πιστεύετε ότι ο μαθητής είτε είναι καλός είτε είναι αδύναμος θα μπορεί να διατυπώσει μία απορία του ή να δώσει μία απάντηση όταν θα νιώθει ότι παρακολουθείται;

Πιστεύετε ότι γενικά ο αυθορμητισμός των παιδιών δεν θα επηρεαστεί, όταν θα ξέρουν ότι πιθανόν να τα ακούνε πέρα από τον συμμαθητή τους και άλλα άτομα;

Πιστεύετε ότι ο αυθορμητισμός του εκπαιδευτικού δεν θα χαθεί όταν θα πρέπει να προσέχει πού κινείται , τι λέει για να είναι "μέσα" στο μάθημα και ο ακροατής; Ξέρετε, αυτό που "διδάσκει " πολλά στα παιδιά είναι η γλώσσα του σώματος.

Πιστεύετε ότι άμα έναν μαθητή τον απασχολεί κάτι ή συμβαίνει οτιδήποτε εντός ή εκτός σχολείου  θα μπορεί  να συζητηθεί; ο γονέας που θα ακούσει "κατά λάθος" τι συμπέρασμα θα βγάλει;

Αλήθεια εσείς έχετε την ίδια συμπεριφορά όταν μιλάτε στη παρέα σας και την ίδια όταν σας βάζουνε ένα μικρόφωνο στο στόμα; και μην το μπερδεύετε με την τηλεδιάσκεψη που είναι εντελώς άλλη διαδικασία.

Αφήστε λοιπόν με την "παρέα " μας να αυτενεργήσουμε, να εκφραστούμε, να απολαύσουμε το μάθημα και την όποια επικοινωνία καταφέρουμε οι παρόντες στην αίθουσα.

Για τα παιδιά στο σπίτι μπορούμε να βρούμε ένα τρόπο και να κάνουμε τηλεδιάσκεψη αφού μας προμηθεύσετε όλα τα απαραίτητα υλικά μέσα.

Όχι τσιγκουνιές στην εκπαίδευση δεν είπαμε;

Θα μπορούσα να σας έλεγα και άλλα. Αλλά νομίζω ότι κατάλαβατε πού θα οδηγήσουν όλα αυτά που πιστεύετε.

Και κάτι τελευταίο.

Πείτε στους ανθρώπους της τηλεόρασης να μην καταβάλλουν τόση προσπάθεια να απαξιώνουν τον άνθρωπο καθηγητή. Είναι ΕΓΚΛΗΜΑ. Είναι ό,τι χειρότερο μπορεί να συμβεί σε μία κοινωνία.

Τα αυτονόητα δεν επιδέχονται εξηγήσεις ......
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Σπαζοκεφαλιά-γρίφος
Σπαζοκεφαλιά: Ποιο από τα 7 δοχεία γεμίζει πρώτο; Ένα τεστ για IQ πάνω από 129
Ανακαλύψτε την απάντηση σε αυτόν τον γρίφο και διαπιστώστε αν έχετε εξαιρετική αντίληψη και λογική σκέψη
Σπαζοκεφαλιά: Ποιο από τα 7 δοχεία γεμίζει πρώτο; Ένα τεστ για IQ πάνω από 129
robot
Κίνα εναντίον ΗΠΑ: Η μάχη για το "σώμα" της τεχνητής νοημοσύνης έχει ήδη νικητή
Η Αμερική επενδύει στην τεχνητή νοημοσύνη, αλλά η Κίνα προηγείται ήδη στην κούρσα των ανθρωπόμορφων ρομπότ — και διαμορφώνει τη βιομηχανία του...
Κίνα εναντίον ΗΠΑ: Η μάχη για το "σώμα" της τεχνητής νοημοσύνης έχει ήδη νικητή
mathites
42η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα: Έξι μετάλλια για την Ελλάδα με 2 αργυρά και 4 χάλκινα
Στη 42η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα, οι Έλληνες μαθητές κέρδισαν δύο αργυρά και τέσσερα χάλκινα μετάλλια
42η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα: Έξι μετάλλια για την Ελλάδα με 2 αργυρά και 4 χάλκινα