Το τελευταίο διάστημα έχουν “πυκνώσει' οι αήθεις και συκοφαντικές επιθέσεις γνωστών και συγκεκριμένων “δημοσιογράφων” εναντίον των εκπαιδευτικών και του δημόσιου σχολείο, μέσω των οποίων στοχοποιούνται οι εκπαιδευτικοί και επιδιώκεται η ενεργοποίηση του κοινωνικού αυτοματισμού και “κανιβαλισμού”.
Συγκεκριμένοι δημοσιογράφοι με αφορμή την καραντίνα που επέβαλε η διάδοση και η πανδημία του Covid-19 και την έναρξη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, ξεκίνησαν συντονισμένα τη συκοφάντηση και τη “σπέκουλα” εναντίον των εκπαιδευτικών του δημόσιου σχολείου παραμορφώνοντας την πραγματικότητα και επιδιώκοντας τον κοινωνικό αυτοματισμό, τοποθετώντας για άλλη μια φορά στο “στόχαστρο” το δημόσιο σχολείο.
Οι ίδιοι δημοσιογράφοι δεν έκαναν τον κόπο βέβαια ποτέ να ψάξουν και να διαπιστώσουν τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετώπισε εξ αρχής το εγχείρημα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και την πομπώδη δυσκολία έως και ανικανότητα του Υπουργείου να ανταποκριθεί στις επικοινωνιακές του “φούσκες”. Έτσι λοιπόν εξ αρχής το σχολικό δίκτυο, το οποίο χρησιμοποιήθηκε για να οργανωθεί και να πραγματωθεί η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, “σερνόταν”, ήταν μη λειτουργικό και δύσχρηστο και έτσι ήταν φυσικά αδύνατον να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες χιλιάδων μαθητών που περίμεναν να συμμετάσχουν στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση.
Οι λόγοι; Γνωστοί από καιρό και αναμφισβήτητοι για όλους εμάς που δουλεύουμε και αγωνιούμε χρόνια τώρα, για το δημόσιο σχολείο.
Η κατάργηση του Κέντρου Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών που λειτουργούσε στις έδρες των νομών, από την προηγούμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.
Η απαξίωση του μαθήματος της Πληροφορικής και των εργαστηρίων Πληροφορικής στα σχολεία.
Η απαξίωση του πανελλήνιου σχολικού δικτύου και η έλλειψη αναβάθμισής των υποδομών του για πολλά χρόνια.
Η απαξίωση του “Ψηφιακού Σχολείου”
Η κατάργηση της τεχνικής υποστήριξης του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου
Η έλλειψη επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών του δημόσιου σχολείου σε ζητήματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και χρήσης των νέων τεχνολογιών.
Παρ όλα αυτά όμως σήμερα ακόμα χιλιάδες εκπαιδευτικοί, ένας ολόκληρος κλάδος, με αναπαρκή εργαλεία παλεύουν και προσπαθούν με όλα τα μέσα να μείνουν δίπλα στους μαθητές τους και τις οικογένειές τους, να βοηθήσουν τους μαθητές τους να κρατήσουν την επαφή τους με το σχολείο τους, να μείνουν κοντά στο αγαθό της μόρφωσης και της γνώσης.
Φυσικά εδώ πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση ποτέ και σε κανένα βαθμό δεν μπορεί να υποκαταστήσει και να αντικαταστήσει τη φυσική δια ζώσης διδασκαλίας και ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση εγείρει πολύ σοβαρά ζητήματα άνισης πρόσβασης στη γνώση για χιλιάδες μαθητές μας που δεν διαθέτουν τα απαραίτητα μέσα για να συμμετάσχουν σ αυτήν (υπολογιστές, διαδίκτυο, “γρήγορες” συνδέσεις στο διαδίκτυο κ.α.), αλλά και πέρα από αυτά αντιμετωπίζουν σοβαρά ζητήματα και προβλήματα οι οικογένειές τους. (άνεργοι γονείς, χρεωμένα νοικοκυριά κ.α.)
Παρ όλα αυτά, επίσης, ο κλάδος των εκπαιδευτικών βρίσκεται κοντά σε όλες τις δομές της κοινωνικής αλληλεγγύης, κοντά στους αγωνιζόμενους γιατρούς και νοσηλευτές που δίνουν την καθημερινή τους μάχη κι αυτοί με τα δικά τους ανεπαρκή μέσα, απέναντι στις απίστευτα δύσκολες και σκληρές καταστάεις που έχουν να αντιμετωπίσουν..
Αυτή είναι λοιπόν η πραγματική κατάσταση.
Αλήθεια όμως ποιος από αυτούς τους “συκοφάντες” δημοσιογράφους ενδιαφέρθηκε ποτε για τα πραγματικά και διαχρονικά προβλήματα και τις ελλείψεις του δημόσιου σχολείου ;
Ποιος απ αυτούς ενδιαφέρθηκε για τα χιλιάδες κενά στην εκπαίδευση (πάνω από 40.000) με τα οποία ξεκινάει η σχολική χρονιά κάθε χρόνο με αποτέλεσμα να χάνονται χιλιάδες διδακτικές ώρες από την αρχή της χρονιάς
Ποιος απ αυτούς ενδιαφέρθηκε για τους χιλιάδες αναπληρωτές συναδέλφους μας που για πολλά χρόνια τώρα αναγκάζονται να μετακινούνται και να υπηρετούν σε όλες τις εσχατιές της χώρας με τεράστιο οικονομικό και ψυχικό κόστος;
Ποιος απο αυτούς ενδιαφέρθηκε για τη μόνιμη υποχρηματοδότηση της Δημόσιας Παιδείας στην Ελλάδα που έχει επιφέρει όλα τα παραπάνω και ακόμα περισσότερα προβλήματα και δυσκολίες στη ζωή και στο έργο μας;
Και βέβαια ποιος από αυτούς ενδιαφέρθηκε όταν χειμαζόταν και ακόμα χειμάζεται η ελληνική κοινωνία από την ανεργία, τις απολύσεις, τη διάλυση των εργασιακών σχέσεων, τη διάλυση του δημόσιου συστήματος υγείας, τη διάλυση των κοινωνικών υποδομών, τη διάλυση γενικότερα του κοινωνικού κράτους και των λαϊκών δικαιωμάτων και ελευθεριών που βιώνουμε ακόμα περισσότερο σήμερα, λόγω της πανδημίας και της διάδοσης του covid-19;
Δεν ξεχνάμε βέβαια ότι πολλοί από τους εντεταλμένους “παπαγάλους” που επιτίθενται σήμερα στους εκπαιδευτικούς, είναι αυτοί που επιτέθηκαν και σε άλλες ομάδες εργαζομένων κατά καιρούς (γιατρούς, νοσηλευτές, δημόσιους υπαλλήλους), ενεργοποιώντας τους κοινωνικούς αυτοματισμούς και για να βάλουν “πλάτη” στα νεοφιλελεύθερα και αντιλαϊκά σχέδια της εκάστοτε κυβέρνησης, όταν διέλυε τη δημόσια υγεία και τη δημόσια παιδεία, αλλά και για να βάλουν πλάτη στα αφεντικά τους , τους καναλάρχες, τους οποίους μάλιστα η σημερινή κυβέρνηση απάλλαξε από την υποχρέωση καταβολής της ετήσιας – μειωμένης – εισφοράς τους ύψους 3,5 εκατομμυρίων ευρώ, για τις τηλεοπτικές τους άδειες...
Σας υπενθυμίζουμε όμως ότι καμία επίθεση και συκοφάντησή από πλευράς σας δεν θα μένει αναπάντητη, πολύ απλά για να μην ξεχνάει ο κόσμος ποιοι είναι αυτοί που καταθέτουν καθημερινά την ψυχή τους για το Δημόσιο Σχολείο, τους μαθητές και τις οικογένειές τους και ποιοι είναι αυτοί που συνεχίζουν αν “σπιλώνουν”, να συκοφαντούν και να επιτίθενται ύπουλα σε όλους εμάς που παλεύουμε για να κρατήσουμε όρθια τη Δημόσια Παιδεία.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη