Υπουργείο Παιδείας προς κόμματα: Τώρα ελάτε σε διάλογο για την Παιδεία
Κεραμέως και Διγαλάκης αναζητούν (τώρα...) ευρύτερες συναινέσεις για την Παιδεία

Του Νίκου Μάστορα

Μόλις λίγες ημέρες απο τη στιγμή που ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Φίλης  ζήτησε να αποσυρθούν οι διατάξεις για την Παιδεία από «άσχετο νομοσχέδιο στο οποίο έχουν κατατεθεί» και την επανακατάθεσή τους σε σχέδιο νόμου του υπουργείου Παιδείας, καθώς και τη σύγκληση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως και ο υφυπουργός κ. Βασίλης Διγαλάκης επιχειρούν ρελάνς ζητώντας διακομματικο διάλογο για την Παιδεία.

Την ώρα που στη Βουλή ψηφίζεται η διάταξη για τους σημαιοφόρους παρά την αντίθετη απόφαση του ΣτΕ και άλλες εκπαιδευτικού περιεχομένου διατάξεις, υπουργός και υφυπουργός Παιδείας απηύθυναν (σήμερα) επιστολές προς τους Τομεάρχες Παιδείας των κοινοβουλευτικών κομμάτων της Αντιπολίτευσης, προκειμένου να εκκινήσουν έναν ουσιαστικό, διαρκή και εποικοδομητικό διάλογο για την Παιδεία, ειδικότερα ενόψει της κατάρτισης του νέου νομοθετικού πλαισίου που θα διέπει τη λειτουργία της Ανώτατης Εκπαίδευσης.

"Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ θεωρεί ότι ο χώρος της Παιδείας μπορεί να αποτελέσει πεδίο ευρύτερων συναινέσεων και αξιοποίησης της γνώσης και της εμπειρίας του συνόλου του ανθρώπινου δυναμικού της χώρας. Σε αυτό το πλαίσιο, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου προσκάλεσε τους αρμόδιους Τομεάρχες των κομμάτων σε συναντήσεις εργασίας και ανταλλαγής σκέψεων στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, προσβλέποντας στη θετική τους ανταπόκριση", αναφέρουν στη σχετική ανακοίνωση.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της επιστολής

Με την παρούσα επιστολή επιδιώκουμε να εκκινήσουμε έναν ουσιαστικό, διαρκή και εποικοδομητικό διάλογο για την Παιδεία, καθώς θεωρούμε ότι ο χώρος της Παιδείας μπορεί να αποτελέσει πεδίο ευρύτερων συναινέσεων και αξιοποίησης της γνώσης και της εμπειρίας του συνόλου του ανθρώπινου δυναμικού της χώρας.

Πρόθεσή μας είναι τους επόμενους μήνες να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση το νέο νομοθετικό πλαίσιο που θα διέπει τη λειτουργία της Ανώτατης Εκπαίδευσης. Απώτερος σκοπός είναι να αναβαθμίσουμε έτι περαιτέρω το δημόσιο Πανεπιστήμιο και να απελευθερώσουμε τις δημιουργικές του δυνάμεις.

Προς αυτήν την κατεύθυνση, έχουμε ήδη εκκινήσει διάλογο με την ακαδημαϊκή κοινότητα, καθώς τα μέλη της γνωρίζουν σε βάθος τα προβλήματα του Πανεπιστημίου και είναι σε θέση να προτείνουν πρακτικές και εφαρμόσιμες λύσεις προς την αντιμετώπιση των παθογενειών του.

Πιστεύουμε ότι, παρά τις όποιες ιδεολογικές διαφορές μας, μπορούμε να μοιραστούμε κοινές ανησυχίες και προβληματισμούς, αλλά και να προτείνουμε από κοινού λύσεις για το σύγχρονο ελληνικό Πανεπιστήμιο. Με τον τρόπο αυτό θα επιτύχουμε την εφαρμογή μακροχρόνιας πολιτικής στο χώρο της Ανώτατης Εκπαίδευσης.

Σε αυτό το πλαίσιο, σας προσκαλούμε σε συνάντηση εργασίας και ανταλλαγής σκέψεων στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και προσβλέπουμε στη θετική σας ανταπόκριση.

Μετά τιμής,

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων

Νίκη Κεραμέως

Ο Υφυπουργός

Βασίλης Διγαλάκης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μαθητές χούντα
Μαθητικές τιμωρίες τον καιρό της Χούντας: Το μαθητικό ποινολόγιο
Τη σχολική πραγματικότητα τον καιρό της χούντας εικονογραφεί με τον πιο πιστό τρόπο ένα μικρό κιτρινισμένο τετράδιο που έπεσε τυχαία στα χέρια μας.
Μαθητικές τιμωρίες τον καιρό της Χούντας: Το μαθητικό ποινολόγιο