Να αποσυρθεί το νομοσχέδιο για την Pαιδεία ζητά το ΜέΡΑ25
«Τιμωρητική κουλτούρα, επαναφορά της διαγωγής, των αποβολών, της βάσης του 10 για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια και της λεγόμενης "αριστείας" για λίγους και εκλεκτούς, η απάντηση της υπουργού Παιδείας»

Την απόσυρση του νομοσχεδίου για την Παιδεία ζητά το ΜέΡΑ25 από την αρμόδια υπουργό Νίκη Κεραμέως τονίζοντας ότι «το νομοσχέδιο αυτό, στο οποίο εύλογα αντιδράει όλη η εκπαιδευτική κοινότητα, δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να προχωρήσει και ψηφισθεί» και προσθέτει ότι «το τελευταίο που χρειάζεται η χώρα στο σχεδιασμό του μέλλοντός της, είναι μια επανάληψη του 1950 σαν φάρσα».

Το ΜέΡΑ25 σε εκτενή ανακοίνωσή του επισημαίνει ότι η ελληνική κυβέρνηση του 2020 φέρεται πεπεισμένη ότι η πολιτική της για την Παιδεία πρέπει να εμπνέεται απ' τις αρχές και τις αξίες του 1950: Δηλαδή, «τιμωρητική κουλτούρα, επαναφορά της διαγωγής στους τίτλους σπουδών, των αποβολών ως τιμωρητικού εργαλείου, της βάσης του 10 για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια και της λεγόμενης "αριστείας" για λίγους και εκλεκτούς προνομιούχους -μέσω των πρότυπων σχολείων-, είναι η απάντηση της Υπουργού Παιδείας κ. Κεραμέως στα αιτήματα της εποχής μας».

Επίσης υπογραμμίζει ότι «μπολιαζόμενα με τη "δεξιά ορθοδοξία" για την περιβόητη αγορά που παρεμβαίνει και εδώ με τα αόρατα χέρια της και οξύνει τις κοινωνικές ανισότητες με την ενίσχυση της παραπαιδείας και την υποβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, έχουμε ένα τοξικό-ταξικό κοκτέιλ που αναπολεί τις σκοτεινές εποχές της κ. Διαμαντοπούλου και παίρνει την σκυτάλη της μνημονιακής μετάλλαξης της εκπαίδευσης από τον κ. Γαβρόγλου».

Το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας δεν αναβαθμίζει το δημόσιο σχολείο όπως λέει ο τίτλος του, αντιθέτως το υποβαθμίζει με κάθε μέσο και κάθε τρόπο υπηρετώντας μία προς μία τις αναχρονιστικές, αυταρχικές και ταξικές ιδεοληψίες της ΝΔ και τα συμφέροντα της παρασιτικής ολιγαρχίας, υποστηρίζει το ΜέΡΑ25 και επισημαίνει ότι διαπνέεται από «ταξικότητα, που είναι πανταχού παρούσα στο νομοσχέδιο, τόσο με το όριο των 17 ετών στα ΕΠΑΛ που σπρώχνει τους μεγαλύτερους στα ιδιωτικά ΙΕΚ, όσο και με την επαναφορά της αποτυχημένης τράπεζας θεμάτων και τις διαρκείς εξετάσεις» και «οι ιδιώτες ήδη τρίβουν τα χέρια τους τη στιγμή που οι ανισότητες διευρύνονται σε μια χώρα που βιώνει ήδη 10 χρόνια μνημονιακών πολιτικών». Επίσης διαπνέεται από αυταρχισμό «τόσο με την υποτιθέμενη αξιολόγηση που απλώς και μόνο θα δίνει ένα λαμπρό πεδίο για αυθαιρεσίες και τιμωρητικές λογικές, όσο και με την εκδικητική αντιμετώπιση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών τους οποίους ούτως ή άλλως η πολιτεία αντιμετωπίζει καθαρά εκμεταλλευτικά»

σχετικά άρθρα

Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων: Απαράδεκτα τα ωρολόγια προγράμματα στα ΓΕΛ - Άμεση ίδρυση οργανικών θέσεων ΠΕ08
Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων: Απαράδεκτα τα ωρολόγια προγράμματα στα ΓΕΛ - Άμεση ίδρυση οργανικών θέσεων ΠΕ08
Υπόμνημα προς την υπουργό και την υφυπουργό Παιδείας, καθώς και τον πρόεδρο του ΙΕΠ
Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων: Απαράδεκτα τα ωρολόγια προγράμματα στα ΓΕΛ - Άμεση ίδρυση οργανικών θέσεων ΠΕ08
Αποζημίωση 175 εκ. ευρώ λόγω απώλειας τζίρου ζητάει η Fraport
Αποζημίωση 175 εκ. ευρώ λόγω απώλειας τζίρου ζητάει η Fraport
Η εταιρεία που εξαγόρασε 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας ζητά δεκάδες εκατομμύρια ευρώ στο πλαίσιο της «κατανομής κινδύνων», όπως αυτού της...
Αποζημίωση 175 εκ. ευρώ λόγω απώλειας τζίρου ζητάει η Fraport
Πρώτη πανελλαδική έρευνα αξιολόγησης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΕΛΜΕΠΑ
Πρώτη πανελλαδική έρευνα αξιολόγησης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΕΛΜΕΠΑ
Η έρευνα διεξάγεται με στόχο τη διερεύνηση του βαθμού αποδοχής των μεθόδων εξ αποστάσεως διδασκαλίας και εξέτασης από τους φοιτητές
Πρώτη πανελλαδική έρευνα αξιολόγησης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΕΛΜΕΠΑ