Όχι στον εξοβελισμό ειδικών μαθημάτων από το ωρολόγιο πρόγραμμα
Επιστολή Μαθητή Γενικού Λυκείου Θεσσαλονίκης για την κατάργηση των ειδικών μαθημάτων στο Λύκειο

Όπως έχει γίνει ήδη γνωστο, σύμφωνα με το ΦΕΚ, που δημοσιεύθηκε, εξοβελιζονται από το ωρολόγιο πρόγραμμα του Λυκείου, τα μαθήματα όπως γραμμικό και ελεύθερο σχέδιο. Πάνω σ' αυτό το θέμα, θα ήθελα να εκφράσω την άποψή μου.

Ο λόγος που καταργήθηκαν τα μαθήματα αυτά, ήταν η μειωμένη συμμετοχή (4 μαθητές από τους 100 τα επέλεγαν). Τα ποσά αυτά δεν είναι μηδαμινά. Υπάρχουν μαθητές σαν εμένα που δεν είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν μαθήματα σε φροντιστήριο και βασίζονταν μόνο στο σχολείο. Εν ολίγοις, βασιζόμενος μόνο στο μάθημα που γινόταν στις ώρες του σχολείου, κατάφερα να 《γράψω》 στο γραμμικό Σχέδιο 19.4 (97%) , κάτι που κατάφεραν λιγότερο από 200 άτομα σ' όλη την Ελλάδα.

Ευελπιστώ πως θα γίνει γνωστή η αξία που έχει για μερικά άτομα το μάθημα που γίνεται στο σχολείο και ότι εξαρτώνται τόσο τα άτομα αυτά, όσο και το μέλλον τους, από αυτό.

 

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Νέα πανωλεθρία για τα επτά Τμήματα Φυσικής

Μια πικρή «ιστορία» των Πανελληνίων εξετάσεων

«Οικογενειακή» υπόθεση οι Πανελλαδικές 2025: Αδέρφια από τη Θεσσαλονίκη κατακτούν μαζί την Ιατρική του ΑΠΘ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΥΤΙΣΜΟΣ 1.jpg
Οι αθέατες όψεις των εκπαιδευτικών ανισοτήτων: Όταν το όνειρο έχει το χρώμα της πραγματικότητας
Είναι η διαφορά ανάμεσα σε ένα παιδί που μαθαίνει να «ονειρεύεται χωρίς όρια» και σε ένα άλλο που μαθαίνει να ονειρεύεται στο εμβαδόν της...
Οι αθέατες όψεις των εκπαιδευτικών ανισοτήτων: Όταν το όνειρο έχει το χρώμα της πραγματικότητας
καρτα
Σφοδρές αντιδράσεις εκπαιδευτικών για τις τραπεζικές πρακτικές στις προπληρωμένες κάρτες ανεργίας
Αντιδράσεις για την προπληρωμένη κάρτα ανεργίας: Ο Σύλλογος Αθηνών ζητά κατάργηση και αύξηση επιδόματος
Σφοδρές αντιδράσεις εκπαιδευτικών για τις τραπεζικές πρακτικές στις προπληρωμένες κάρτες ανεργίας
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia