panelladikes
Η επιστολή του υποψηφίου που έλαβε και δημοσιεύει το alfavita.gr

Τη διαφωνία του αναφορικά με τον τρόπο διατύπωσης του υποερωτήματος Α2 του Α Θέματος της Βιολογίας στις φετινές πανελλαδικές εκφράζει με επιστολή του προς τα μέλη της Κεντρικής Επιτροπής Θεμάτων και το υπουργείο Παιδείας υποψήφιος με το παλαιό σύστημα.

Στην επιστολή του που δημοσιεύει μέσω του που δημοσιεύει μέσω του alfavita.gr αναφέρει:

Αξιότιμα μέλη της Κεντρικής Επιτροπής Θεμάτων και του Υπουργείου Παιδείας,

Όντας απόφοιτος Γενικού Λυκείου, επέλεξα να συμμετάσχω στις Πανελλαδικές εξετάσεις 2020 με το ΠΑΛΑΙΟ σύστημα και με την παρούσα επιστολή θα ήθελα εκφράσω τις ανησυχίες μου σχετικά με την εξέταση της Βιολογίας.

Όπως αποδεικνύεται και από τα λεγόμενα πολλών άλλων συνυποψηφίων μου, τα θέματα στα οποία εξεταστήκαμε ήταν ασφαλώς πιο απαιτητικά σε σχέση  με αυτά του νέου συστήματος. Πιο συγκεκριμένα θα αναφερθώ στο υποερώτημα Α2 του Α Θέματος το οποίο φαίνεται να έθεσε σε δύσκολη θέση την πλειοψηφία όσων διαγωνίστηκαν με το Παλαιό σύστημα. Ως γνωστόν το ίδιο ερώτημα υπήρχε αμιγές και στο Νέο σύστημα. Ωστόσο, δεδομένου ότι το Κεφάλαιο 3 του σχολικού βιβλίου της Βιολογίας Προσανατολισμού δεν αποτελούσε μέρος της εξεταστέας ύλης για το δικό μας σύστημα, δεν θα έπρεπε να είχε και μέρος στο διαγώνισμα αυτό.

Σας παραθέτω απόσπασμα του σχολικού βιβλίου: «Μικρό πυρηνικό RNA (snRNA). Είναι μικρά μόρια RNA, τα οποία συνδέονται με πρωτεΐνες και σχηματίζουν μικρά ριβονουκλεοπρωτεϊνικά σωματίδια. Τα σωματίδια αυτά καταλύουν την «ωρίμανση» του mRNA, μια διαδικασία που, όπως θα αναφερθεί παρακάτω, γίνεται μόνο στους ευκαρυωτικούς οργανισμούς.» Όπως τονίζεται λοιπόν, τα ριβονουκλεοπρωτεϊνικά σωματίδια απαντώνται αποκλειστικά στους ευκαρυωτικούς οργανισμούς. Πουθενά όμως στο σχολικό βιβλίο δεν αναφέρεται τί είδους οργανισμοί είναι οι ιοί με αποτέλεσμα πολλοί υποψήφιοι βασιζόμενοι στο ένστικτό τους, να επιλέξουν ως σωστή απάντηση το «γ»

Ορμώμενος από πολλαπλές συζητήσεις με συνυποψηφίους μου και από οσα έχω διδαχθεί ως τώρα, λαμβάνω το θάρρος να βοηθήσετε στην καθοδήγηση της βαθμολόγησης αυτού του κακοδιατυπωμένου ερωτήματος, το οποίο επιδέχεται και ως σωστή απάντηση το «γ», αφού δεν υπάρχει αυτούσια αναφορά αυτού στο σχολικό βιβλίο. Εύχομαι με την συγκαταβολή σας, το ουτοπικό αυτό ερώτημα να μη στερήσει σε κανέναν την ευκαιρία να εισαχθεί στη σχολή των ονείρων του…πόσο μάλλον όταν την διεκδικεί για δεύτερη φορά κάτω από δυσάρεστες και δύσκολες συνθήκες.

Με εκτίμηση,

Υποψήφιος Πανελλαδικών εξετάσεων.

Διαβάστε επίσης: Πανελλαδικές 2020: Επιστολή γονέα υποψήφιας για το θέμα Α3 στη Φυσική

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ALFAVITA.GR

Ακολουθήστε μας στο GoogleNews για να μάθετε πρώτοι μόνο τις ειδήσεις που σας ενδιαφέρουν

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Νέα πανωλεθρία για τα επτά Τμήματα Φυσικής

Μια πικρή «ιστορία» των Πανελληνίων εξετάσεων

«Οικογενειακή» υπόθεση οι Πανελλαδικές 2025: Αδέρφια από τη Θεσσαλονίκη κατακτούν μαζί την Ιατρική του ΑΠΘ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ταξί
48ωρη απεργία στα ταξί την Τετάρτη και Πέμπτη – Τα αιτήματα των αυτοκινητιστών
Ακινητοποιούνται τα ταξί στις 5 και 6 Νοεμβρίου – Το ΣΑΤΑ ζητά μέτρα στήριξης του κλάδου και αλλαγές στη νομοθεσία.
48ωρη απεργία στα ταξί την Τετάρτη και Πέμπτη – Τα αιτήματα των αυτοκινητιστών
didaskalia_ellinikis2
Αυξάνονται οι χαμένες διδακτικές ώρες στη Ζάκυνθο – Σοβαρές ελλείψεις εκπαιδευτικών σε όλα τα σχολεία
Ραγδαία αύξηση των παραιτήσεων αναπληρωτών – Κάλεσμα σε πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο την Πέμπτη 6 Νοεμβρίου, στις 10:30 π.μ., στην πλατεία Αγίου...
Αυξάνονται οι χαμένες διδακτικές ώρες στη Ζάκυνθο – Σοβαρές ελλείψεις εκπαιδευτικών σε όλα τα σχολεία
παιδι
Όταν ήμουνα παιδί
«Από μικρό παιδί δεν μπορούσα να καταλάβω το συμβαίνει με τις σκέψεις μου. Πάντα με χόρευαν. Τόσες και τόσες παραστάσεις που με γέμιζαν οι αισθήσεις...
Όταν ήμουνα παιδί