Σύμφωνα με τα στοιχεία που αναφέρει το Adweek, τον πρώτο μόλις χρόνο λειτουργίας των reactions, υπήρξαν συνολικά περί τα 300 δισεκατομμύρια από αυτά σε δημοσιεύσεις.
Μάλιστα, είναι χαρακτηριστικό πως το «τέλειο» είναι το πιο δημοφιλές, με τις μισές αντιδράσεις να αφορούν αυτό.
Αυτό που αξίζει να αναφερθεί είναι το γεγονός πως η Ελλάδα -σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία- βρίσκεται στο top 10 των χωρών που χρησιμοποίησαν περισσότερο τα reactions.
Αναλυτικά οι 10 χώρες είναι οι εξής:
1. Μεξικό
2. Χιλή
3. Σουρινάμ
4. Ελλάδα
5. Παραγουάη
6. Κόστα Ρίκα
7. Μπελίζ
8. ΗΠΑ
9. Βραζιλία
10. Ουρουγουάη
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Ιστορική νίκη στο Τζόκερ: 19,89 εκατομμύρια ευρώ σε έναν παίκτη με μόνο 5 ευρώ
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/8
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ