Η μεγάλη πορεία για τα 39 χρόνια από το Πολυτεχνείο του1973 έφτασε μέχρι την Ισραηλινή πρεσβεία.
Αρχικά η αστυνομία είχε αποκλείσει το δρόμο με κλούβες και αστυνομικούς. Οι διαδηλωτές δήλωσαν ότι δεν πρόκειται να φύγουν αν δεν ανοίξει ο δρόμος για να συνεχιστεί η ειρηνική διαδήλωση.
Μετά από τις διαπραγματεύσεις ο δρόμος άνοιξε και η διαδήλωση συνέχισε την πορεία της.
Δείτε τα σχετικά βίντεο.