ilikiomeni
Απάτη στη Θεσσαλονίκη: Πήραν 200.000 ευρώ από 82χρονη προσποιούμενοι τους υπάλληλους της ΔΕΗ

Μια 82χρονη γυναίκα στη Θεσσαλονίκη έπεσε θύμα απάτης από τέσσερις επιτήδειους, οι οποίοι κατάφεραν να της αποσπάσουν τεράστιο χρηματικό ποσό.

Οι δράστες, προσποιούμενοι υπαλλήλους της ΔΕΗ, μπήκαν στο σπίτι της ηλικιωμένης στην περιοχή της Ανάληψης και, χρησιμοποιώντας τη μέθοδο της απασχόλησης, κατάφεραν να της πάρουν 200.000 ευρώ.

Το περιστατικό συνέβη στα μέσα του Φεβρουαρίου και καταγγέλθηκε από την παθούσα στις Αρχές.

Μετά από έρευνες, αστυνομικοί της Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Χαριλάου – Αναλήψεως κατάφεραν να εντοπίσουν τα στοιχεία των δραστών.

Όπως ανακοίνωσε η αστυνομία, οι τέσσερις δράστες είναι Έλληνες, ηλικίας 24 έως 36 ετών, και εις βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία, η οποία θα διαβιβαστεί στην αρμόδια εισαγγελία πρωτοδικών για περαιτέρω διαδικασία.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia