Thumbnail
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο Γαλάτσι λόγω μετρό – Τα σημεία που θα ισχύσουν

Προσοχή πρέπει να δείξουν από σήμερα οι οδηγοί που κινούνται στο Γαλάτσι, καθώς τίθενται σε ισχύ κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω των εργασιών κατασκευής της γραμμής 4 του μετρό. Οι ρυθμίσεις θα διαρκέσουν μέχρι τα Χριστούγεννα, 25 Δεκεμβρίου.

Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

Αναλυτικά οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που θα εφαρμοστούν:

Φάση 1

  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου της Λ. Γαλατσίου και για μήκος 150,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την Λ. Βεϊκου / Αγ. Γλυκερίας με κατάληψη του δεξιού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Πρωτοπαπαδάκη.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου της Λ. Γαλατσίου και για μήκος 15,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την Λ. Βεϊκου / Αγ. Γλυκερίας με κατάληψη του δεξιού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου της Λ. Πρωτοπαπαδάκη και για μήκος 150,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την Λ. Βεϊκου / Αγ. Γλυκερίας με κατάληψη του δεξιού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Ψυχικό.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου της Λ. Βεϊκου από το ύψος της οδού Αρτέμιδος έως το ύψος της οδού Ήρας με κατάληψη του δεξιού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Γαλατσίου/ Λ. Πρωτοπαπαδάκη.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 4,50 μ. περίπου της οδού Αγ. Γλυκερίας και για μήκος 30,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την Λ. Γαλατσίου/ Λ. Πρωτοπαπαδάκη με κατάληψη του δεξιού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Κυψέλη.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 3,25 μ. περίπου της οδού Ιπποκράτους από το ύψος της οδού Αγ. Γλυκερίας έως την συμβολή της με την οδό Λυσίου με κατάληψη του δεξιού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον ολικό αποκλεισμό της οδού Λυσίου με εξαίρεση την χρήση από τους παρόδιους και τα οχήματα έκτακτης ανάγκης από Λ. Γαλατσίου έως την οδό Ιπποκράτους.
  • Τον ολικό αποκλεισμό της οδού Αρτέμιδος με εξαίρεση την χρήση από τους παρόδιους και τα οχήματα έκτακτης ανάγκης από Λ. Βεϊκου έως την οδό Μπουμπουλίνας.
  • Τον ολικό αποκλεισμό της οδού Εκάτης με εξαίρεση την χρήση από τους παρόδιους και τα οχήματα έκτακτης ανάγκης και σε μήκος 20,0 μ. περίπου πριν και έως την Λ. Βεϊκου.
  • Τον χαρακτηρισμό ως αδιεξόδου της οδού Εκάτης και στο τμήμα αυτής από την εργοταξιακή κατάληψη έως την οδό Μπουμπουλίνας.

Φάση 2

  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου της Λ. Πρωτοπαπαδάκη και για μήκος 150,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την Λ. Βεϊκου / Αγ. Γλυκερίας με κατάληψη του αριστερού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Ψυχικό.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 6,00 μ. περίπου της Λ. Βεϊκου από το ύψος της οδού Αρτέμιδος έως το ύψος της οδού Ήρας περίπου με κατάληψη του αριστερού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Γαλατσίου/ Λ. Πρωτοπαπαδάκη.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου της οδού Ιπποκράτους και για μήκος 70,0 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την οδό Αγ. Γλυκερίας με κατάληψη του αριστερού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου της οδού Προφήτη Ηλία και για μήκος 50,0 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την οδό Βενιζέλου με κατάληψη του αριστερού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου της οδού Βενιζέλου από το ύψος της οδού Προφήτη Ηλία έως το ύψος της οδού Αγ. Γλυκερίας με κατάληψη του δεξιού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς την οδό Αγ. Γλυκερίας.
  • Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Βενιζέλου και στο τμήμα αυτού που καθορίζεται από τα 50 μ. περίπου πριν την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.
  • Την απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Βενιζέλου και στο τμήμα αυτού που καθορίζεται από τα 50 μ. περίπου πριν την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.
  • Την απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων επί της οδού Προφήτη Ηλία στην δεξιά πλευρά του οδοστρώματος, κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

Φάση 3

  • Τον σταδιακό αποκλεισμό του ρεύματος κυκλοφορίας της οδού Αγ. Γλυκερίας με κατεύθυνση την Λ. Γαλατσίου/ Λ. Πρωτοπαπαδάκη στο τμήμα από Ιπποκράτους και έως την συμβολή της με την Λ. Γαλατσίου/ Λ. Πρωτοπαπαδάκη.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 6,00 μ. περίπου της Λ. Γαλατσίου και για μήκος 50,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την Λ. Βεϊκου / Αγ. Γλυκερίας με κατάληψη του αριστερού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Πρωτοπαπαδάκη.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 4,00 μ. περίπου της Λ. Γαλατσίου και για μήκος 20,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την Λ. Βεϊκου / Αγ. Γλυκερίας με κατάληψη του αριστερού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα.
  • Τον ολικό αποκλεισμό του παράδρομου της Λ. Πρωτοπαπαδάκη από την οδό Προφήτη Ηλία έως την οδό Αγ. Γλυκερίας.
  • Τον χαρακτηρισμό ως μονοδρόμου της οδού Αγ. Γλυκερίας από Λ. Γαλατσίου/ Λ. Πρωτοπαπαδάκη προς και έως Ελ. Βενιζέλου.

Φάση 4

  • Τον σταδιακό αποκλεισμό του ρεύματος κυκλοφορίας της οδού Αγ. Γλυκερίας με κατεύθυνση την οδό Ελ. Βενιζέλου και για μήκος 30,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την Λ. Γαλατσίου/ Λ. Πρωτοπαπαδάκη.
  • Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 6,00 μ. περίπου της Λ. Γαλατσίου και για μήκος 60,00 μ. περίπου πριν και έως την συμβολή της με την οδό Αγ. Γλυκερίας/ Λ. Βεϊκου με κατάληψη του δεξιού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Πρωτοπαπαδάκη.
  • Τον χαρακτηρισμό ως μονοδρόμου της οδού Αγ. Γλυκερίας από Ελ. Βενιζέλου προς και έως Λ. Γαλατσίου/ Λ. Πρωτοπαπαδάκη.
  • Την απαγόρευση της δεξιάς στροφής από Λ. Γαλατσίου προς την οδό Αγ. Γλυκερίας.

Φάση 5

Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου της Λ. Πρωτοπαπαδάκη και για μήκος 80,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την Λ. Βεϊκου / Αγ. Γλυκερίας με κατάληψη του δεξιού τμήματος του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Ψυχικό.

Φάσεις 1,2,3,4,5

  • Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 50 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στον κόμβο Λ. Βεϊκου/ Αγ. Γλυκερίας – Λ. Γαλατσίου/ Πρωτοπαπαδάκη και στο τμήμα αυτού που καθορίζεται από τα 300 μ. έως τα 100 μ. περίπου πριν την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης.
  • Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στον κόμβο Λ. Βεϊκου/ Αγ. Γλυκερίας – Λ. Γαλατσίου/ Πρωτοπαπαδάκη και στο τμήμα αυτού που καθορίζεται από τα 100 μ. περίπου πριν την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.
  • Την απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στον κόμβο Λ. Βεϊκου/ Αγ. Γλυκερίας – Λ. Γαλατσίου/ Πρωτοπαπαδάκη και στο τμήμα αυτού που καθορίζεται από τα 300 μ. περίπου πριν την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.
  • Την απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων επί της Λ. Γαλατσίου/ Λ. Πρωτοπαπαδάκη στην δεξιά πλευρά του οδοστρώματος, κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στην περιοχή των έργων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Ψυχικό και επί της Λ. Βεϊκου στην δεξιά πλευρά του οδοστρώματος, κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στην περιοχή των έργων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Αγ. Γλυκερίας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

fournos_mikrokimaton
Ποια τρόφιμα δεν πρέπει να ξαναζεσταίνουμε – Κίνδυνοι για την υγεία
Η ξαναθέρμανση ορισμένων τροφίμων μπορεί να επηρεάσει την υγεία μας- Για ασφάλεια, καταναλώστε τα φρέσκα ή ακολουθήστε αυστηρές οδηγίες αποθήκευσης...
Ποια τρόφιμα δεν πρέπει να ξαναζεσταίνουμε – Κίνδυνοι για την υγεία
γάτα
Αποτέφρωση κατοικιδίων: Ο απόλυτος οδηγός για να πείτε αντίο στο αγαπημένο σας ζώο
Η απώλεια ενός σκύλου ή γάτας μπορεί να είναι πιο επώδυνη από την απώλεια ανθρώπου, καθώς τα ζώα κατανοούν τις ανθρώπινες προθέσεις και δημιουργούν...
Αποτέφρωση κατοικιδίων: Ο απόλυτος οδηγός για να πείτε αντίο στο αγαπημένο σας ζώο
Λογότυπο τραπεζών για το πρόγραμμα Μαριέττα Γιαννάκου σε πινακίδα έξω από σχολείο
«Μαριέττα Γιαννάκου» και οι «σωτήρες» των σχολείων: Ποιος ωφελείται από τα εκατομμύρια των τραπεζών;
Οι εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν ότι το πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου» μετατρέπει τα σχολεία σε βιτρίνες εταιρικής προβολής, ενώ οι πραγματικές ανάγκες...
«Μαριέττα Γιαννάκου» και οι «σωτήρες» των σχολείων: Ποιος ωφελείται από τα εκατομμύρια των τραπεζών;