Φωτιά στην Αχαΐα: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης οι πυρόπληκτες περιοχές
Πρόκειται για τις κοινότητες Ελεκίστρας και Σουλίου, του Δήμου Πατρέων, τις κοινότητες Ζήριας, Καμαρών και Λόγγου, του Δήμου Αιγιάλειας και τις κοινότητες Δροσιάς και Σκιαδά, του Δήμου Ερυμάνθου

Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης κηρύχθηκαν οι πυρόπληκτες περιοχές της Αχαΐας, σύμφωνα με σχετική απόφαση που υπέγραψε ο γενικός γραμματέας Πολιτικής Προστασίας, Βασίλης Παπαγεωργίου.
 
Πρόκειται για τις κοινότητες Ελεκίστρας και Σουλίου, του Δήμου Πατρέων, τις κοινότητες Ζήριας, Καμαρών και Λόγγου, του Δήμου Αιγιάλειας και τις κοινότητες Δροσιάς και Σκιαδά, του Δήμου Ερυμάνθου.
 
Η κήρυξη σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης πολιτικής προστασίας, που εισηγήθηκε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, έπειτα από σχετικό αίτημα των δήμων, αποσκοπεί, σύμφωνα με την Περιφέρεια, «στην αντιμετώπιση των εκτάκτων αναγκών και τη διαχείριση των συνεπειών που προέκυψαν από τις καταστροφικές δασικές πυρκαγιές που εκδηλώθηκαν στις 28 και 31 Ιουλίου».
 
Σύμφωνα με την Περιφέρεια, «η κατάσταση έκτακτης ανάγκης έχει ισχύ έξι μηνών από την ημερομηνία εκδήλωσης των πυρκαγιών».

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

taksi
Το κρυφό πρόσωπο της ελληνικής εκπαίδευσης: Απόφοιτος μιλά για τις απάτες του εκπαιδευτικού συστήματος
Σφοδρές καταγγελίες για το εκπαιδευτικό σύστημα από απόφοιτο Λυκείου: «Η παιδεία έχει εκφυλιστεί σε αποστήθιση και εξετασιοκεντρικότητα»
Το κρυφό πρόσωπο της ελληνικής εκπαίδευσης: Απόφοιτος μιλά για τις απάτες του εκπαιδευτικού συστήματος