Σύμφωνα με πληροφορίες, κατέληξε ένας 74χρονος που νοσηλευόταν από τις 27 Αυγούστου στη ΜΕΘ του νοσοκομείου «Σωτηρία», στην Αθήνα.
Ο 74χρονος είχε υποκείμενα νοσήματα, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες έπασχε από σακχαρώδη διαβήτη ΙΙ και υποθυρεοειδισμό.
Σύμφωνα με πληροφορίες, κατέληξε ένας 74χρονος που νοσηλευόταν από τις 27 Αυγούστου στη ΜΕΘ του νοσοκομείου «Σωτηρία», στην Αθήνα.
Ο 74χρονος είχε υποκείμενα νοσήματα, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες έπασχε από σακχαρώδη διαβήτη ΙΙ και υποθυρεοειδισμό.
Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου
Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής
Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο