ασθενοφόρο
Η 91χρονη έπασχε από υποκείμενα νοσήματα

Μία 91χρονη γυναίκα που νοσηλευόταν στο Γενικό Νοσοκομείο Δυτικής Αττικής «Αγία Βαρβάρα» έχασε τη μάχη για τη ζωή τα ξημερώματα του Σαββάτου. Πλέον οι νεκροί από την πανδημία στην Ελλάδα ανέρχονται σε 170.

Η ηλικιωμένη κατέληξε στις 3:30 τα ξημερώματα, ενώ έπασχε και από υποκείμενα νοσήματα.

Κατά τη χθεσινή ενημέρωση του Σωτήρη Τσιόδρα, ανακοινώθηκαν 21 νέα κρούσματα κορωνοϊού, 19 εκ των οποίων αφορούν γνωστές συρροές κρουσμάτων.

Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων είναι 2.873, εκ των οποίων το 55.2% αφορά άνδρες. Από αυτά, 612 (21.3%) θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 1446 (50.3%) είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.

19 συμπολίτες μας νοσηλεύονται διασωληνωμένοι και η διάμεση ηλικία τους είναι 72 ετών, ενώ 6 (31.6%) είναι γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. To 89.5% έχει υποκείμενο νόσημα ή είναι ηλικιωμένοι 70 ετών και άνω. Εξιτήριο από τις ΜΕΘ έχουν πάρει 98 ασθενείς.
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia