νινα_γεωργιάδου
Σχόλιο σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων από τη Νίνα Γεωργιάδου

Κανένας άνθρωπος, με στοιχειώδη νοημοσύνη, δεν μπορεί να δώσει λογική απάντηση στο γιατί ετοιμάζονται ν’ ανοίξουν τα σχολεία.

• Μετά από ενάμιση μήνα γενικευμένης καραντίνας, που φύλαξε κάπως τα έρμα και τσάκισε την οικονομία, χωρίς να έχουν εξασφαλιστεί μαζικά τεστ, θεραπεία ή εμβολιασμός,
• Με το δημόσιο υγειονομικό σύστημα το ίδιο εγκαταλειμμένο και βέβαια εξουθενωμένο.
• Σε σχολικά κτίρια, με 1 τουαλέτα για κάθε 40-50 μαθητές.
• Σε ανύπαρκτους ή ελάχιστους αύλειους χώρους και σχολικές αίθουσες στις οποίες αντιστοιχεί μισό τετραγωνικό σε κάθε μαθητή.
• Με εφήβους και παιδιά μετά από ψυχολογία εγκλεισμού.
• Με ελάχιστες καθαρίστριες και πάντως ανύπαρκτες στη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου.
• Με την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών σε μεγάλη ηλικία άρα και ευαλωτότητα.
• Με περίπου 40000 αναπληρωτές να πρέπει να μετακινηθούν προς την ελληνική επαρχία, που ως τώρα είχε περιφρουρηθεί με απαγορεύσεις και ατομικές ευθύνες.
• Για ένα, όλο κι όλο μήνα λειτουργίας, με αναγκαία τουλάχιστον μια βδομάδα επανένταξης και σε καθεστώς ασφυκτικής έντασης των εξετάσεων.

Μόνο αν επιστρατεύσει κανείς ένα διεστραμμένο τρόπο σκέψης, μπορεί να καταλήξει σε δυο συμπεράσματα

1. Επιβολή μιας ανοσίας αγέλης, αφού όμως πρώτα κρίθηκε η ευπείθεια και η συμμόρφωση, τακτοποιήθηκαν κάτι οικονομικές εκκρεμότητες προς ημετέρους, νομοθετήθηκαν εν κρυπτώ και παραβύστω η σοδόμηση του φυσικού περιβάλλοντος, της αγροτικής παραγωγής και των εργασιακών σχέσεων.

2. Γενίκευση μιας δήθεν κανονικότητας προκειμένου να ανοίξουν επιτέλους οι εκκλησίες και τα παγκάρια.

Καμιά μεγάλη έκπληξη. Ένα υπουργείο που δουλεύει μόνο στην κατεύθυνση της παραπαιδείας, του ανταγωνισμού και της εξετασιομανίας και που εν μέσω εγκλεισμού, ήταν ο θεσμικός προϊστάμενος και ελεγκτής όλων των Σκόιλ Ελικικού, ο εμπνευστής της τηλεκπαίδευσης χωρίς κομπιούτερ, που μέσα στην πανδημία προωθεί νόμους για αύξηση των μαθητών σε κάθε τμήμα, βαθμολογικούς αποκλεισμούς και δια βίου στιγματισμούς με διαγωγή κοσμία, η πιθανότητα ν’ ανοίξει τώρα τα σχολεία, προκαλεί μόνο ένα νέο μεγάλο θυμό.
Έχω μόνο μια περιέργεια.
Πώς θα αντιδράσουν όλοι εκείνοι οι “δυναμικοί” σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων που λιντσάριζαν τα “ανεμβολίαστα” προσφυγόπουλα κι έκλειναν τα σχολεία.

Νίνα Γεωργιάδου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ελμε κερκυρας
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΜΕ Κέρκυρας έπραξε το αυτονόητο, παρεμβαίνοντας μετά από αλλεπάλληλα καλέσματα εκπαιδευτικών, για να αντιμετωπίσει...
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
skianis
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
Το ChatGPT ως διπλό εργαλείο: Βοήθεια και κίνδυνος για την κριτική σκέψη - «Τα παιδιά πάνε εύκολα στο ChatGPT, πιστεύοντας οτιδήποτε τους πει και το...
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
mixanografiko14_638631239.jpg
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ
Τάσεις αγοράς: Ποια επαγγέλματα υγείας "εκτοξεύονται" - Γιατί δεν είναι μόνο οι υψηλές βάσεις το κλειδί για επαγγελματική επιτυχία
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ