Σε βίντεο που δημοσίευσε ΑΝΤ1, φαίνεται ο δράστης να βρίσκεται στο χώρο και να περιμένει τον υπάλληλο. Όταν ο δράστης μπήκε μέσα, τον απείλησε με το όπλο και του άρπαξε τα 300 ευρώ. Πριν φύγει, απολογήθηκε και μετά εξαφανίστηκε.
Άγιος Δημήτριος: Αφού τον λήστεψε...ζήτησε συγγνώμη (Video)
Σε βενζινάδικο στον Άγιο Δημήτριο εισέβαλε ληστής τα ξημερώματα της Δευτέρας και αφού άρπαξε χρήματα, ζήτησε συγγνώμη από τον υπάλληλο
0 Δείτε τα σχόλια
Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr
Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου
Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής
Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο