Καταγγελίες στην Πάτρα: Ηλικιωμένος παρενοχλεί σεξουαλικά μαθητές
Έρευνα για τις καταγγελίες για σεξουαλική παρενόχληση ανηλίκων από ηλικιωμένο άνδρα στην Πάτρα διεξάγουν οι αστυνομικές αρχές.

Ο φερόμενος δράστης πλησιάζει ανήλικους και τους κάνει ανήθικες προτάσεις, όπως αναφέρει ρεπορτάζ του τηλεοπτικού σταθμού Star. Σύμφωνα με καταγγελία 14χρονου έφηβου, το απόγευμα της Κυριακής τον προσέγγισε ο ηλικιωμένος στην πλατεία του Γεωργίου Παπανδρέου, στο κέντρο της πόλης.

«Έτσι, όπως προχωράμε στον δρόμο, είναι ένας ηλικιωμένος παππούς γύρω στα 70, μας έχει σταματήσει τον τελευταίο καιρό τρεις φορές και μας έχει πει να μας δώσει λεφτά για να κάνουμε διάφορα πράγματα μαζί του» δήλωσε ο ανήλικος μαθητής στο Star.
Ο 14χρονος έσπευσε να ενημερώσει τους γονείς του, οι οποίοι κατήγγειλαν το γεγονός στην αστυνομία.

«Πλησίασε τα παιδιά ρωτώντας “τι ώρα είναι” και μετά τους έπιασε την κουβέντα. Έφευγαν τα παιδιά και τους φώναξε ότι περιμένει τον φίλο του. Τα παιδιά χαζέψανε. Και τους πρότεινε να τους δώσει λεφτά για να δει τα γεννητικά τους όργανα» πρόσθεσε η μητέρα του μαθητή.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia