Όλη η Ευρώπη, και κυρίως οι χώρες του Νότου, προετοιμάζονται να υποδεχτούν το καλοκαίρι. Ο καυτός ήλιος, ο αρκετός ελεύθερος χρόνος και η διάθεση για σχεδιασμό ταξιδιών είναι πρωταρχικό μέλημα των περισσοτέρων. Ωστόσο, αρκετές καλοκαιρινές συνήθειες κατά τη διάρκεια της οδήγησης θα πρέπει να αποφεύγονται, όχι μόνον γιατί υπάρχουν τσουχτερά πρόστιμα, αλλά και γιατί κατά τη διάρκεια της οδήγησης πρέπει να διασφαλίζεται η ασφάλεια του οδηγού και όχι μόνο.
Έτσι όταν οδηγούμε δεν πρέπει να φοράμε σαγιονάρες ή μαγιό. Αν και είναι τα βασικά αξεσουάρ των διακοπών μας, εν τούτοις κάτι τέτοιο δεν πρέπει να υιοθετείται από τους οδηγούς. Για παράδειγμα οι σαγιονάρες όχι μόνο μειώνουν τον έλεγχο του οδηγού στα πεντάλ, αλλά μπορούν να κολλήσουν σε αυτά και να εμποδίσουν την ικανότητα αντίδρασης. Σε πολλές χώρες η χρήση σαγιονάρας κατά τη διάρκεια οδήγησης μπορεί να επιφέρει αυστηρό πρόστιμο.
Επιπλέον, η οδήγηση χωρίς μπλουζάκι (που γίνεται από το 25% των οδηγών σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Ίδρυμα στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας) μπορεί να προκαλέσει αλλοίωση στην αποτελεσματικότητα της ζώνης ασφαλείας. Για να μειωθεί η θερμοκρασία στην καμπίνα αρκεί ο οδηγός να λειτουργήσει τον κλιματισμό, αφού πρώτα ανοίξετε τα παράθυρα για ένα δύο λεπτά για να μπει καθαρός αέρας.
Σύμφωνα με τη Seat, θα πρέπει κατά τη διάρκεια του ταξιδιού -και όχι μόνο- στο όχημα να βρίσκονται τόσα άτομα όσα ορίζει ο κατασκευαστής, καθώς το όχημα θα πρέπει να παρέχει επαρκή ασφάλεια και άνεση.
Οι οδηγοί κατά τη διάρκεια του ταξιδιού πρέπει να παίρνουν τα σωστά υγρά. Νερό και καφές θα βοηθήσει την οδήγησή τους, ενώ το βαρύ φαγητό μπορεί να φέρει υπνηλία και να έχει αρνητικές συνέπειες. Μια μελέτη του Πανεπιστημίου Loughborough και του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου με θέμα την ενυδάτωση, αναφέρει ότι ένας αφυδατωμένος οδηγός κάνει τα ίδια λάθη όπως κάποιος που είχε οκτώ ποτήρια κρασιού.
Οι σωστές στάσεις κατά τη διάρκεια του ταξιδιού είναι σημαντικές που ξεκουράζουν τον οδηγό. Η οδήγηση με τον αγκώνα έξω από το παράθυρο είναι συνηθισμένο φαινόμενο, όμως περιορίζει σημαντικά τις ικανότητες του οδηγού, καθώς αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός δεν έχει και τα δύο του χέρια στο τιμόνι.
Όταν οδηγούμε είναι καλό να έχουμε πάντα στο ντουλαπάκι όλα τα απαραίτητα έγγραφα και την ασφάλεια αυτοκινήτου. Τέλος, όταν οδηγούμε φροντίζουμε να μην έχουμε αρκετά υψηλά την ένταση του ηχοσυστήματος, καθώς θα πρέπει ανά πάσα στιγμή να έχουμε πλήρη εικόνα και αντίληψη των πραγμάτων που γίνονται έξω από το όχημα.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη