Thumbnail
Για το γνωστό ζήτημα με την επιστολή σε εργαζόμενους

Το γνωστό ζήτημα με την επιστολή του MyMarket σχολίασε μέλος του Ρουβίκωνα που διατηρεί λογαριασμό στο Facebook.

«Καλησπέρα σας.

Σε συνέχεια της άθλιας ανακοίνωσης της εταιρείας σας θα σας αναφέρω κάποιους λόγους για να μην χαμογελάτε καθόλου απο δω και πέρα.

Επειδή η δουλειά σας θα δυσκολέψει.

Επειδή έχετε μια εταιρεία όπου το brand name της θα δεχτεί μεγάλο πλήγμα.

Επειδή οι πελάτες του καταστήματος μπορει να δουν ξαφνικά μέσα στο κατάστημα διαδηλωτές.

Επειδή θα στοχοποιηθεί προσωπικά όποιος έβγαλε την άθλια ανακοίνωση.

Γιατί θα έχουμε τόσες καλές δράσεις στα καταστήματα σας που πρέπει να τις προπαγανδίζουμε.

Επειδή μπορεί να φάτε χαστούκια (για αυτούς που θα πουν οτι τα χαστούκια είναι βία θυμίζω ότι το χαστούκι σε σχέση με κλοτσιές είναι 100% λιγότερο).

Ανυπομονώ να δω τις φάτσες σας όταν εμφανιστούν οι φανεροί επισκέπτες».

Ανάρτηση στο Facebook

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ASEP diorismoi
Νέοι Πίνακες Ειδικής Αγωγής: Αντιδράσεις για την κατακόρυφη αύξηση του παράβολου συμμετοχής
Καταγγελία για χαράτσι στους πίνακες Ειδικής Αγωγής – «Αποκλειστικό και αντικοινωνικό μέτρο»
Νέοι Πίνακες Ειδικής Αγωγής: Αντιδράσεις για την κατακόρυφη αύξηση του παράβολου συμμετοχής
αξιολο
Η αξιολόγηση ως μέσο υποταγής και μηχανισμός πειθάρχησης των εκπαιδευτικών
«Ο έλεγχος και η επιτήρηση μέσω της αξιολόγησης δεν είναι ένα νέο φαινόμενο. Συνδέεται με μια βαθύτερη ιστορική και πολιτική διαχείριση της...
Η αξιολόγηση ως μέσο υποταγής και μηχανισμός πειθάρχησης των εκπαιδευτικών