Φέιγ βολάν πέταξαν οι νεοναζί της Χρυσής Αυγής έξω από το νοσοκομείο όπου νοσηλεύεται ο άτυχος φοιτητής που ξυλοκοπήθηκε χθες από μέλη και στέλεχος της οργάνωσης.
Η πρόκληση αυτή των ναζιστών τραμπούκων έρχεται λίγο μετά την επίθεση στον φοιτητή.
Δείτε εικόνες: