Thumbnail
Συνθήκες τρομοκρατίας

Τα ξημερώματα της Δευτέρας 22/9 οι μαθητές του 1ου και 2ου ΓΕΛ και του ΕΠΑΛ Καισαριανής αποφάσισαν να κάνουν κατάληψη στα σχολειά τους αντιδρώντας στις απορρίψεις του νέου Λυκείου και στην Τράπεζα Θεμάτων, στις άθλιες σχολικές εγκαταστάσεις και στο γεγονός ότι αναγκάζονται να αγοράζουν βιβλία από την τσέπη τους.

Η «εγκληματική» αυτή πράξη καταστάλθηκε από την άμεση επέμβαση τριών περιπολικών από το Α.Τ Καισαριανής. Χωρίς κάποια αντίδραση από τους μαθητές ο ένας από τους αστυνομικούς πυροβόλησε τρεις φορές προς το μέρος τους(όπως αναφέρουν οι ίδιοι σε ανακοίνωσή τους) ενώ οι υπόλοιποι εισέβαλαν στο προαύλιο του σχολείου σημαδεύοντας και απειλώντας τους μαθητές που ήταν στον χώρο. Σε συνθήκες τρομοκρατίας μετέφεραν τους μαθητές με χειροπέδες στο Α.Τ Καισαριανής όπου τους κράτησαν μέχρι τις πρωινές ώρες χωρίς καμία εξήγηση για τα αίτια κράτησης τους.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 5/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aksiologisi
Γονείς στο πλευρό των διωκόμενων εκπαιδευτικών: «Όχι στην τρομοκράτηση όσων αντιστέκονται»
Ψήφισμα στήριξης στους διωκόμενους εκπαιδευτικούς από ενώσεις γονέων της Αθήνας
Γονείς στο πλευρό των διωκόμενων εκπαιδευτικών: «Όχι στην τρομοκράτηση όσων αντιστέκονται»
panagiotopoulos
Από την φυσική στην συστημική βία: Η αδράνεια του κράτους και η στοχοποίηση του δημόσιου πανεπιστημίου
Διαμορφώνεται και μια επικίνδυνη επικοινωνιακή αφήγηση: ότι το πρόβλημα είναι το ίδιο το δημόσιο πανεπιστήμιο. 
Από την φυσική στην συστημική βία: Η αδράνεια του κράτους και η στοχοποίηση του δημόσιου πανεπιστημίου