Nikos Libertas / SOOC
«Οι προσλήψεις αναπληρωτών δεν επαρκούν για να καλύψουν τις χαμένες διδακτικές ώρες» τονίζει η ΕΛΜΕ Πειραιά

«Χιλιάδες διδακτικές ώρες συνεχίζουν να χάνονται εξαιτίας των ελλείψεων σε εκπαιδευτικούς» επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ Πειραιά.

«Οι προσλήψεις αναπληρωτών, που έρχονται με το σταγονόμετρο, δεν επαρκούν για να καλύψουν τις χαμένες διδακτικές ώρες» προσθέτει και ζητά να καλυφθούν άμεσα όλα τα κενά.

Τέλος, καλεί τους εκπαιδευτικούς να έρθουν σε επαφή με το σωματείο και να ενημερώνουν την ΕΛΜΕ για τις ελλείψεις.

Η ανακοίνωση των εκπαιδευτικών

Αναλυτικά, η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Πειραιά:

Να καλυφθούν άμεσα όλα τα κενά σε εκπαιδευτικούς

Είμαστε στα μέσα Νοέμβρη και χιλιάδες διδακτικές ώρες συνεχίζουν να χάνονται εξαιτίας των ελλείψεων σε εκπαιδευτικούς. Παρά τη συστηματική προσπάθεια του ΥΠΑΙΘ να συγχωνεύσει τμήματα πανελλαδικά και στον Πειραιά, τις πιέσεις να αναπροσαρμοστούν ωρολόγια προγράμματα για να φαίνεται πως διδάσκονται τάχα όλα τα μαθήματα, η αλήθεια δεν κρύβεται. Οι προσλήψεις αναπληρωτών, που έρχονται με το σταγονόμετρο, δεν επαρκούν για να καλύψουν τις χαμένες διδακτικές ώρες.

Συγκεκριμένα στον Πειραιά, ακόμα και μετά τη Γ’ φάση προσλήψεων αναπληρωτών συναδέλφων, συνεχίζουν να χάνονται περίπου 2.500 διδακτικές ώρες (μόνο στη Γενική Εκπαίδευση-στοιχεία ΔΙΔΕ Πειραιά). Ακόμα και η Δ’ φάση προσλήψεων, μέσα Νοέμβρη (72 Γενικής Εκπαίδευσης-2 ΜΝΑΕ Μειωμένου Ωραρίου-9 για τα Τμήματα Υποδοχής Μειωμένου Ωραρίου-23 στην Ειδική Αγωγή) σε καμία περίπτωση δεν επαρκεί για να καλύψει τις παραπάνω ώρες.

Κοντεύουν Χριστούγεννα και υπάρχουν τμήματα που δεν έχουν διδαχτεί ούτε μία ώρα σε συγκεκριμένα μαθήματα (ενδεικτικά αναφέρουμε Βιολογία, Φυσική Αγωγή). Δύο  σχολεία Ειδικής Αγωγής στον Πειραιά λειτουργούν ακόμα με πεντάωρα, ενώ εκπαιδευτικοί για τα Τμήματα Υποδοχής προσλήφθηκαν τώρα (Δ’ Φάση), παρότι τα προσφυγόπουλα έρχονται σχολείο από την αρχή της χρονιάς.

Στην Ειδική Αγωγή και ιδιαίτερα στην Παράλληλη Στήριξη, οι προσλήψεις μέχρι τώρα (στη Β’ και Γ’ φάση) ήταν κυριολεκτικά με το “σταγονόμετρο”. Απόδειξη των μεγάλων κενών μέχρι σήμερα (δηλαδή των μαθητών που παρέμεναν μέσα στο Νοέμβρη χωρίς εξειδικευμένη βοήθεια και στήριξη) είναι ότι στη Δ’ φάση-μέσα Νοέμβρη- προσλήφθηκαν 17 συνάδελφοι στην Παράλληλη, διπλάσιοι από όσους προσλήφθηκαν στη Β’ και Γ’ φάση μαζί! Επιπλέον των μαθητών που παρέμεναν χωρίς ειδική στήριξη σε μια σειρά μαθήματα, οι ελάχιστες προσλήψεις είχαν σαν αποτέλεσμα να μην ικανοποιηθούν οι αιτήσεις βελτίωσης πολλών συναδέλφων που προσλήφθηκαν με την Α’ φάση στην Παράλληλη Στήριξη (ζητούν το αυτονόητο, να συγκεντρώσουν το ωράριο διδασκαλίας τους σε ένα σχολείο και σε συγκεκριμένους μαθητές). Δηλαδή, περιφέρονται μέχρι σήμερα από σχολείο σε σχολείο και από μαθητή σε μαθητή, κάνοντας από λίγο μάθημα σε πολλούς, στη λογική “λίγο από όλα”.

Αυτό είναι το ενδιαφέρον του ΥΠΑΙΘ για τα σχολεία και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών τριών, που κατά τα άλλα κόπτεται να βελτιώσει την εκπαιδευτική διαδικασία μέσω της… αξιολόγησης.

Φτάνει πια! Να καλυφθούν άμεσα όλα τα κενά. Καλούμε τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες να έρθουν σε επαφή με το σωματείο και να ενημερώνουν την ΕΛΜΕ για τις ελλείψεις.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber