sxoleio lockdown
«Να ληφθούν μέτρα για την κάλυψη των μαθησιακών κενών των μαθητών/τριών», ζητά η Πανελλήνια Επιστημονική Ένωση Διευθυντών/ντριών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας, με αφορμή τα κλειστά σχολεία για μεγάλο χρονικό διάστημα

«Να ληφθούν μέτρα για την κάλυψη των μαθησιακών κενών των μαθητών/τριών», ζητά η Πανελλήνια Επιστημονική Ένωση Διευθυντών/ντριών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, με αφορμή τα κλειστά σχολεία για μεγάλο χρονικό διάστημα.

«Εκφράζουμε τη βαθιά μας ανησυχία, γιατί μέχρι τώρα δεν έχει παρουσιαστεί, αλλά και ούτε έχει διατυπωθεί, καμία πρόθεση εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας, για τη λήψη κάποιου μέτρου εκπαιδευτικής πολιτικής με στόχο την αναπλήρωση των μαθησιακών κενών των μαθητών/τριών, ενώ είναι βέβαιο ότι τέτοια θα υπάρξουν, με βάση σχετικές έρευνες, αλλά και την εμπειρία των εκπαιδευτικών από την εφαρμογή της Τηλεκπαίδευσης, η οποία δεν αποτελεί, ούτε μπορεί να αποτελέσει εκπαιδευτική κανονικότητα», σημειώνεται σχετικά.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών/ντριών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, με αφορμή την παρατεταμένη αναστολή της διά ζώσης λειτουργίας των σχολικών μονάδων, και ενόψει της επικείμενης επαναλειτουργίας τους, έχει να επισημάνει τα εξής:         

Εκφράζουμε τη βαθιά μας ανησυχία, γιατί μέχρι τώρα δεν έχει παρουσιαστεί, αλλά και ούτε έχει διατυπωθεί, καμία πρόθεση  εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας, για τη λήψη κάποιου μέτρου εκπαιδευτικής πολιτικής με στόχο την αναπλήρωση των μαθησιακών κενών των μαθητών/τριών, ενώ είναι βέβαιο ότι τέτοια θα υπάρξουν, με βάση σχετικές έρευνες, αλλά και την εμπειρία των εκπαιδευτικών από την εφαρμογή της Τηλεκπαίδευσης, η οποία δεν αποτελεί, ούτε μπορεί να αποτελέσει εκπαιδευτική κανονικότητα. Οι ανακοινώσεις περί παράτασης του διδακτικού έτους σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αποτελούν απάντηση στο πρόβλημα. Ήδη τα μηνύματα από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού σχολείου ειδοποιούν ότι πολλοί/ές μαθητές/τριες αντιμετωπίζουν διευρυμένες δυσκολίες στην κατάκτηση των βασικών δεξιοτήτων ανάγνωσης και γραφής.

Για τους παραπάνω λόγους καλούμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, το ταχύτερο δυνατόν, σε συνεργασία με το ΙΕΠ, να εκπονήσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο με στόχο την αναπλήρωση των μαθησιακών κενών των μαθητών/τριών, ιδίως των πρώτων τάξεων(π.χ. αναπροσαρμογή της διδακτέας ύλης, ταχύρρυθμα προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας, διάθεση του αναγκαίου χρόνου με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς για εμπέδωση της ύλης της προηγούμενης τάξης). Το σχέδιο αυτό, θα πρέπει να υλοποιηθεί με βάση τις προτάσεις των εκπαιδευτικών των τάξεων και των Συλλόγων Διδασκόντων, οι οποίοι είναι οι μόνοι που μπορούν να εκτιμήσουν τις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών/τριών τους.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

diploma
Πότε παύει να ισχύει το χάρτινο δίπλωμα οδήγησης και ποιοι πρέπει να το παραδώσουν μέχρι το τέλος του 2025;
Μετά τα 80 έτη η διαδικασία γίνεται πιο αυστηρή, καθώς η ανανέωση απαιτείται κάθε δύο χρόνια, με επιπλέον εξετάσεις από ωτορινολαρυγγολόγο και...
Πότε παύει να ισχύει το χάρτινο δίπλωμα οδήγησης και ποιοι πρέπει να το παραδώσουν μέχρι το τέλος του 2025;