Πιστοποίηση Αγγλικών LTE GOLEARN - ΑΣΕΠ
Συντονιστικό Αναπληρωτών-Αδιόριστων Εκπαιδευτικών: Δεν συναινούμε στο μπάλωμα και το κλείσιμο τρυπών με μετακινήσεις εργαζόμενων

 

Για τις μετακινήσεις εκπαιδευτικών από τα Τμήματα Ένταξης στα Ειδικά Σχολεία

Για τρίτη φορά στη θητεία αυτού του Υπουργείου γίνεται «μετακίνηση αναπληρωτών εκπαιδευτικών» από μια ειδική δομή σε άλλη (1η Μάιος 2020, 2η Νοέμβριος 2020), αποδεικνύοντας με σαφήνεια τη «βαρύτητα» που δίνει το ΥΠΑΙΘ στην ειδική αγωγή! Δίνεται λοιπόν για 3η φορά η δυνατότητα στους Διευθυντές Εκπαίδευσης να μετακινήσουν εκπαιδευτικούς, μόνο αναπληρωτές αυτή τη φορά, από τα τμήματα ένταξης στα ειδικά σχολεία.

Επιβεβαιώνεται λοιπόν η πολιτική των κοινωνικών διακρίσεων που ακολουθεί το ΥΠΑΙΘ, με μαθητές δεύτερης κατηγορίας τα παιδιά που είναι γραμμένα στα τμήματα ένταξης, τα οποία κατά την άποψή τους δεν χρειάζονται την επαφή και την στήριξη του εκπαιδευτικού του Τ.Ε.! Η δια ζώσης εκπαίδευση είναι αναντικατάστατη, πολύ περισσότερο για παιδιά με αναπηρία ή/και μαθησιακές δυσκολίες. Η εκπαιδευτική κοινότητα σύσσωμη έχει σταθεί δίπλα στα παιδιά και τις οικογένειές τους αναγνωρίζοντας ότι τίποτα άλλο δεν μπορεί να καλύψει τις μορφωτικές τους ανάγκες μέσω μιας οθόνης. Είναι γεγονός ότι από όλο το φιάσκο της τηλε-«εκπαίδευσης» τα παιδιά που έχουν πληγεί περισσότερο μορφωτικά, ψυχολογικά και κοινωνικά είναι αυτά. Το ΥΠΑΙΘ σε όλα τα παραπάνω απαντά απαξιώνοντας απόλυτα και με αλαζονικό τρόπο την λειτουργία των Τ.Ε. και ουσιαστικά τα καταργεί!

Επιβεβαιώνεται ξανά η αδιαφορία τους για την ειδική αγωγή, αφού τις μετακινήσεις αυτές τις κάνουν υποτίθεται «για χάρη» της, προκειμένου να καλύψουν τα κενά στα ειδικά σχολεία! Μετά τους ελάχιστους διορισμούς που με κομπασμό διαφημίζουν πάντα και παντού και οι δυο κυβερνήσεις (ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ), τα κενά και οι ελλείψεις προσωπικού εξακολουθούν να υπάρχουν, και το αδιέξοδο της χρόνιας αδιοριστίας, με προσλήψεις κάθε χρόνο εκπαιδευτικών και άλλων ειδικοτήτων με το σταγονόμετρο, φάση τη φάση, με συμβάσεις με ημερομηνία λήξης, γίνεται πλέον κραυγαλέο.

Μάλιστα ένα μέρος των αναγκών που καλούνται να καλύψουν «προσωρινά» οι εκπαιδευτικοί αφορούν κενά τα οποία προκύπτουν και από τις άδειες ειδικού σκοπού. Τα εν λόγω κενά, χιλιάδες σε όλες τις σχολικές μονάδες της χώρας, το ΥΠΑΙΘ με πολιτική του απόφαση, είτε δεν τα καλύπτει καθόλου αφήνοντάς τα να χρονίζουν και τα καλύπτουν από δω κι από εκεί άλλοι εκπαιδευτικοί του σχολείου, είτε προχώρησε στην κάλυψή τους με αναπληρωτ(ρι)ες 3μηνης σύμβασης, τους οποίους οι διευθυντές εκπαίδευσης τοποθέτησαν με την ευκαιρία και σε άλλα λειτουργικά κενά κι όχι στα λεγόμενα «covid», δημιουργώντας μια απίστευτα έκρυθμη κατάσταση.

Αυτές οι λύσεις κάθε άλλο παρά «αναγκαστικές και προσωρινές» είναι. Η κυβέρνηση της ΝΔ, όπως και η προηγούμενη του ΣΥΡΙΖΑ, ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες ΕΕ-ΟΟΣΑ, δεν δίνει μισό ευρώ αλλά αντίθετα μειώνει την χρηματοδότηση σε υγεία και παιδεία, στρώνοντας το έδαφος για αποδοχή των παραπάνω ως «λύσεων» και για μετά την πανδημία. Το Υπουργείο Παιδείας ανοίγει το δρόμο για μια διαρκή διαδικασία ανακατανομής του προσωπικού. Δημιουργεί μια δυστοπική εικόνα όπου κάθε φορά που θα διατείνεται αδυναμία κάλυψης θέσεων ή προσλήψεων, θα μετακινεί εκπαιδευτικούς από δομή σε δομή, από σχολείο σε σχολείο, όχι μόνο στην ειδική αλλά και στην γενική αγωγή.

Είναι ξεκάθαρη η στόχευση ενός εκπαιδευτικού-εργαζόμενου με ολιγόμηνη σύμβαση ή και ωρομίσθιου, που θα λειτουργεί ως πολυεργαλείο, ευέλικτος στο να μετακινείται, χωρίς δικαιώματα, θα αποτελεί μόνο λειτουργικό κομμάτι της μηχανής-εκπαίδευσης που θα στοχεύει «να πιάσουμε τους δείκτες».

Οι εκπαιδευτικοί δεν είναι όμως ένα πληκτρολόγιο που μπορεί να μετακινηθεί από υπολογιστή σε υπολογιστή και να αποτελέσει ένα εξάρτημα που βελτιώνει την λειτουργία της μηχανής!

Καταγγέλλουμε απερίφραστα αυτή την πρακτική!

Τα σχολεία θέλουν εκπαιδευτικούς, όχι μπαλώματα. Απαιτούμε να σταματήσουν οι εντολές μετακινήσεων!

Απαιτούμε ανοιχτά και ασφαλή σχολεία με μαζικούς μόνιμους διορισμούς όλων των αναπληρωτ(ρι)ών ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ αποκλειστικά με το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία!

Υπερασπιζόμαστε τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών μας.

Καλούμε κάθε αναπληρώτρια και αναπληρωτή που λαμβάνει οδηγία μετακίνησης από το Τ.Ε. σε ειδικό σχολείο να επικοινωνεί με τον σύλλογο Π.Ε. (ΣΕΠΕ) ή την ΕΛΜΕ του.

Καλούμε ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ αλλά και τη ΔΟΕ και την ΟΛΜΕ να πάρουν αντίστοιχες αποφάσεις, να καταδικάσουν αυτή την πρακτική που υπονομεύει τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών και τα εργασιακά των εκπαιδευτικών και να διεκδικήσει μαζικούς μόνιμους διορισμούς και όχι κλείσιμο τρυπών με μετακινήσεις.

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

8 επιδόματα που δε γνώριζες ότι δικαιούσαι - Πώς θα λάβεις τα χρήματα

ΕΟΦ: Οι αναμνηστικές δόσεις εξασθενούν το ανοσοποιητικό

Πανεπιστήμιο Πατρών: Ξεκινάει η πρώτη ετήσια Εξειδίκευση Εκπαιδευτικών στον Αυτισμό στην Ελλάδα

ΑΣΕΠ 13Κ/2021 - Μόνιμοι Διορισμοί σε Δήμους: Το  πιο εύκολο Lower - Proficiency για μόρια μέσα σε 3 ημέρες με ΤΗΛΕΞΈΤΑΣΗ - Μόνο 111 ευρώ

Προσλήψεις Εκπαιδευτικών: Το κορυφαίο 9ΜΗΝΟ σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ στην Ελλάδα

ECDL | Πιστοποίηση Υπολογιστών για ΑΣΕΠ μόνο 95 ευρώ μέσα σε 2 ημέρες

σχετικά άρθρα

covid κορονοϊός, γυναίκα, μάσκα
Κορονοϊός – Μελέτη: Πόσο αυξάνονται τα κρούσματα από την ατμοσφαιρική ρύπανση
Κάθε μέση ετήσια αύξηση των μικροσωματιδίων της ατμόσφαιρας κατά ένα μικρογραμμάριο ανά κυβικό μέτρο αέρα εκτιμήθηκε ότι συνδέεται με μια αύξηση κατά...
Κορονοϊός – Μελέτη: Πόσο αυξάνονται τα κρούσματα από την ατμοσφαιρική ρύπανση
Παιδί, παιχνίδι, τουβλάκια, ειδική αγωγή
Καταγγελία - Ειδική Αγωγή: «Ιδιωτικά κέντρα λειτουργούν σε ακατάλληλους χώρους»
Ιδιωτικά κέντρα λειτουργούν σε ακατάλληλους χώρους με ελάχιστο, εξουθενωμένο και κακοπληρωμένο προσωπικό - Η καταγγελία της ΠΟΜΕΕΑ
Καταγγελία - Ειδική Αγωγή: «Ιδιωτικά κέντρα λειτουργούν σε ακατάλληλους χώρους»