Ανακοινώσεις 0

Επέτειος Πολυτεχνείου: Οι εκπαιδευτικοί της Α΄ΕΛΜΕ Δυτ. Αττικής θα καταθέσουν στεφάνι

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Με ανακοίνωση τους οι εκπαιδευτικοί της Α΄ΕΛΜΕ Δυτ. Αττικής (Περιστέρι) κάνουν γνωστό ότι παρά τις απαγορεύσεις της κυβέρνησης θα καταθέσουν στεφάνι για την επέτειο του Πολυτεχνείου σήμερα 17 Νοέμβρη

Κατάθεση στεφανιού στο χώρο του Πολυτεχνείου από τους εκπαιδευτικούς της  Α΄ΕΛΜΕ Δυτ. Αττικής (Περιστέρι) 

Αναλυτικά η ανακοίνωση: 

Τη Δευτέρα 16/11/2020 αντιπροσωπεία της ΕΛΜΕ θα καταθέσει στεφάνι στο χώρο του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, για την 47η  επέτειο από την εξέγερση του Νοέμβρη του 1073.

Την αντιπροσωπεία αποτελούν οι συναδέλφισσες, μέλη  του ΔΣ της ΕΛΜΕ, ΜΑΡΙΑ ΤΣΑΦΑΡΑ και ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΦΑΤΟΥΡΟΥ

Για το Δ.Σ της Α΄ΕΛΜΕ Δυτ. Αττικής (Περιστέρι)

Ο Πρόεδρος                                              Η Γενική Γραμματέας

Παναγιώτης Καταγής                                       Φατούρου Αγγελική

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου

Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής

Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

ανακοινώσεις