Εκπαιδευτικοί: Αλλεπάλληλα κρούσματα σε σχολεία της Θεσσαλονίκης
Κρουσματα κορονοϊού σε σχολεία στη Θεσσαλονίκη καταγγέλλουν οι εκπαιδευτικοί και προχωρούν σε παράσταση διαμαρτυρίας στη ΔΔΕ Δυτικής Θεσ/νίκης

Αλλεπάλληλα κρούσματα κορονοϊού σύμφωνα με την Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκη παρουσιάστηκαν τις τελευταίες μέρες  σε μαθητές\τριες, τουλάχιστον 14 , σε επτά  σχολεία της περιοχής ευθύνης μας (κυρίως σε Νεάπολη, Συκιές, Πολίχνη) και ήδη έχουν κλείσει τμήματα και έχουν μπει συνάδελφοι\ισσες σε καραντίνα.

Σε όλες τις περιπτώσεις κανένα δωρεάν διαγνωστικό τεστ σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, καμία ουσιαστικά διαδικασία ιχνηλάτησης από τον ΕΟΔΥ, κανένα μέτρο ελέγχου από το υπουργείο υγείας για την πιθανότητα μετάδοσης του covid-19 στην σχολική κοινότητα και στις οικογένειες των παιδιών. 

ΜΑΣ ΕΜΠΑΙΖΟΥΝ

Με τα περίφημα «πρωτόκολλα» , κλείνει ένα τμήμα και μπαίνουν σε καραντίνα οι εκπαιδευτικοί που δίδασκαν σ’ αυτό ένα  2ωρο τις τελευταίες 48 ωρες! Στο μονόωρο μάθημα δεν κολλάει απ’ότι φαίνεται, ούτε από τον εκπαιδευτικό που διδάσκει και σε άλλα τμήματα- μερικές φορές και σε ολόκληρο το σχολείο, ούτε από το συγχρωτισμό των παιδιών διαφορετικών τμημάτων  στους διάδρομους και στα διαλείμματα !

Είναι δυνατόν να δίνεται οδηγία να λειτουργήσει κανονικά σχολείο μετά από επιβεβαιωμένο κρούσμα, χωρίς να λαμβάνεται κανένα μέτρο προστασίας, όταν μάλιστα ο συγχρωτισμός με μαθητές πολλών τμημάτων, αλλά και άλλων σχολείων της περιοχής επιβάλλει άμεση παρέμβαση του ΕΟΔΥ  με ιχνηλατήσεις και τεστ;

Μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί έχουν αφεθεί μόνοι τους με οδηγίες ατομικής ευθύνης! Όσοι ανησυχούν θα πρέπει να αναλάβουν το κόστος των διαγνωστικών τεστ απευθυνόμενοι σε ιδιωτικά κέντρα. Όσοι δεν έχουν την ανάλογη οικονομική δυνατότητα, στην πραγματικότητα δεν έχουν καμιά λύση!

 Καθώς η πανδημία του κορωνοϊού βρίσκεται σε έξαρση, αποκαλύπτονται οι τεράστιες ευθύνες της κυβέρνησης, που αφού άνοιξε τα σχολεία χωρίς κανένα μέτρο προστασίας (εκτός από τη μάσκα), προχωράει στην προώθηση της «ανοσίας της αγέλης» στην εκπαιδευτική κοινότητα, αδιαφορώντας για την υγεία μαθητών, εκπαιδευτικών και των οικογενειών τους.

ΚΡΟΥΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΩΔΩΝΑ ΤΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ

Ήδη πριν από την έναρξη της σχολικής χρονιάς η Γ΄ ΕΛΜΕ-Θ , μαθητές και εκπαιδευτικοί, σύλλογοι διδασκόντων των σχολείων της περιοχής μας διεκδικούμε, αγωνιζόμαστε και απατούμε από το ΥΠΑΙΘ ,τη διοίκηση αλλά και από τους Δήμους να πάρουν όλα τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων.

Κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας, με αλαζονεία και αυταρχισμό αντιμετωπίζουν τα δίκαια και αναγκαία αιτήματα μας ως περιττό κόστος! και μαθητές και εκπαιδευτικούς ως αναλώσιμους!

Σήμερα, με τα κρούσματα να εμφανίζονται το ένα μετά το άλλο, συνεχίζουν την ίδια τακτική και δίνουν οδηγίες σαν να μη συμβαίνει τίποτα. Όμως ,χωρίς τη λήψη των αναγκαίων μέτρων, χωρίς καμιά ουσιαστική παρέμβαση από το Δήμο και το ΥΠΑΙΘ, είναι ολοφάνερο ότι τα κρούσματα θα αυξάνονται καθημερινά, θέτοντας σε κίνδυνο την υγεία μαθητών, εκπαιδευτικών και των οικογενειών τους

ΝΑ ΠΑΡΘΟΥΝ ΤΩΡΑ  ΑΜΕΣΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΓΟΝΙΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ!

Έστω και τώρα, κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου και καλούμε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς(ΥΠΑΙΘ, Περιφέρεια Εκπαίδευσης, Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Δήμους) να ικανοποιήσουν ΤΩΡΑ τις προτάσεις/αιτήματά μας .

Τα σχολεία πρέπει να μείνουν ανοιχτά, και για να γίνει αυτό απαιτούνται μέτρα προστασίας τώρα!

  • Άμεση παρέμβαση κλιμακίου του ΕΟΔΥ στα σχολεία όπου υπάρχει κρούσμα για ιχνηλατήσεις και τεστ σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και στο  βοηθητικό προσωπικό.
  • Αν δε μπορεί και δε θέλει ο ΕΟΔΥ, να αναλάβουν οι  Δήμοι να προστατέψουν τους κατοίκους τους. Εγκατάσταση  κέντρου ελέγχου covid στον δήμο Νεάπολης- Συκεών  , όπως άλλωστε είχε υποσχεθεί ο ΕΟΔΥ .
  •  Δωρεάν τεστ για μαθητές και εκπαιδευτικούς με ευθύνη του κράτους
  • Απολύμανση των σχολείων από ειδικά συνεργεία των Δήμων.  
  • Άμεση πρόσληψη και διάθεση μόνιμο προσωπικού καθαριότητας.
  • 15 μαθητές ανώτερο όριο σε κάθε τμήμα
  • Πρόσληψη του αναγκαίου εκπαιδευτικού προσωπικού και δημιουργία περισσότερων μικρότερων αριθμητικά τμημάτων.
  • Σχολικό νοσηλευτή/τρια σε κάθε σχολείο και σχολιατρική υπηρεσία για τη διαχείριση των κρουσμάτων.
  • Ενίσχυση του δημοσίου συστήματος υγείας με βάση τις θέσεις του υγειονομικού κινήματος (αύξηση ΜΕΘ/ΜΑΘ, προσλήψεις, δωρεάν μαζικά τεστ στον πληθυσμό)

Προχωράμε άμεσα σε παράσταση διαμαρτυρίας του ΔΣ της Γ΄ΕΛΜΕ-Θ στη ΔΔΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣ\ΝΙΚΗΣ , Δευτέρα, 19-10,  2.15 το μεσημέρι

Καλούμε τους συλλόγους καθηγητών με αποφάσεις τους και σε συνεργασία με μαθητές και γονείς να απαιτήσουν άμεσα μέτρα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων.

 Οι  σύλλογοι καθηγητών των σχολείων που έχουν κρούσματα να πάρουν άμεσα  αποφάσεις και να  απαιτήσουν  δωρεάν τεστ σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και στο  βοηθητικό προσωπικό με άμεση παρέμβαση κλιμακίου του ΕΟΔΥ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 4/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πιερρακακης ιβ
Πιερρακάκης από Γενεύη: Από Σεπτέμβριο το Ι.Β σε 5 Πρότυπα, στόχος να επεκταθεί σε όλα τα Πρότυπα Λύκεια
Στη φωτογραφία: Ο Κυριάκος Πιερρακάκης με τον Γενικό Διευθυντή του Ι.Β Olli-Pekka Heinonen
Πιερρακάκης από Γενεύη: Από Σεπτέμβριο το Ι.Β σε 5 Πρότυπα, στόχος να επεκταθεί σε όλα τα Πρότυπα Λύκεια
εκπα
ΕΚΠΑ: Εγκαινιάσθηκαν πλήρως λειτουργικά τα νέα κτήρια της Σχολής Επιστημών Υγείας του Πανεπιστημίου Αθηνών
Η τελετή των εγκαινίων λειτουργίας πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 28 Νοεμβρίου 2024
ΕΚΠΑ: Εγκαινιάσθηκαν πλήρως λειτουργικά τα νέα κτήρια της Σχολής Επιστημών Υγείας του Πανεπιστημίου Αθηνών