Στις κινητοποιήσεις στις 17 Σεπτεμβρίου καλεί η Β' ΕΛΜΕ Αθήνας
Άνοιγμα σχολείων: «Δεν πήραν κανένα μέτρο για την ανάπτυξη των σχολικών υποδομών, με τη δημιουργία νέων σχολικών τάξεων, με την αξιοποίηση σχολικών μονάδων που έκλεισαν τα προηγούμενα χρόνια, με την εξεύρεση κατάλληλων χώρων»

ΟΛΟΙ/ΕΣ στο ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ την ΠΕΜΠΤΗ 17/9 στα ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ 6.30μμ

ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΓΟΝΕΪΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Είναι απολύτως δικαιολογημένη η σοβαρή ανησυχία εκπαιδευτικών, γονιών, μαθητών, αλλά και συνολικά της κοινωνίας, σχετικά με τις συνθήκες κάτω από τις οποίες άνοιξαν τα σχολεία, ειδικά τώρα που άρχισαν τα μαθήματα μέσα στη νέα έξαρση του κορωνοϊού.

Πρώτη διαπίστωση οι απίστευτες και πρωτοφανείς συνθήκες που αφορούν την καθαριότητα, αφού μια αναπνοή πριν τον αγιασμό δεν υπήρχε καθόλου προσωπικό καθαριότητας στα σχολεία, η απουσία του περίφημου εξοπλισμού μασκών, και τα τραγέλαφα όταν τελικά έφτασαν, οι εκπαιδευτικοί που δεν είναι ακόμη στις θέσεις τους. Αντί γι΄αυτά πολυσέλιδες οδηγίες, πολλές εκτός πραγματικότητας, προς ναυτιλομένους εκπαιδευτικούς μαθητές και γονείς που στηριζόμενοι και πάλι αποκλειστικά στην «ατομική ευθύνη» και το φιλότιμο θα αναλάβουν το βάρος για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων.

Λες και δεν υπήρξε η εμπειρία του lockdown, κυβέρνηση, ΥΠΑΙΘ και δημοτική αρχή συνεχίζουν να αρνούνται να ικανοποιήσουν τα αιτήματα, που εδώ και μήνες, εκπαιδευτικά σωματεία μαζί με τις ενώσεις γονέων, έχουν αναδείξει σε σχέση τη λειτουργία τμημάτων μέχρι 15 μαθητές, με την διάθεση έκτακτων κονδυλίων, την εξεύρεση σχολικών αιθουσών, την πρόσληψη μόνιμων εκπαιδευτικών και προσωπικού καθαριότητας, ώστε τα σχολεία να ανοίξουν με ασφάλεια και οι μαθητές να βρίσκονται στο φυσικό τους περιβάλλον.

Αντι γι΄αυτά η κυβέρνηση κατευθύνει τα μεγάλα πακέτα των δις ευρώ για μια ακόμα φορά στους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους αδιαφορώντας για την αναγκαία στήριξη του ΕΣΥ και απαιτώντας τη λειτουργία των σχολείων με τμήματα ακόμη και με 27 και 28 μαθητές χωρίς αποστάσεις ασφαλείας, ανάγοντας την υποχρεωτική χρήση μάσκας σαν «λύση» για όλα τα προβλήματα, χωρίς τις αναγκαίες προσλήψεις εκπαιδευτικών και μόνιμου επαρκούς προσωπικού καθαριότητας. Δεν πήραν κανένα μέτρο για την ανάπτυξη των σχολικών υποδομών, με τη δημιουργία νέων σχολικών τάξεων, με την αξιοποίηση σχολικών μονάδων που έκλεισαν τα προηγούμενα χρόνια, με την εξεύρεση  κατάλληλων χώρων.

Η δημοτική αρχή διέθεσε 2 εκ ευρώ για το «έργο» του «μεγάλου περιπάτου», ενώ δεν έχει θέσει καν σε ημερήσια συζήτηση το ζήτημα της ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων του δήμου Αθηναίων. Κι ενώ τα σχολεία έχουν μέγιστη ανάγκη από τα χρήματα της κρατικής επιχορήγησης για τις αυξημένες ανάγκες τους σε υλικά, ειδικά στην COVID-19 περίοδο, οι σχολικές επιτροπές με ευθύνη της δημοτικής αρχής – η οποία έχει την πλειοψηφία – και του αντιδημάρχου παιδείας που έχει την πολιτική ευθύνη, παρακρατούν τα χρήματα των σχολείων και δεν τους τα αποδίδουν για να καλύψουν τις ανάγκες τους.

Την ίδια περίοδο του κορωνοϊού έχουν νομοθετήσει τις πιο αντιδραστικές ρυθμίσεις, Ν. 4692/20, ΠΝΠ για εξ αποστάσεως εκπαίδευση και την αναμετάδοση μαθημάτων, ενώ τώρα αντί για μόνιμους μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών θεσμοθετούν αναπληρωτές 3μηνων συμβάσεων με ωράριο, και αντικείμενο που θα ορίζεται με ΥΑ!!! Δηλαδή πλήρες ξεχαρβάλωμα των εργασιακών σχέσεων.

Δεν διαπραγματευόμαστε την υγεία κανενός

Το εκπαιδευτικό κίνημα στέκεται στο πλευρό των υγειονομικών και στον αγώνα που δίνουν για την υπεράσπιση της υγείας του λαού. Στηρίζουμε τα δίκαια αιτήματά τους και αγωνιζόμαστε από κοινού για την ενίσχυση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας με διορισμούς μόνιμου προσωπικού και τον πλήρη εξοπλισμό σε υγειονομικό υλικό και υποδομές, επίταξη ιδιωτικών κλινικών, άνοιγμα ΜΕΘ.

Απαιτούμε από την Πολιτεία (κυβέρνηση – ΥΠΑΙΘ – Δήμο Αθηναίων) να αναλάβουν τις ευθύνες τους.

  • Έκτακτο κονδύλι από τον κρατικό προϋπολογισμό, ώστε να προσληφθεί ο απαραίτητος αριθμός εκπαιδευτικών, που να ικανοποιεί τους 15, το πολύ, μαθητές ανά τμήμα.

  • Εύρεση\ διαμόρφωση \χρήση των απαραίτητων δημόσιων χώρων για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών που δημιουργούνται.

  • Εδώ και τώρα να γίνει Β’ φάση προσλήψεων αναπληρωτών, για όλα τα κενά σε όλες τις ειδικότητες, χωρίς αποκλεισμούς από τους πίνακες.

  • Μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών, για την πλήρη κάλυψη όλων των κενών, άμεσα.

  • Μονιμοποίηση όλων των εκπαιδευτικών και του βοηθητικού προσωπικού που δουλεύουν τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση. Κατάργηση εδώ και τώρα του απαράδεκτου θεσμού των ΑΜΩ και των 3μηνιαίων αναπληρωτών. Κατάργηση του ν. 4692/20 της Κεραμέως και του νόμου Γαβρόγλου.

  • Εξασφάλιση όλου του απαραίτητου αριθμού μόνιμων εργαζομένων στην καθαριότητα των σχολείων, ώστε να διασφαλίζονται οι υγειονομικοί όροι καθ’ όλη τη διάρκεια της λειτουργίας του σχολείου. Κανένας αποκλεισμός μετανάστη/ριας. Διπλασιασμό των προσλήψεων καθαριστ(ρι)ών με μόνιμη σχέση εργασίας και κατάργηση της ρατσιστικής διάταξης που αποκλείει .

  • Επάρκεια σε υλικά, τεστ κ.λπ. με έκτακτη επιχορήγηση από το κράτος και τον δήμο προς τα σχολεία. Να δοθούν όλα τα χρήματα των σχολείων στα σχολεία. Να σταματήσει η απαράδεκτη παρακράτηση από τις σχολικές επιτροπές.

  • Ουσιαστική προστασία των συναδέλφων που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες. Ίσα δικαιώματα για μόνιμους και αναπληρωτές.

  • Δημιουργία σχολιατρικής υπηρεσίας που θα έχει την ευθύνη για τον έλεγχο λειτουργίας των σχολείων αλλά και τη διαχείριση των κρουσμάτων.

  • Πρόσληψη ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών για την αναγκαία επικοινωνία με το οικογενειακό περιβάλλον.

  • Διενέργεια μαζικών επαναλαμβανόμενων τεστ σε όλους τους συναδέλφους αλλά και στους μαθητές, ώστε να υπάρξει άμεση παρέμβαση σε περίπτωση που χρειαστεί, και να ελέγχεται η διάδοση του ιού.

  • Δημιουργία όλων των απαραίτητων δομών ενισχυτικής διδασκαλίας (παράλληλη, κατ΄ οίκον, πρόσθετη) για τους μαθητές που δε μπορούν λόγω πανδημίας να παρακολουθήσουν τη δια ζώσης διαδικασία και παραμένουν περιορισμένοι στο σπίτι.

  • Έκτακτη οικονομική ενίσχυση των οικογενειών με άνεργους γονείς μαθητών με επίδομα που θα διασφαλίζει ντύσιμο-υπόδηση, σχολικά είδη και σίτιση ,για να μην έχουμε νηστικά παιδιά που λιποθυμούν.

  • Κατάργηση όλου του αντιδραστικού νομοθετικού πλαισίου Ν. 4692/20, προσοντολόγιο, τροπολογία και ΠΝΠ και ΥΑ για εξ αποστάσεως εκπαίδευση και αναμετάδοση μαθημάτων.

Διαβάστε Επίσης:
 

ΑΣΕΠ: Tο ΚΟΡΥΦΑΙΟ Σεμινάριο στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ με ανοικτές αιτήσεις

 

Σχολική Ψυχολογία: Το ανερχόμενο μοριοδοτούμενο σεμινάριο για χιλιάδες αναπληρωτές

 

Βρες μαθητές σε όλη την Ελλάδα και κλείσε ιδιαίτερα μαθήματα στο αντικείμενο που διδάσκεις

 

 

 

σχετικά άρθρα

Μετατάξεις εκπαιδευτικών σε θέσεις Ε.Ε.Π. και Ε.ΔΙ.Π. των ΑΕΙ (Πίνακας-Ονόματα)
Μετατάξεις εκπαιδευτικών σε θέσεις Ε.Ε.Π. και Ε.ΔΙ.Π. των ΑΕΙ (Πίνακας-Ονόματα)
Δείτε αναλυτικά το έγγραφο με τις μετάταξεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε θέσεις Ε.Ε.Π. και Ε.ΔΙ.Π. των Α.Ε.Ι.
Μετατάξεις εκπαιδευτικών σε θέσεις Ε.Ε.Π. και Ε.ΔΙ.Π. των ΑΕΙ (Πίνακας-Ονόματα)
Το Χρονικό του …παραλόγου
Το Χρονικό του …παραλόγου
«Μια ημέρα φθινοπωρινή, καθώς κίνησα να πάω στη δουλειά μου, σε ένα δημόσιο σχολείο» - Γράφει ο Τίμων Παπαδόπουλος
Το Χρονικό του …παραλόγου