Οι καθηγητές γαλλικής γλώσσας για την εξ αποστάσεως διδασκαλία στα δημοτικά σχολεία
Ανακοίνωση του συλλόγου Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Πτυχιούχων Πανεπιστημίου (Α.P.L.F. -D.U.)

Ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία εφαρμογής της ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, στις σχολικές μονάδες και τους εκπαιδευτικούς που εμπλέκονται στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και αντίστοιχα στη Δευτεροβάθμια και τη σύγχρονη , καθώς έχουν παρουσιαστεί μύρια όσα προβλήματα ως προς την υλοποίηση τους, με προεξάρχον την αδυναμία υποστήριξης από το Π.Σ.Δ. επί 24ώρου βάσεως των  e-me και  e-class,  οι οποίες ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΙ από το Υ.ΠΑΙ.Θ. ως οι  ΜΟΝΕΣ ΝΟΜΙΜΕΣ πλατφόρμες ψηφιακής αλληλεπίδρασης - επικοινωνίας εκπαιδευτικών – μαθητών καθώς είναι πλήρως εναρμονισμένες με όσα προβλέπονται από τον Νέο Ευρωπαϊκό Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων 2016/679 και τις διατάξεις του νόμου 4624/2019 σε σχέση με την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, ανακοινώνονται νέες οδηγίες για τη διαδικασία σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα Δημοτικά σχολεία !!!

Μάλιστα σαν να λειτουργεί εύρυθμα το Π.Σ.Δ.  και να έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες εφαρμογής  της σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης προτείνεται από το ΥΠΑΙΘ και ωράριο χρήσης του διαδικτύου από τις διαφορετικές εκπαιδευτικές βαθμίδες της Εκπαίδευσης ως ακολούθως :

                                   ΕΝΑΡΞΗ        ΛΗΞΗ                   ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ

ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ       8:00             12.00                            4

ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ      12.00             16.00                            4

ΓΙΑ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ             8.00             16.00                            8


Εκφράζουμε έντονο προβληματισμό και ως προς τις πρακτικές δυσκολίες των εκπαιδευτικών του κλάδου μας στην εφαρμογή και των δύο μορφών εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καθώς προϋποθέτουν την κατοχή αποκλειστικής χρήσης υπολογιστή και ΔΙΑΡΚΩΣ ιδιαίτερα μεγάλη επάρκεια χρόνου, για την προετοιμασία του αποστελλόμενου εκπαιδευτικού υλικού, τον έλεγχο των απαντήσεων και γενικά στην αμφίδρομη επικοινωνία - αλληλεπίδραση με τον μεγάλο αριθμό των μαθητών μας καθώς λόγω της ειδικότητας μας παρέχουμε υπηρεσία σε πολλά σχολεία και πολλά τμήματα.

Επιπρόσθετα θα πρέπει να επισημανθεί ότι ΔΕΝ υπάρχει ούτε σχετική επιμόρφωση για τέτοιου είδους εφαρμογές, αλλά ούτε και εξοικείωση ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ των εμπλεκομένων εκπαιδευτικών του κλάδου μας ώστε να μπορούμε να ανταποκριθούμε άμεσα και αξιόπιστα στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση η εφαρμογή της οποίας καθίσταται από το Υ.ΠΑΙ.Θ. - ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΝΩΡΊΖΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ των προαναφερθέντων προϋποθέσεων στο πρόσωπο ΟΛΩΝ των εκπαιδευτικών - καθολικά άμεση και υποχρεωτική για τους τελευταίους !!!
Δεδομένου ότι η εφαρμογή και των δύο μορφών, (ασύγχρονης – σύγχρονης), εξ αποστάσεως εκπαίδευσης είναι στην ουσία εκπαιδευτική διαδικασία αμφίδρομης επικοινωνίας – αλληλεπίδρασης θεωρούμε ότι και οι μαθητές θα αντιμετωπίσουν ανάλογες δυσκολίες γιατί και αυτοί δεν έχουν την ανάλογη εξοικείωση.

Θα πρέπει μάλιστα να ληφθούν υπόψη και περαιτέρω παράμετροι που αφορούν στην επιτυχία του εγχειρήματος της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και σχετίζονται άμεσα με τα υποκείμενα πρόσληψης του εκπαιδευτικού υλικού, τους μαθητές.
Όπως η ύπαρξη υπολογιστή στην οικία του μαθητή ώστε μέσω της οθόνης του να είναι ευκρινής και ξεκούραστη η θέαση του αποστελλόμενου εκπαιδευτικού υλικού και η δυνατότητα επεξεργασίας του, η ύπαρξη σύνδεσης στο διαδίκτυο στην οικία του μαθητή αλλά και η προθυμία του τελευταίου να συμμετέχει στην εν λόγω διαδικασία εξ αποστάσεως μάθησης, η ικανότητα συγκέντρωσης του μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή, οι γνώσεις και η ικανότητα ανάλογου χειρισμού του υπολογιστή από όλους τους μαθητές, όπως και η ικανότητα και οι αντίστοιχες γνώσεις των γονέων προς βοήθεια των μικρών ειδικότερα μαθητών κ.α. !!!

Όλα όσα προαναφέρθηκαν καθιστούν την δια ζώσης διδασκαλία στις αίθουσες των σχολείων αναντικατάστατη καθώς η τελευταία προσφέρει τη δυνατότητα άμεσης μετάδοσης της γνώσης κάθε γνωστικού αντικειμένου και της αντιμετώπισης δυσκολιών στην κατανόηση του αλλά και άμεσης επίλυσης αποριών των μαθητών από τον διδάσκοντα στα πλαίσια άλλωστε και της ευρύτατης εφαρμογής της διαφοροποιημένης διδασκαλίας η οποία λαμβάνει υπόψη τη δεδομένη στιγμή και την μαθησιακή ιδιαιτερότητα κάθε μαθητή ώστε η μεταδιδόμενη γνώση να γίνεται κτήμα όλων των μαθητών της τάξης.

Σε κάθε περίπτωση ο Σύλλογος A.P.L.F. D.U. για τους παραπάνω λόγους θεωρεί ότι το εγχείρημα της εξ αποστάσεως διδασκαλίας όπως και τα αποτελέσματα του που θα αφορούν στους μαθητές της κάθε σχολικής μονάδας δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αξιολόγηση της τελευταίας και του εμπλεκόμενου εκπαιδευτικού προσωπικού της.

 Η  Πρόεδρος                                                                                 Η Γενική Γραμματέας

Στέλλα Λεονάρδου                                                                        Φωστήρα Ιασονίδου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kyriakos-pierrakakis
Πιερρακάκης: Εισαγωγή μέσω του διεθνούς Baccalaureate στα δημόσια Πανεπιστήμια
Οι κάτοχοι Διεθνούς Απολυτηρίου,  Έλληνες και αλλοδαποί  εξετάζεται να εισάγονται (χωρίς Πανελλαδικές) και στα δημόσια ελληνικά Πανεπιστήμια, εκτός...
Πιερρακάκης: Εισαγωγή μέσω του διεθνούς Baccalaureate στα δημόσια Πανεπιστήμια
amfitheatro-aei-foitites
ΕΚΠΑ: Ζητά νέα παράταση για την Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια
ΕΚΠΑ: Να δοθεί παράταση ενός χρόνου στη διάταξη του νόμου - πλαίσιο που οδηγεί στην απόσπασή της από τα πτυχία των καθηγητικών σχολών.
ΕΚΠΑ: Ζητά νέα παράταση για την Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια