Αγωνιστική παρέμβαση Ηρακλείου: Αντιδραστικό μέτωπο συγκροτούν τρεις παρατάξεις ενάντια στα δικαιώματα των ΑΜΕΑ
Καταγγελία για ΑΜΕΑ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΣΥΓΚΡΟΤΟΥΝ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΠΡΟΣΤΑ –ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ-(ΠΕΚ)» ενάντια στα δικαιώματα των ΑΜΕΑ.

Εναρμονίζουν τη λειτουργία της ΕΛΜΕ κατά το πρότυπο του αντισυνδικαλιστικού νόμου οι τρεις παρατάξεις ««ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΠΡΟΣΤΑ –ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ(ΠΕΚ)», ώστε να μην έχει σε αυτήν «καταφύγιο» ούτε ο συνάδελφος ΑΜΕΑ, του οποίου τα δικαιώματα έχουν αμφισβητηθεί επανειλημμένως από συνάδελφο και μέλος της παράταξης «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΠΡΟΣΤΑ».

Ειδικότερα, στη συνεδρία του ΔΣ της ΕΛΜΕ (Δευτέρα 21 Οκτ.) συζητήθηκε το θέμα που είχαμε θέσει  και στην προηγούμενη συνεδρία και αφορά συναδέλφισσα ΑΜΕΑ της οποία τα δικαιώματα αμφισβήτησε εμπράκτως ο προαναφερόμενος συνάδελφος και εκπρόσωπος της παράταξης «Εκπαιδευτικοί Μπροστά» σε συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων, απαιτώντας- όχι μόνο αντισυναδελφικά, αντιδεοντολογικά, αλλά και παράνομα- να μπει στο πρόγραμμα των εφημεριών(!). Μάλιστα, ζήτησε να καταγραφεί(!) η νόμιμη απαλλαγή της ΑΜΕΑ της συναδέλφου στα πρακτικά του συλλόγου. Ξεπέρασε δηλαδή κάθε όριο συλλογικής ευαισθησίας και αξιοπρέπειας, ενώ μάλιστα είναι ενεργό μέλος της προαναφερόμενης παράταξης.

Στον αντιδημοκρατικό του κατήφορο αντιστάθηκε η διευθύντρια του σχολείου, η οποία τήρησε την δεοντολογία και τα νόμιμα, αποκλείοντας το θέμα ως παράνομο καταρχάς και βεβαίως ως αντισυναδελφικό.

Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ έθεσε ε το θέμα επί της αρχής στη συνεδρία του ΔΣ της ΕΛΜΕ (16 Οκτ.) Καταδικάσαμε την απαράδεκτη, αντισυλλογική και αντισυναδελφική συμπεριφορά και ζητήσαμε από τις παρατάξεις να τοποθετηθούν.

Από την συνεδρίαση αυτή απουσίαζαν οι εκπρόσωποι την παρατάξεων «Εκπαιδευτικοί Μπροστά και Προοδευτική Ενότητα (ΠΕΚ). Σε αυτή τη συνεδρία η πληττόμενη συνάδελφος  ανέφερε αναλυτικά τα επανειλημμένα περιστατικά αμφισβήτησης των δικαιωμάτων της και κατέθεσε μάλιστα κείμενο προσωπικού προβληματισμού, επιβεβαιώνοντας στην πράξη την εμπιστοσύνη της στη συλλογή λειτουργία του συνδικαλισμού, τις δημοκρατικές της πεποιθήσεις και την αξίωσή της το σωματείο να σταθεί στο ύψος της υπεράσπισης των θεμελιωδών δικαιωμάτων.

Με πρωτοβουλία της παράταξης «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ», που έχει την προεδρία της ΕΛΜΕ, το θέμα παραπέμφθηκε στο επόμενο Δ.Σ, με  στόχο  να είναι παρούσες και οι άλλες δύο παρατάξεις και ο εν λόγο συνάδελφος που τήρησε αυτή την απαράδεκτη συμπεριφορά. Ωστόσο, στην πράξη αποδείχτηκε ότι η κυρίαρχη και «αριστερή» Εκπαιδευτική Προοπτική αναζητούσε προφάσεις, για να αποφύγει να πάρει θέση υπέρ της συναδέλφου που υπήρξε θύμα της ρατσιστικής και αντιδημοκρατικής συμπεριφοράς. Επεδίωκε να διαμορφώσει τους απαιτούμενους συσχετισμούς με τους ομοϊδεάτες της (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΠΡΟΣΤΑ – Προοδευτική Ενότητα-ΠΕΚ), έτσι ώστε η συναδέλφος όχι μόνο να μη δικαιωθεί, αλλά επιπλέον να ακούσει από το θύτη ότι «λέει ψέματα»(!), ο οποίος είχε την ισχυρή υποστήριξη και των τριών προαναφερόμενων παρατάξεων (Εκπαιδευτικοί Προοπτική – Εκπαιδευτικοί Μπροστά – Προοδευτική Ενότητα).

Η «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ», δείχνοντας στην πράξη τις πολιτικές της συμμαχίες, λειτούργησε μάλιστα ως ανακριτική αρχή(!), αξιοποιώντας την προεδρία του σωματείου στην κατεύθυνση που επιτάσσει σήμερα η κυβέρνηση, δηλαδή στην κατεύθυνση της μετατροπής των συνδικάτων σε εργαλεία εκφοβισμού και τυπικής συμμετοχής των εργαζομένων.

Έτσι, ξεπερνώντας κάθε όριο συλλογικής και συνδικαλιστικής λειτουργίας, πρότεινε να εμφανιστεί το συμβούλιο, σε ρόλο ανακριτή,  στο εν λόγω σχολείο, αναζητώντας δήθεν την αλήθεια… Απέναντι δηλαδή σε μία κατάφωρη αδικία και προσβολή της ανθρώπινης και συλλογικής αξιοπρέπειας, η Εκπαιδευτική Προοπτική έδειξε τα όριά της που δεν έχουν καμία σχέση με τις θεμελιώδεις δημοκρατικές κατακτήσεις του συνδικαλισμού ως λαϊκού θεσμού υπεράσπισης των δικαιωμάτων των εργαζομένων κάθε κατηγορίας έναντι  στη βάρβαρη πολιτική, αλλά και την ιδεολογία του ρατσισμού και του φασισμού.

Μάλιστα, ενώ καθ’ όλη την διάρκεια της θυελλώδους συνεδρίας του Δ.Σ της ΕΛΜΕ, η θιγόμενη συνάδελφος- που ήρθε στο σωματείο να διεκδικήσει το δίκιο της- βρισκόταν σε κατάσταση υπογλυκαιμικού σοκ, οι εκπρόσωποι και των τριών παρατάξεων όχι μόνο δεν έδειξαν την στοιχειώδη ευαισθησία απέναντι στο οφθαλμοφανές πρόβλημα, αλλά αντιθέτως όξυναν το κλίμα, φορτίζοντας την ατμόσφαιρα, με στόχο να διαλύσουν τη συνεδρία και να μην ληφθεί καμία απόφαση…

Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ  που εισηγήθηκε το θέμα στη συνεδρία του ΔΣ της ΕΛΜΕ, τήρησε τη δεοντολογία εξαρχής, καλώντας τις παρατάξεις σε αυτό το μείζον θέμα να σταθούν στο απαιτούμενο ύψος των περιστάσεων. Αποδείχτηκε όμως ότι ούτε τα ζητήματα της ρατσιστικής απόρριψης και απαξίωσης  των συναδέλφων δεν είναι ικανά για να συγκρατήσουν τις προαναφερόμενες παρατάξεις σε ένα επίπεδο συλλογικής λειτουργίας.

Η παράταξή μας μάλιστα δεν έμεινε στο μεμονωμένο περιστατικό, αλλά επεδίωξε να γενικεύσει  το ζήτημα, ώστε οι ΑΜΕΑ και οι οποιαδήποτε πληττόμενοι συνάδελφοι να αντιλαμβάνονται το σωματείο, όπως πρέπει να είναι, δηλαδή ως συλλογικό μέσο περιφρούρησης και διεκδίκησης των δικαιωμάτων τους.

Για το λόγο αυτό, τόνισε εξαρχής ότι δεν θα προβεί σε προσωπικές καταγγελίες, αλλά αντιθέτως ζητεί να ψηφιστούν οι παρακάτω τρεις βασικές θέσης ώστε το σωματείο να έχει βασικές αρχές:

  1. Το ΔΣ της ΕΛΜΕ δηλώνει ότι σέβεται και υπερασπίζεται τα δικαιώματα των ΑΜΕΑ είτε πρόκειται για συναδέλφους, είτε για μαθητές, είτε για οποιονδήποτε συνάδελφο.
  2. Καλεί τους συλλόγους να εκφράζουν το σεβασμό και την υποστήριξή τους στους συναδέλφους ΑΜΕΑ και να  υπερασπίζονται τα δικαιώματά τους, όπως το επιτάσσει το θεσμικό δίκαιο, αλλά και οι δεοντολογικοί κανόνες της συλλογικής και δημοκρατικής αντίληψης. Καλούμε τους συλλόγους να σταθούν στους συναδέλφους ΑΜΕΑ με πνεύμα σεβασμού, ισοτιμίας και υποστήριξης.
  3. Το Δ.Σ της Ε.Λ.Μ.Ε καταδικάζει κάθε συμπεριφορά απαξίωσης και προσβολής των δικαιωμάτων των ΑΜΕΑ.

Συνάδελφοι, τονίζουμε ότι ούτε αυτό το δεοντολογικό κείμενο που προβάλει τρεις βασικές αρχές σεβασμού των δικαιωμάτων μιας πληττόμενης κατηγορίας ανθρώπων δεν θέλησαν να υποστηρίζουν και δεν άφησαν να ψηφιστεί  οι τρεις  προαναφερόμενες παρατάξεις που έχουν εκλεγεί ως δήθεν φρουροί των συλλογικών δικαιωμάτων(!), αποδεικνύοντας στην πράξη ότι υπηρετούν την αντιδραστική πολιτική της εκάστοτε κυβέρνησης ακόμα και της δεξιάς ΝΔ.

Η πολιτική σύγκλιση αυτών των παρατάξεων δείχνει ποιοι βάζουν πλάτη στην φίμωση των σωματίων, ποιοι επιδιώκουν την διάλυσή τους και τη μετατροπή τους σε τυφλά όργανα επιβολής των αντιδραστικών μέτρων που εισηγείται σήμερα η κυβέρνηση και, με την πολιτική της καταστολής, θέλει να επιβάλει

Απέναντι σε αυτή την πολιτική ήμασταν και θα παραμείνουμε σταθερά αντίπαλοι και μάχιμοι υπερασπιστές των θεμελιωδών λαϊκών δικαιωμάτων.

Κανείς εκφοβισμός δε μπορεί να σταθεί εμπόδιο

στην πάλη μας για το λαϊκό δίκιο!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

THEODOROPOYLOS
Γιατί τον πνευματώδη κ. Τάκη Θεοδωρόπουλο τον εξοργίζουν οι δάσκαλοι που κάλεσαν την κόρη του Τσε Γκεβάρα
Η αλήθεια όμως είναι ότι η Αλέιδα Γκεβάρα μίλησε για τα παιδικά της χρόνια, αλλά και τα νεανικά του πατέρα της, περιέγραψε με συγκίνηση στους μαθητές...
Γιατί τον πνευματώδη κ. Τάκη Θεοδωρόπουλο τον εξοργίζουν οι δάσκαλοι που κάλεσαν την κόρη του Τσε Γκεβάρα