Β ΕΛΜΕ Πειραιά: Τήρηση των προβλεπόμενων διαδικασιών στην τοποθέτηση αναπληρωτών και μονίμων
Ανακοινώση της Β΄ ΕΛΜΕ Πειραιά

Η Β΄ ΕΛΜΕ Πειραιά συμμετείχε την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου σε παράσταση διαμαρτυρίας στη ΔΙΔΕ Πειραιά προκειμένου να αποκατασταθεί το εξαιρετικά σοβαρό ζήτημα που προέκυψε με τις τοποθετήσεις των αναπληρωτών, καθώς δεν τηρήθηκε από το ΠΥΣΔΕ Πειραιά η προβλεπόμενη διαδικασία. 

Οι αναπληρωτές τοποθετήθηκαν οριστικά στις 9/9, κατά παράβαση των προβλεπομένων, πριν την τοποθέτηση των μονίμων (διαθεσίμων και αποσπασμένων), σε κενά που ήταν διαφορετικά και μειωμένα από αυτά που αναρτήθηκαν στον ιστότοπο της ΔΙΔΕ στις 5/9. Ζητάμε από το ΠΥΣΔΕ Πειραιά:

Να ανακαλέσει τις τοποθετήσεις των αναπληρωτών.

Να προχωρήσει άμεσα σε προσωρινή τους τοποθέτηση (όπως προβλέπεται από το Π.Δ. 50 και το Π.Δ. 100).

Να συνεχιστεί, κατόπιν, η διαδικασία με τοποθετήσεις μονίμων και να ακολουθήσει η οριστική τοποθέτηση των αναπληρωτών. Σε κάθε φάση της διαδικασίας να αναρτώνται στον ιστότοπο της διεύθυνσης όλα τα κενά.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»