Η ΕΛΜΕ Ευρυτανίας, υπερασπίζοντας την εύρυθμη και ομαλή λειτουργία των σχολείων στο νομό αλλά και τα εργασιακά δικαιώματα των συναδέλφων, είναι υποχρεωμένη να καταγγείλει δημόσια και προς όλες τις κατευθύνσεις την απαράδεκτη, αδικαιολόγητη και πρωτοφανή για τα χρονικά του νομού μας άσκηση πειθαρχικών διώξεων από τον ΔΔΕ κ. Δημητρίου σε βάρος σχολείων αλλά και συναδέλφων.
Ο ΔΙΔΕ Ευρυτανίας με μια ασυνήθιστη τακτική για τα εκπαιδευτικά δεδομένα του νομού, κατά την τρέχουσα εκπαιδευτική χρονιά έχει ασκήσει πειθαρχικούς ελέγχους-διώξεις και έχει επιβάλει ποινές στο εκπαιδευτικό προσωπικό, που όχι μόνο ξενίζουν για την έκτασή τους, αλλά καταδεικνύουν ταυτόχρονα και την αδυναμία διαχείρισης των εκπαιδευτικών θεμάτων εκ μέρους του. Αναφέρουμε ενδεικτικά:
- Τιμωρεί συνάδελφο Αναπληρωτή εκπαιδευτικό με έγγραφη επίπληξη γιατί δεν εκκλησιάστηκε(!) κατά την γιορτή των Τριών Ιεραρχών στο σχολείο που διατίθεται (έπρεπε να ταξιδέψει 84 χιλιόμετρα γι’ αυτό) παρότι είχε ενημερώσει έγκαιρα ότι θα παραβρεθεί στην εκδήλωση του σχολείου που είναι τοποθετημένος στο Καρπενήσι και παρόλο που σύμφωνα με τον Ν. 1157/1981 και μια σειρά Προεδρικά Διατάγματα όπως του ΠΔ 104/79, το 201/1998 αλλά και από μια σειρά εγκυκλίων του Υ.Π.Ε.Θ όπως η Γ1/1139/09-10-1997 και η πρόσφατη 99350/Δ2/16-6-2016, η Γιορτή των Τριών ιεραρχών είναι αργία για την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
- Περικόπτει 2 ημερομίσθια από συνάδελφο, επίσης Αναπληρωτή, επειδή δεν μπόρεσε να μεταβεί στο Γυμνάσιο Λ.Τ. της Φουρνάς. Την 1η ημέρα (ημέρα εορταστικών εκδηλώσεων για την 25 Μαρτίου και όχι μαθημάτων) λόγω βλάβης του αυτοκινήτου του και την 2η ημέρα ως αδικαιολόγητα απόντα από το σχολείο την ίδια ώρα που με δική του απόφαση ο συνάδελφος ήταν συνοδός καθηγητής σε εκπαιδευτική εκδρομή του σχολείου, που είναι τοποθετημένος, στην Θεσσαλονίκη. Και όλα αυτά, ενώ το σχολείο της Φουρνάς είχε ενημερωθεί έγκαιρα προφορικά, ως είθισται, για την απουσία του συναδέλφου.
- Δρομολογεί εκτεταμένο πειθαρχικό έλεγχο και διαδικασίες στο ΕΠΑΛ της Δυτικής Φραγκίστας,, θέλοντας να αποδείξει ότι το σχολείο δεν λειτουργεί νόμιμα εξαιτίας παρατυπιών των συναδέλφων που υπηρετούν εκεί. Στόχος του να κλείσει το σχολείο δια της υπηρεσιακής οδού (κάτι που δεν κατάφερε τον Ιούνιο του 2016 όταν το επιχείρησε στα κρυφά, αφού ξεσκεπάστηκε από την ΕΛΜΕ). Για να το επιτύχει δε αυτό, διασύρει τους συναδέλφους επιβάλλοντας πειθαρχικές ποινές στέρησης μισθού σε 3 από αυτούς και παραπέμπει την Δντρια στο Πειθαρχικό Συμβούλιο με κατηγορητήριο που αναφέρεται ουσιαστικά σε συμπεριφορά κακοποιού! Διαταράσσει το ομαλό κλίμα λειτουργίας του σχολείου διαμορφώνοντας κλίμα τρομοκρατίας, το οποίο επηρεάζει μαθητές και εκπαιδευτικούς, ενώ ταυτόχρονα πυροδοτεί κλίμα ανησυχίας και έντασης στην τοπική κοινωνία. Η προσπάθεια δε αυτή κρίνεται και για το ηθικό της υπόβαθρο, δεδομένου ότι προσπαθεί να βρει αστοχίες και υπηρεσιακές δυσλειτουργίες σε ένα σχολείο που είναι υποστελεχωμένο και που παρόλα αυτά προσφέρει τις υπηρεσίες του στην τοπική κοινωνία αρκετά χρόνια, οι δε εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σ’ αυτό, από την Δ/ντρια έως και τον Αναπληρωτή συνάδελφο που έρχεται κάθε χρόνο, προσφέρουν με αυταπάρνηση τις υπηρεσίες τους και επιτελούν το καθήκον τους με αίσθημα ευθύνης.
Θεωρούμε ότι η τακτική του ΔΙΔΕ Ευρυτανίας κ. Δημητρίου είναι ασύμβατη με τον συνήθη τρόπο άσκησης των καθηκόντων του Δ/ντή. Ο ΔΙΔΕ, και ειδικά στον πολύπαθο νομό μας, πρέπει να καταθέτει όλες του τις δυνάμεις στη στήριξη των λίγων σχολείων που έχουν απομείνει και στη στήριξη του εκπαιδευτικού δυναμικού. Πρέπει να λύνει τα προβλήματα σε συνεννόηση με την εκπαιδευτική κοινότητα και όχι να μετατρέπει την Δ/νση σε Δικαστικό Μέγαρο και τον εαυτό του σε Δικαστή. Εξάλλου, όλοι οι δημόσιοι λειτουργοί κρινόμαστε και πρέπει να κρινόμαστε από την αγάπη μας για το δημόσιο σχολείο και από τη έμπρακτη στήριξή του και όχι από την αποδόμηση και την υπονόμευσή του. Η πληθώρα πειθαρχικών διώξεων δείχνει το αυταρχικό πρόσωπο της διοίκησης, υποκρύπτει την ανικανότητά της να αντιλαμβάνεται και να επιλύει τα τρέχοντα προβλήματα και αποξενώνει τα υπηρεσιακά στελέχη από την εκπαιδευτική κοινότητα και τον εκπαιδευτικό της μάχης και της προσφοράς.
Η ΕΛΜΕ Ευρυτανίας απευθύνει ανοικτό ερώτημα με αποδέκτες όλους τους ενδιαφερόμενους, αν μια τέτοια πρακτική σαν και αυτή του ΔΙΔΕ Ευρυτανίας βοηθάει το εκπαιδευτικό έργο στο νομό ή το υπονομεύει. Το ερώτημα απευθύνεται σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα Γονείς - Μαθητές –Εκπαιδευτικούς, στην τοπική κοινωνία και τους εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, στους πολιτικούς αλλά και κυβερνητικούς παράγοντες που είναι υπόλογοι για την άσκηση της κυβερνητικής πολιτικής και τέλος στους Υπηρεσιακούς Παράγοντες του Υ.Π.Ε.Θ.
Θεωρούμε ότι τέτοιες πρακτικές ανήκουν στο παρελθόν και ότι τα υπηρεσιακά στελέχη που υπηρετούν σε θέσεις ευθύνης, πρέπει να έχουν την ικανότητα, τη γνώση αλλά και την ευαισθησία να υποστηρίξουν το ρόλο τους λειτουργώντας δημοκρατικά και συλλογικά. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση ο ρόλος τους είναι επιζήμιος και πρέπει να τους αποδίδονται οι ευθύνες που τους αναλογούν.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη