Τόσο οι αντιδράσεις του περασμένου καλοκαιριού για την ψήφιση της τροπολογίας 4415/2016 όσο και οι τελευταίες εξελίξεις στον χώρο της ΕΑΕ στάθηκαν αφορμή μόνιμοι εκπαιδευτικοί της να συσπειρωθούν και να πάρουν θέση για όλα αυτά που διαδραματίζονται.
Τίθεται απροκάλυπτα το αίτημα της επαναφοράς του άρθρου 56 του 3966/2011 μέσω της κατάργησης της τροπολογίας 4415, με το οποίο είχαν καταργηθεί όλες οι οργανικές θέσεις των μονίμων εκπαιδευτικών ΕΑΕ. Γιατί άραγε αυτό αφού οι οργανικές ΕΑΕ με βάση την τροπολογία δεν αποκλείουν κανέναν συνάδελφο ο οποίος διαθέτει από τον νόμο οριζόμενα προσόντα;
Συγκεκριμένα το άρθρο 56 αναφέρει στην παράγραφο 1:
Όλες οι οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ 60 Νηπιαγωγών και ΠΕ 70 Δασκάλων των Ειδικών Νηπιαγωγείων, των Ειδικών Δημοτικών Σχολείων και των Τμημάτων Ένταξης πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και των Κέντρων Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.), μετατρέπονται σε οργανικές θέσεις των κλάδων ΠΕ 61 Νηπιαγωγών ΕΑΕ και ΠΕ 71 Δασκάλων ΕΑΕ, αντίστοιχα.
Ομοίως μετατρέπονται οι οργανικές θέσεις του κλάδου ΠΕ 70 Δασκάλων των Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) σε οργανικές θέσεις του κλάδου ΠΕ 71 Δασκάλων ΕΑΕ.
Η πλήρωση των θέσεων αυτών με μετάθεση ή διορισμό ή η κάλυψη των σχετικών αναγκών με απόσπαση ή με πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών πραγματοποιείται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
Αναρωτιέται κανείς εύλογα λοιπόν γιατί τόσα χρόνια οι θεσμικοί εκπρόσωποί μας σιωπούσαν συστηματικά όταν γινόταν αναφορά στην συγκεκριμένη ρύθμιση. Μια ρύθμιση που απαξίωσε σε μια νύχτα 3.500 περίπου μόνιμους εκπαιδευτικούς ,τους στέρησε τα επαγγελματικά τους δικαιώματα και τους άφησε έρμαιο στις διαθέσεις της κάθε πολιτικής ηγεσίας. Κατά το ίδιο τρόπο βλέπουμε να εκφράζεται και η απαξίωση της προσφοράς ετών των συναδέλφων μας ΠΕ60,50 και ΠΕ70,50 και να καλλιεργείται έντονο κλίμα διχασμού. Είναι απορίας άξιο πώς εκείνοι που στάθηκαν απέναντι στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών τούτη τη στιγμή γίνονται οι ίδιοι αξιολογητές των συναδέλφων τους και μάλιστα τους καταδικάζουν σε βέβαιη ανεργία. Χωρίς μάλιστα να λαμβάνεται υπόψιν η φιλοσοφία της ΕΑΕ,τα επιστημονικά δεδομένα για αυτή,οι παγκόσμιες έρευνες που έχουν αποδείξει τις επιπτώσεις του διαχωριστικού μοντέλου εκπαίδευσης.Ως μόνιμοι εκπαιδευτικοί και μετά τις τελευταίες εξελίξεις στην ΕΑΕ και την άμεση ή έμμεση απαξίωση που δεχτήκαμε (άραγε υπάρχει μεγαλύτερη απόδειξη από το αίτημα να μην κατέχουμε οργανικές θέσεις στην ΕΑΕ;) προχωρήσαμε στη σύσταση συντονιστικού οργάνου μονίμων εκπαιδευτικών ΕΑΕ υποστηρίζουμε:
· Την ισότιμη μεταχείριση των αναπληρωτών ΠΕ 60,50-70,50 και ΠΕ 61-71 ΕΑΕ βάση την προϋπηρεσία.
· Την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας και στους δύο πίνακες ,αφού η ειδική εκπαίδευση αποτελεί υποσύστημα της ειδικής και το ίδιο συμβαίνει και στους μόνιμους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ.
· Μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση.
ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΑΕ
[email protected]
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη