Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ Π. Φαλήρου

Σχετικά με τη διοργάνωση  « διασχολικού» (;) διαγωνισμού Ιστορίας  Δημοτικού  Σχολείου του Παλαιού Φαλήρου ή Ατομικές πρωτοβουλίες με Τράπεζα Θεμάτων!

Τίποτα  δεν μας εκπλήσσει πια!

Ιδίως όταν πρόκειται για πρωτοβουλίες συναδέλφων που όλο το προηγούμενο διάστημα, όταν ο κλάδος έδινε ενωμένος την πολύ δύσκολη μάχη  κατά της αξιολόγησης, εκείνοι είχαν επιλέξει  στρατόπεδο εφαρμόζοντας την πολιτική του υπουργείου -πριν από αυτό γι αυτό. Με επιμονή και προκλητικότητα διαχώριζαν τη θέση τους μέσα στους συλλόγους διδασκόντων, υπερψηφίζοντας τη διάλυση του δημόσιου σχολείου και των εργασιακών μας σχέσεων, περιφρονώντας έως και χλευάζοντας τη συλλογικότητα.

Η αντίληψη αυτή, λειτουργώ για να ξεχωρίσω, να προβληθώ εγώ και οι μαθητές μου εξηγεί την ευκολία με την οποία αντιδραστικοί σχεδιασμοί του υπουργείου που προωθούσαν τον ανταγωνισμό μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών, την κατηγοριοποίηση των σχολείων, κατατάσσοντάς τα σε καλά και λιγότερο καλά και τους εκπαιδευτικούς σε επαρκείς και άχρηστους, έτυχαν της αποδοχής μερίδας του κλάδου, αφού μάλλον τέτοιες απόψεις δεν τους ήταν καθόλου ξένες.

Είναι παράδοξο αυτοί που δεν νοιάζονται για το αν και τι εκπαίδευση θα έχουν τα παιδιά και αν θα την έχουν όλα ,να ισχυρίζονται ότι τέτοιου είδους πρωτοβουλίες παίρνονται για το καλό τους.

Δεν θα σταθούμε στο πρακτικό κομμάτι και τα ερωτήματα που προκύπτουν για να μη χάσουμε την ουσία.

  • Εξυπηρετείται άραγε κάποιος παιδαγωγικός στόχος και ποιος;
  • Ποια είναι η θέση και η στάση του Σχολικού Συμβούλου; Έχει δώσει την έγκρισή του για κάτι τέτοιο;
  • Ποιες διαδικασίες νομιμοποιούν τον «αυτό-ορισμό» Διευθύντριας και μεμονωμένων εκπαιδευτικών ως κριτών και αξιολογητών των μαθητών σε αυτοσχέδιους διαγωνισμούς;
  • Πώς διακινείται διασχολικά μια ατομική πρωτοβουλία; Υπάρχει η έγκριση και η αποδοχή του Συλλόγου Διδασκόντων;

Καλούμε τους συναδέλφους να αγνοήσουν την πρόσκληση όπως και άλλες που κατά καιρούς δέχονται και οι οποίες εκτός από προσωπική προβολή και διαφήμιση δεν ωφελούν κανέναν, ενώ συχνά είναι αμφίβολης παιδαγωγικής αξίας.

Καλούμε τους Διευθυντές των σχολείων να αντιμετωπίζουν με αίσθημα ευθύνης παρόμοια θέματα, ώστε να μην εκτίθενται και οι ίδιοι, αλλά και οι συνάδελφοι.

Τέλος καλούμε τον Διευθυντή Εκπαίδευσης να σταματήσει αυτήν αλλά και κάθε παρόμοια ενέργεια.

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου στο Carrefour και κέρδισε 2.000 ευρώ

                               TO ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΑΛ.ΦΑΛΗΡΟΥ

 Παλ. Φάληρο 21/4/2015

Προς       τα μέλη του Συλλόγου

 Δ/ντή Εκπ/σης Δ΄Δ/νσης Π.Ε Αθηνών

Σχολικό Σύμβουλο

  Κοινοποίηση: ΔΟΕ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Νηπιαγωγεία - Δημοτικά: Αυτό είναι το νέο μάθημα τον Σεπτέμβριο

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΙΡΑΝ ΙΣΡΑΗΛ
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που το Ισραήλ χτύπησε το Ιράν;
ο Ισραηλινός Όρι Γκόλντμπεργκ περιγράφει στο τελευταίο του άρθρο τα αδιέξοδα της ισραηλινής κοινωνίας, με τους περισσότερους συμπατριώτες του έχουν...
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που το Ισραήλ χτύπησε το Ιράν;
apodixi
Γιατί οι αποδείξεις δεν έχουν θέση στο αυτοκίνητό σου
Μπορεί να φαίνεται ασήμαντο, αλλά η απλή συνήθεια να αφήνουμε αποδείξεις στο εσωτερικό του αυτοκινήτου μπορεί να αποδειχθεί πολύ πιο επικίνδυνη απ’...
Γιατί οι αποδείξεις δεν έχουν θέση στο αυτοκίνητό σου