Thumbnail
Δήλωση- Παραίτηση Προϊσταμένης του 2ου νηπιαγωγείου Διονύσου

Την παραίτησή της υπέβαλλε άλλη μία εκπαιδευτικός, προϊσταμένη στο 2ο Νηπιαγωγείο Διονύσου και μέλος του ΔΣ του συλλόγου εκπαιδευτικών ΠΕ ΑΝ Αττικής «Ο Σωκράτης», Βάσω Παπαϊωάννου εκφράζοντας την αντίθεσή της στη συγκρότηση των ομάδων εργασίας, για να εφαρμοστεί η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας.

Διαβάστε όλη τη δήλωση παραίτησης παρακάτω:

ΔΙΟΝΥΣΟΣ 7/4/2014

"Υποβάλω την παραίτησή μου, γιατί μου ζητάτε να αναθέσω υποχρεωτικά στις συναδέλφισσές μου να συγκροτήσουμε τις ομάδες εργασίας για να εφαρμόσουμε την αξιολόγηση της σχολικής μας μονάδας, πράγμα που έρχεται σε αντίθεση με την απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων μου και του σωματείου μου που είμαι και μέλος του  ΔΣ , αλλά και με τη συνείδησή μου ως παιδαγωγός και ως εργαζόμενη που επί 28 ½  χρόνια υπηρετώ συνειδητά την εκπαίδευση  και καθημερινά αγωνίζομαι για ένα καλύτερο νηπιαγωγείο.

Εμείς οι Νηπιαγωγοί είμαστε ο άνθρωπος για όλες τις δουλειές εργαζόμαστε κάτω από δύσκολες συνθήκες χωρίς υλικοτεχνική υποδομή σε ακατάλληλα κτήρια κάνοντας χρέη καθαρίστριας ,τηλεφωνήτριας, τραπεζοκόμου ,κλπ δίνουμε καθημερινά την ψυχή μας για να υπηρετήσουμε όσο καλύτερα μπορούμε το Δημόσιο σχολείο και  αξιολογούμαστε καθημερινά από γονείς και μαθητές.

Αλλά και ως προϊσταμένες μπαίνοντας καθημερινά σε τάξη εκτελούμε τα διοικητικά μας καθήκοντα δουλεύοντας ατέλειωτες ώρες αντί ενός πενιχρού επιδόματος .                           Σε αυτή  την καθημερινότητα μας για να την φέρουμε σε πέρας έχουμε την στήριξη των συναδέλφων και  σήμερα μου ζητάτε να υλοποιήσω την αυτοαξιολόγηση  και αύριο την αξιολόγηση τους και να υπογράψω την απόλυση τους. Να χαλάσω το κλίμα την συνεργατικότητας ,της αλληλεγγύης που μέσα σ’ αυτό το κλίμα και με μεράκι  διαμορφώσαμε  σχολεία από το μηδέν.

Είμαι βαθιά πεπεισμένη ότι η αυτοαξιολογηση της σχολικής μονάδας και αργότερα της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού δεν έρχεται να διαμορφώσει ένα καλύτερο σχολείο αλλά θα αποβεί ταφόπλακα του Δημόσιου χαρακτήρα του με την υποχρηματαδότηση, την κατηγοριοποίηση, την υποβάθμιση του μορφωτικού του επιπέδου, στηριζόμενο  στις τσέπες των γονιών και των χορηγών. Ακόμη θα οδηγήσει στο παραπέρα χτύπημα των εργασιακών οικονομικών δικαιωμάτων και στην απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών.

Όλα αυτά τα χρόνια που ήμουν στη εκπαίδευση υπερασπίστηκα και από τη θέση μέλους του ΔΣ του Συλλόγου μου τα συμφέροντα των συναδέλφων και των μαθητών μου με συνέπεια. Σήμερα μου ζητάτε αυτό τον αγώνα να τον αυτοαναιρέσω που για μένα είναι στάση ζωής.

Αλλά και ως  παιδαγωγός θέλω να έχω το δικαίωμα να κοιτάζω τους μαθητές μου  και τους γονείς τους στα μάτια  υπερασπιζόμενη  μέχρι τέλους το δικαίωμά τους στη μόρφωση μέσα σε ένα δημόσιο σχολείο δωρεάν για όλα τα παιδιά.

Με βάση τα παραπάνω, δηλώνω ότι δε θέλω να παραμείνω στη θέση της προϊσταμένης , θα συνεχίσω να υπηρετώ την εκπαίδευση ως απλή νηπιαγωγός.

Συντάσσομαι με το ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα για την ανατροπή.

ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΒΑΣΩ

ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΣΤΟ 2Ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΙΟΝΥΣΟΥ

ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ

<<Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ>

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Απόλυτος θρίαμβος για μαθήτρια πολύτεκνης οικογένειας – 20 σε όλα τα μαθήματα στις Πανελλαδικές

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πείνα στη Γάζα
Παλαιστίνιος περιγράφει τον «πάθη» του στην προσπάθειά του να λάβει ανθρωπιστική βοήθεια - «Ήταν σαν “Το Παιχνίδι του Καλαμαριού”»
Ένας αργός θάνατος στη Γάζα: Η αγωνιώδης προσπάθεια για λίγη ανθρωπιστική βοήθεια
Παλαιστίνιος περιγράφει τον «πάθη» του στην προσπάθειά του να λάβει ανθρωπιστική βοήθεια - «Ήταν σαν “Το Παιχνίδι του Καλαμαριού”»
αμεα
Υποχρηματοδότηση και κατάργηση σχολικών επιτροπών - Προβλήματα στα ειδικά σχολεία και προσφυγικές δομές
Διεκδικήσεις για καλύτερες υποδομές και πόρους στην εκπαίδευση
Υποχρηματοδότηση και κατάργηση σχολικών επιτροπών - Προβλήματα στα ειδικά σχολεία και προσφυγικές δομές